16 pelatih elips terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Pelatih elips adalah alat latihan yang kompleks yang menggabungkan treadmill, basikal senaman dan stepper, jadi anda dapat melakukan beberapa jenis latihan: kardio, senaman aerobik untuk menurunkan berat badan, menguatkan otot dan tubuh secara keseluruhan. Lebih-lebih lagi, tanpa meninggalkan rumah, tanpa mengganggu menonton filem, program atau rakaman audio kegemaran anda. Satu simulator semasa latihan sistemik dapat menggantikan perjalanan ke gim; anda boleh membeli peranti dengan harga langganan selama beberapa bulan latihan dengan pelatih.

Ciri pelatih elips ialah kehadiran monitor dengan komputer yang terpasang. Dalam masa nyata, anda dapat memantau degupan jantung, kalori yang dibakar, jarak tempuh dan parameter latihan lain. Semua model menyediakan pemilihan program sesuai dengan parameter kulit seseorang, status kesihatan dan hasil yang diinginkan.

Para pakar menghadapi tugas yang sukar: untuk mengenal pasti pelatih elips yang paling popular dan berkesan dalam beberapa kategori: alat elektromagnetik, magnet dan aeromagnetik yang murah. Pilihan dibuat berdasarkan ciri, fungsi, permintaan dan kos peralatan. Kami membentangkan kedudukan pelatih elips terbaik.

Perkara utama untuk memilih jurulatih elips

Semasa memilih elipsoid, beberapa parameter penting peranti mesti dipertimbangkan:

  1. Muatan maksimum simulator bergantung pada berat pengguna dan 120-180 kg. Pilih model dengan simpanan berat 15-20 kg untuk mengekalkan kecekapan latihan dan integriti alat.

  2. Bahan badan dan bingkai harus dibuat dari keluli, sesuai dengan kemasan warna yang baik. Strukturnya mestilah stabil, ia bergantung pada panjang kerangka: semakin banyak, semakin selesa latihan, semakin baik kestabilan elipsoid.

  3. Roda roda adalah roda dengan berat tertentu yang masing-masing menentukan kesukaran mengayuh dan kecekapan latihan. Semua pelatih elips mempunyai pengatur beban, jadi semakin banyak lengan ayun, semakin banyak jarak beban. Anda tidak boleh memilih roda gila yang lebih ringan daripada 5 kg, secara optimum – dari 8 kg.

  4. Panjang langkah menentukan kemudahan pergerakan dan bergantung pada ketinggian pengguna: semakin kecil jaraknya, semakin pendek langkahnya dan sebaliknya. Untuk merawat beberapa orang dengan ketinggian yang berbeza, adalah optimum untuk membeli simulator dengan parameter langkah yang boleh disesuaikan 33 … 53 cm.

  5. Kecondongan pedal menentukan keselesaan perjalanan dan pengagihan semula beban pada kumpulan otot yang lain. Ia dikawal selia terutama pada peranti multifungsi yang mahal.

  6. Lokasi pemanduan. Bahagian depan dianggap paling mudah dari sudut pandang biomekanik, sesuai untuk latihan teknik berlari dengan lereng dan berjalan kaki ski, dan sangat sesuai untuk latihan pembakaran lemak yang sengit. Pedal seperti itu terletak sedekat mungkin, yang mudah dilihat dari sudut anatomi pergerakan. Pemacu roda belakang menyumbang kepada kestabilan pelatih yang tinggi dan sesuai untuk semua jenis latihan.

  7. Komputer dan firmware. Keberkesanan latihan bergantung pada operasi sensor dan isyarat pemprosesan yang betul, oleh itu kehadiran sensor dan tali pinggang kardio adalah tambahan yang baik untuk elipsoid. Paparan polikrom model yang lebih mahal biasanya mengandungi lebih banyak maklumat dan firmware untuk menyelesaikan tugas yang berbeza.

Penarafan pelatih elips terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Pelatih elips murah terbaik – anggaran sehingga 20,000 rubel 1 Arca Badan BE-6600HKG RUB 19,950
2 Puncak Oksigen E RUB 15 490
3 Carbon Fitness E704 RUB 18 490
Pelatih Elips Elektromagnetik Terbaik 1 AMMITY Dream DE 20 RUB 63,740
2 Proxima Veritas RUB 47 690
3 Oksigen EX-55 HRC RUB 57,690
4 Horizon Endurance 5 (2013) RUB 122 490
5 SVENSSON BODY LABS StrideLine EZA RUB 41,990
Elipsoid magnetik terbaik 1 Dender E-2300 Black Hawk RUB 49,990
2 Hasttings Cardio Cross RUB 44 890
3 Arca Badan BE-7200GHKG-HB RUB 28,900
4 KELUARGA VR20 RUB 25,990
5 Oksigen Cariba II RUB 35 890
6 SVENSSON BODY LABS ComfortLine ESM RUB 25 490
Pelatih elips aeromagnetik terbaik 1 AMMITY Ocean OE 40 RUB 120,000
2 Jurulatih Bowflex Max M5 RUB 128,500

Pelatih elips murah terbaik – anggaran sehingga 20,000 rubel

Pelatih elips dalam kategori anggaran tersedia untuk pembelian kepada semua orang. Mereka biasanya bersaiz kecil dan fungsi yang sederhana, tetapi mempunyai semua yang anda perlukan untuk bersenam sepenuhnya di rumah.

Arca Badan BE-6600HKG

Penilaian: 4.8

Arca Badan BE-6600HKG

Pelatih elips Body Sculpture jenama Britain BE-6600HKG membolehkan anda melakukan aktiviti berjalan kaki, berjoging, berbasikal atau bermain ski tanpa meninggalkan rumah mereka, iaitu menggabungkan 4 simulator sekaligus. Ini dapat membantu anda menurunkan berat badan, menjaga otot anda kencang dan menjimatkan ruang di bilik dengan mengganti beberapa alat dengan satu.

Beban pada semua kumpulan otot diedarkan secara merata dan lancar kerana sistem magnet Hi-Tech dan roda gila 7 kilogram. Kemajuan pelajaran dipantau oleh komputer dengan monitor, ia menunjukkan jangka masa latihan, jarak yang dilalui, kelajuan pergerakan dan kalori yang dibakar. 8 mod membolehkan anda meningkatkan intensiti beban secara beransur-ansur untuk senaman berkualiti tinggi dari semua otot. Pedal getah lebar menahan kaki semasa pergerakan dan mengelakkan tergelincir.

Pelatih elips sesuai untuk melatih orang yang beratnya tidak lebih dari 120 kg. Mudah untuk memindahkannya tanpa menggaru lantai terima kasih kepada kastor.

Kelebihan

  • Berlari lancar;

  • Kos optimum adalah kira-kira 20,000 rubel;

  • Roda untuk bergerak;

  • Terdapat sensor degup jantung;

  • Pedal yang selesa;

  • Pantau dengan output data latihan;

  • 8 mod beban;

  • Flywheel 7 kg;

keburukan

  • tidak dikenali.

Puncak Oksigen E

Penilaian: 4.7

Puncak Oksigen E

Peranti untuk latihan otot kompleks dari jenama Jerman Oxygen (syarikat Neotren GmbH) menduduki tempat kedua dalam kategori simulator anggaran. The Peak E dilengkapi dengan roda gila 6kg, sesuai untuk beban sederhana, pemula dan orang dengan sistem otot yang lemah. Simulator mempunyai paparan hitam putih untuk memantau data latihan.

Larian yang lancar disediakan oleh pemacu magnetik dengan peningkatan jumlah magnet, sistem motor yang dipasang dengan baik dan galas yang ditekan. Oxygen Peak E adalah salah satu pelatih elips terbaik dalam segmen harga untuk orang yang beratnya mencapai 110 kg.

Kelebihan

  • Flywheel 6 kg;

  • Reka bentuk ergonomik dan dimensi kecil;

  • Harga berpatutan dari 15 490 rubel;

  • Peningkatan bilangan magnet;

  • Pembinaan yang boleh dipercayai;

keburukan

  • Sebilangan pengguna melihat mekanisme berderak atau merosakkan semasa operasi, tetapi ini tidak mempengaruhi kualiti pergerakan.

Carbon Fitness E704

Penilaian: 4.6

Carbon Fitness E704

Pelatih Elips Carbon Fitness E704 dikuasakan oleh roda roda dengan berat inersia 13.2 kg (5 kg sebenar). 12 tahap pemuatan otot dengan kekuatan dari 10 hingga 350 W untuk orang dengan berat hingga 110 kg membolehkan anda memilih ukuran beban yang optimum dan meningkatkannya secara beransur-ansur untuk mengembangkan dan meningkatkan hasil latihan. Selain itu, firmware menyediakan 4 program yang bergantung pada denyut nadi untuk latihan kardio pada kadar 55, 75, 90 atau 100% daripada kadar denyutan jantung sebenar. Pengguna juga boleh menulis 4 program sendiri.

Ciri pelatih elips adalah adanya fungsi ergonometri yang menetapkan tahap beban optimum untuk badan dan kemudian mengekalkannya kemudian, tanpa mengira kelajuan mengayuh.

Kos simulator adalah kira-kira 18,500 rubel.

Kelebihan

  • Beban elektromagnet;

  • Fungsi ergonometri;

  • Latihan kardio;

  • 16 program 4 tambahan;

  • Flywheel 5 kg;

keburukan

  • Flywheel 5 kg – paling ringan antara yang ditunjukkan dalam kategori;

  • Panjang langkah pendek 31 cm.

Pelatih Elips Elektromagnetik Terbaik

Medan elektromagnetik dari sesalur berfungsi pada roda gila, menjadikannya bergerak. Oleh itu, beban dapat disesuaikan seakurat mungkin, simulator berfungsi dengan senyap dan untuk waktu yang sangat lama – mekanisme ini boleh dipercayai dan diminyaki dengan baik.

Kategori ini memberikan penilaian 5 model terbaik pelatih elips dengan ciri dan harga yang berbeza.

AMMITY Dream DE 20

Penilaian: 4.9

AMMITY Dream DE 20

Ergometer pemacu depan AMMITY Dream DE 20 direka dengan penekanan pada mekanik badan yang betul: panjang langkah optimum 510 mm, tinggi 90 mm, faktor Q kecil menyumbang untuk membina lintasan yang betul dengan kecekapan tinggi dari proses latihan. Ini dicapai dengan menggunakan galas Jepun dan komponen berkualiti tinggi dalam pemasangan – rangka keluli, trek, sistem pemacu PlastPRO ™ yang boleh dipercayai, yang mampu memberikan latihan penuh untuk seseorang yang beratnya hingga 150 kg dan tinggi 155 … 200 cm.

Kontrol proses disediakan oleh sensor gerak dan denyut bawaan, yang memaparkan data pada layar paparan 5 “dengan suapan Russified, Anda dapat menyambungkan aplikasi APP iOS / Android ke perangkat. Perisian ini mengandungi 12 mod latihan, 5 program kardio. Simulator boleh digunakan oleh 4 orang, kerana masing-masing terdapat profil yang terpisah di komputer.

Fungsi pelatih elips sepenuhnya sesuai dengan harganya – dari 63,000 rubel.

Kelebihan

  • Langkah anatomi semula jadi;

  • Waranti 5 tahun dari pengilang;

  • Sambungan iOS / Android;

  • Lokasi pedal yang selesa;

  • Pembinaan yang boleh dipercayai;

  • Antara muka dengan 4 profil peribadi;

  • Mengambil sedikit ruang;

  • Kestabilan tinggi;

  • Flywheel 10 kg;

keburukan

  • Harga. Tetapi ini adalah masalah dengan semua pelatih elips berkualiti tinggi dan berfungsi.

Proxima Veritas

Penilaian: 4.8

Proxima Veritas

Pelatih elips berteknologi maju dari perakitan Taiwan Proxima Veritas dengan pemacu roda belakang dan sistem pemuatan tanpa sentuhan ECBTM membolehkan anda berlatih dalam salah satu daripada 16 mod beban dengan tahap rintangan tetap. Berlari dengan lancar dan tenang semasa memandu – hasil pengenalan teknologi FLOW STEP ™.

Pangkalan yang memanjang membolehkan pengguna menyesuaikan panjang langkah dari 40 hingga 51 cm, sehingga beberapa orang dengan ketinggian dan berat yang berbeza dapat menggunakan satu simulator. Keistimewaan peranti ini adalah teknologi kawalan beban KUNCI CEPAT, menekan butang pada pemegang tanpa mengganggu proses latihan. Paparan lima inci dengan antara muka yang jelas memaparkan semua maklumat: degupan jantung, intensiti, kalori.

Mod latihan yang terdapat di dalam komputer bervariasi: penurunan berat badan, program Cardio, RPM, dan Watt – anda boleh memilih mengikut keperluan atau merakam sendiri. Terdapat penyambung untuk menyambungkan dan mengecas peranti USB, pemegang botol, kompensator ketidakseimbangan lantai untuk pemasangan yang ideal dalam kedudukan berfungsi.

Kelebihan

  • Pelbagai program latihan;

  • Peralihan yang selesa semasa latihan di pegangan;

  • Antara muka intuitif;

  • Larian lancar dan beban yang baik;

  • Binaan yang boleh dipercayai;

  • Panjang langkah boleh laras;

keburukan

  • Kadang kala pengetatan skru pengikat diperlukan;

  • Harga tinggi dari 53,000 rubel.

  • Sebilangan pengguna melaporkan monitor degupan jantung yang salah;

Oksigen EX-55 HRC

Penilaian: 4.7

Oksigen EX-55 HRC

Yang ketiga dalam pelatih peringkat dengan kursus elektromagnetik dari pemasangan Jerman Oxygen EX-55 HRC, yang tergolong dalam kelas premium. Lokasi roda gila 12 kg dalam reka bentuknya maju, yang menyumbang kepada biomekanik yang paling tepat ketika berlatih menggunakan alat elips dan perjalanan lancar dengan lintasan pergerakan yang optimum dan beban seragam pada otot dan sendi.

Simulator dapat digunakan untuk orang dengan berat hingga 150 kg: daya yang dikembangkan hingga 350 W meningkat secara beransur-ansur, langkah rata-rata yang mudah untuk ukuran dan tinggi badan adalah 503 mm. Pada masa yang sama, peranti ini mempunyai fungsi lipat, ada stroke terbalik, sensor denyut jantung dengan tali pinggang kardio.

Komputer pada simulator dengan paparan warna, perisian ini mengandungi 12 program untuk mengembangkan kelajuan, daya tahan, penurunan berat badan dan memperkuat sistem kardiovaskular. Sebagai tambahan kepada program yang telah ditetapkan, terdapat mod penyesuaian diri parameter, serta algoritma yang bergantung pada nadi.

Ciri khas adalah fungsi Pemulihan, yang menilai keadaan dan kemampuan sistem kardiovaskular untuk pulih, dan penganalisis lemak akan menentukan keadaan tubuh yang lebih tepat dan keberkesanan latihan.

Kelebihan

  • Langkah bagus;

  • Penganalisis lemak;

  • Banyak program;

  • Paparan warna yang jelas;

  • Biomekanik canggih;

  • Melipat simulator;

  • Operasi mekanisme yang lancar;

keburukan

  • Berayun semasa bekerja (bergantung pada berat pelatih);

  • Antara muka berbahasa Inggeris;

  • Lipatan yang tidak selesa;

Horizon Endurance 5 (2013)

Penilaian: 4.7

Horizon Endurance 5 (2013)

Pelatih elips roda depan Amerika Horizon Endurance 5 (2013) dipasang menggunakan kerangka teknologi SixStar Certified ™ dari reka bentuk keprihatinan itu sendiri, memberikan strok biomekanik yang disahkan. Teknologi ZEROgap ™ menghilangkan jarak pedal, dengan mengambil kira lintasan yang bersilang, Q-Factor (jarak antara kaki) adalah yang paling selesa – 43 mm. Kedudukan badan semasa latihan adalah menegak, meniru keadaan semula jadi semasa berlari, ini menyumbang kepada pengagihan beban pada otot dan sendi yang betul tanpa membebankannya sepanjang proses latihan. Panjang langkahnya adalah 508 mm, 14 program yang disediakan dengan sudut condong yang berubah-ubah menyumbang kepada senaman yang selesa.

Tuas bingkai SixStar Certified ™ sesuai untuk orang dengan pelbagai saiz dan saiz. Permulaan rendah 24.5 cm sesuai untuk orang pendek dan tua, menghilangkan risiko kecederaan, dan juga menyumbang kepada kestabilan maksimum simulator di lantai.

Goal Center ™ mengumpulkan data latihan dan menilai dari segi prestasi. Reka bentuknya menyediakan pembesar suara muzik dengan suara berkualiti tinggi, serta kipas terpasang.

Kelebihan

  • Fungsi yang luas;
  • Banyak mod latihan;
  • Biomekanik yang sempurna;
  • Binaan yang boleh dipercayai;
  • Kedudukan permulaan rendah.

keburukan

  • Harga yang sangat tinggi dari 122,000 rubel;

  • Paparan monokrom yang lemah untuk simulator tahap ini.

SVENSSON BODY LABS StrideLine EZA

Penilaian: 4.6

SVENSSON BODY LABS StrideLine EZA

Pelatih elips kompleks SVENSSON BODY LABS StrideLine EZA adalah pengembangan syarikat Sweden JÖrgen Svensson LLC. Ciri reka bentuknya adalah sistem pengukuran dinamik mata air ortopedik khas orto-SpringТМ dan kedudukan anatomi pedal fly-StrideТМ pada setiap titik perjalanan. Pelatih elips pemacu roda belakang mampu melatih seseorang yang beratnya hingga 150 kg dalam 19 mod program dengan kerumitan dan intensiti yang berbeza-beza. Langkahnya mirip dengan peralatan latihan profesional, ia dapat disesuaikan dalam jarak 41 … 55 cm. Beban pada otot dan sendi diagihkan secara merata, mata air yang menyerap kejutan dan berjalan lancar juga menyumbang kepada ini.

Sensor degupan jantung, penerima telemetri, paparan sentuhan warna membolehkan anda mengawal proses latihan.

Simulator berada di kedudukan kelima dalam kategori alat elektromagnetik kerana kekurangan: pengguna melihat keretakan dalam mekanisme, di bahagian plastik casing, dan sistem kemiringan yang tidak difikirkan secara lengkap. Juga sukar untuk memasangnya pada kedudukan kerja yang ideal. Kekurangan ini dapat dirujuk pada kecacatan kilang, yang dihilangkan dalam jaminan.

Kelebihan

  • 19 program;

  • Keupayaan untuk menyesuaikan parameter mod;

  • Paparan sentuhan warna;

  • Berlari lancar;

  • Susunan bahagian anatomi;

  • Langkah boleh laras;

  • Berat pengguna maksimum 150 kg;

keburukan

  • Kestabilan rosak;

  • Harga tinggi untuk unit dengan kekurangan tersebut adalah kira-kira 42,000 rubel.

  • Celah;

  • Terdapat kecacatan kilang;

  • Dimensi keseluruhan yang besar;

Elipsoid magnetik terbaik

Simulator elipsoid magnetik berfungsi tanpa rangkaian elektrik mengikut undang-undang fizik: magnet bergerak berhampiran roda roda, ketika mereka berkumpul, rintangan kuat muncul, yang berkurang dengan jarak.

Ciri menarik dari peranti ini ialah semasa latihan, seseorang yang berlatih mempunyai perasaan tanpa berat badan, di mana semua kumpulan otot diaktifkan secara maksimal sepenuhnya, yang membawa kepada hasil yang terbaik.

Dender E-2300 Black Hawk

Penilaian: 4.9

Dender E-2300 Black Hawk

Pelatih elips Dender E-2300 Black Hawk dengan pemacu magnetik mewujudkan keadaan untuk latihan otot dalam – ini difasilitasi oleh roda gila berat seberat 38 kg. Rangka dibuat dari keluli berkekuatan tinggi, pedal getah dengan lokasi yang mudah dan langkah 560 mm, pengukuran denyut jantung, paparan – simulator mempunyai semua yang anda perlukan untuk melatih seseorang dengan berat badan 180 kg dalam 5 mod. Perhimpunan Taiwan di bawah kawalan pemaju Jerman kebanyakannya mantap dan tidak menimbulkan persoalan. Pelatih elips yang tepat dengan ketepatan tinggi dengan harga terbaik – dari 50,000 rubel.

Kelebihan

  • Kestabilan;

  • Sesuai untuk orang yang mempunyai berat dan tinggi badan;

  • Terdapat roda pengangkutan;

  • Perjalanan yang lancar dengan kedudukan pedal yang selesa;

  • Paparan besar dengan antara muka yang jelas;

  • Bacaan tepat mengenai penunjuk kadar jantung;

keburukan

  • Tidak dikenali.

Hasttings Cardio Cross

Penilaian: 4.8

Hasttings Cardio Cross

Pakar tersebut mendapat tempat kedua untuk latihan elipsoid Hasttings Cardio Cross yang dipasang oleh Britain, yang bertujuan untuk kegunaan rumah. Strok lancar, Q-factor sangat rendah untuk peranti kelas ini, dekat dengan biomekanik yang ideal dengan pemuatan korset otot, bukan sendi. Komputer bawaan mengandungi 24 program latihan, satu bergantung pada nadi dan empat boleh disesuaikan secara individu untuk setiap pengguna.

Panjang langkah sedikit dikurangkan – 41 cm, tetapi pukulannya lancar dan selesa. Peranti ini direka untuk muatan hingga 150 kg.

Pelatih elips Hasttings Cardio Cross dengan tepat menentukan kadar denyutan jantung dengan menggunakan sensor pada pemegangnya, memaparkannya pada monitor, serta jarak tempuh kalori. Harga peranti adalah optimum – kira-kira 45,000 rubel.

Kelebihan

  • Banyak program latihan;

  • Pembinaan yang stabil;

  • Perjalanan lembut dengan pedal yang selesa;

  • Pemasangan berkualiti tinggi tanpa komen daripada pengguna;

  • Sensor jantung yang tepat;

keburukan

  • Cat berkualiti rendah atau aplikasinya – prasasti dan salutan terhapus daripada calar.

Arca Badan BE-7200GHKG-HB

Penilaian: 4.7

Arca Badan BE-7200GHKG-HB

Ellipsoid Body Sculpture BE-7200GHKG-HB sesuai digunakan oleh orang yang beratnya hingga 130 kg – dipasang pada rangka keluli padat dengan pedal yang boleh dipercayai dan licin, ergonomik, tetapi tidak untuk semua pemegang yang selesa, yang mana peranti hanya mendapat tempat ketiga dalam penarafan dalam kategori simulator magnet.

Elipsoid boleh dibeli dengan harga rata-rata 35,000 rubel, dengan wang ini pengguna mendapat alat latihan senyap dengan perjalanan yang selesa, 12 program siap pakai dan 16 mod kuasa yang disertakan dalam firmware, penganalisis lemak BodyFat berketepatan tinggi, dan sensor denyut jantung pada pemegang. Model standard simulator dengan petunjuk prestasi yang baik.

Kelebihan

  • Body Sculpture BE-7200GHKG-HB sesuai untuk kegunaan profesional;

  • Perhimpunan tanpa tuntutan berkualiti;

  • Larian yang tenang dan lancar;

  • Terdapat program khusus untuk parameter yang diperlukan dari pelatih;

keburukan

  • Reka bentuk bukan anatomi untuk sesetengah pengguna (anda perlu mencuba keselesaan);

  • Kadang-kadang kepingan peralatan mekanikal individu gagal.

KELUARGA VR20

Penilaian: 4.6

KELUARGA VR20

Pakar memberikan pelatih elips FAMILY VR20 tempat keempat untuk nisbah kualiti dan harga optimum bagi kategori tersebut. Anda boleh membelinya dengan harga purata 26.000 rubel – tidak buruk untuk peranti latihan yang kompleks. Pada masa yang sama, tidak ada keluhan mengenai kualiti – pemasangannya tepat, komponen berkualiti tinggi untuk mekanisme digunakan.

Jenis pemacu Ellipsoid – magnet belakang dengan roda gila 18 kg. Walaupun lokasi belakang mekanisme utama, reka bentuk simulator adalah mudah: pedal disusun secara anatomi, pukulannya selesa, tetapi tidak untuk orang tinggi – langkahnya hanya 36 cm. Tetapi pedal mengambil 3 posisi, anda dapat menyesuaikan beban pada otot yang diinginkan dengan pilihan salah satu dari 6 program siap pakai dan 8 mod beban. Monitor kadar jantung adalah sensor kelabu pada pegangan tangan yang tetap. Sistem pergerakan roda gila seimbang menyediakan biomekanik yang betul secara anatomi dengan penghapusan zon 'mati' (tidak selesa dan tidak teratur).

Penganalisis Lemak Badan yang unik menentukan bukan sahaja jumlah lemak dalam badan, tetapi juga keberkesanan latihan untuk pembetulannya tepat pada masanya.

Kelebihan

  • Pemasangan berkualiti tinggi;

  • Harga rendah untuk kategori;

  • Paparan grafik;

  • Monitor kadar jantung yang tepat;

  • Biomekanik canggih;

  • Roda roda besar 18 kg untuk kerja otot dalam;

keburukan

  • Langkah kecil;

  • Mungkin ada lebih banyak mod;

  • Penyesuaian beban manual;

Oksigen Cariba II

Penilaian: 4.5

Oksigen Cariba II

Pelatih elips ini dinilai sehingga 135kg untuk kegunaan rumah. Elipsoid dengan lapan tahap beban hanya menyediakan 4 program latihan, tetapi difikirkan dengan baik dan berkesan untuk menguatkan otot dan menurunkan berat badan. Beban maksimum cukup ketara, jadi disarankan untuk memasang program dari yang sederhana hingga yang kompleks.

Monitor denyut jantung adalah tepat, tetapi berfungsi dengan sedikit kelewatan, ini mesti diambil kira. Sensor terletak di pemegang, terletak dengan mudah. Perlu diperhatikan bahawa peranti dalam harganya (35,000 rubel) dan kategori kualiti dipasang dengan baik – ia sesuai untuk hampir semua ukuran dan berat badan dalam had yang boleh diterima. Gambar agak dibayangi oleh langkah pendek – hanya 33 cm.

Kelebihan

  • Pedal tiga kedudukan;

  • Reka bentuk ergonomik

  • Rangka kekuatan tinggi yang diperbuat daripada keluli, dilapisi dalam 2 lapisan yang tidak kasar;

  • Pembinaan yang baik untuk China;

  • 4 program latihan;

  • Komputer direka untuk 4 profil (pengguna);

keburukan

  • Susun atur skrin bukan untuk semua orang;

  • Penghantaran data kadar denyutan jantung yang tidak tepat waktu;

  • Bateri komputer habis dengan cepat;

  • Langkah pendek;

  • Pembuatan botol plastik berkualiti rendah;

SVENSSON BODY LABS ComfortLine ESM

Penilaian: 4.5

SVENSSON BODY LABS ComfortLine ESM

Peranti ellipsoid SVENSSON BODY LABS ComfortLine ESM (Jörgen Svensson, Sweden, pemasangan – China) menutup penarafan dalam kategori simulator magnetik. Tidak, tidak buruk dari segi pemasangan atau fungsi, tetapi dari segi set mod itu lebih rendah daripada pemimpin yang disebutkan di atas dalam jumlah program (6) dan mod muat (8). Berat inersia roda gila 20 kg menyumbang kepada beban otot yang kuat, reka bentuk simulator meminimumkan beban pada sendi. Pedal pitch rata-rata – 42 cm, Q-factor – 19 cm (optimum), sistem ini seimbang untuk penggunaan yang selesa oleh seseorang dari mana-mana saiz badan.

Skrin berwarna hitam dan putih, tetapi tajam. Malangnya, sebilangan pengguna mencatat lokasi yang tidak selesa atau paparan data yang salah.

Kelebihan

  • Dimensi padat;

  • Harga optimum ialah kira-kira 25,000 rubel;

  • Sensor jantung;

  • Roda untuk pergerakan dan kompensator lantai tidak rata;

  • Anggaran berat 130 kg;

  • Biomekanik ergonomik;

keburukan

  • Kekompakan tidak selesa bagi orang tinggi – lutut menyentuh pemegang;

  • Pengendalian program komputer yang tidak betul.

Pelatih elips aeromagnetik terbaik

Jenis simulator ini serupa dengan reka bentuknya dengan yang elektromagnetik dengan satu perbezaan: mereka tidak memerlukan kuasa dari rangkaian elektrik dalam mod tetap – cukup untuk mengisi bateri secara berkala, ia akan membekalkan mekanisme kerja dengan medan elektromagnetik untuk waktu tertentu. Penunjuk ini berbeza untuk setiap model elipsoid.

AMMITY Ocean OE 40

Penilaian: 4.9

AMMITY Ocean OE 40

Mesin ini sesuai untuk gimnasium dan kediaman dan merupakan peralatan sukan canggih. Reka bentuknya menyediakan 24 tingkat beban dengan peraturan elektronik yang tepat, dan 76 program siap pakai: untuk ukuran badan apa pun, tahap latihan, tugas yang diberikan. Antaranya, 5 program bergantung kepada nadi, 16 pengguna dapat menyesuaikan diri. Keserbagunaan ini memungkinkan roda roda berat 11.7 kg.

Kawalan nadi dilakukan oleh sensor sensor pada pemegang, anda boleh membeli tali pinggang denyut jantung tanpa wayar tambahan untuk pembacaan data yang lebih tepat. Keselesaan semasa latihan dicapai oleh tiga kipas yang dipasang di kerangka mesin, yang dapat menampung berat badan seseorang hingga 180 kg.

Ciri-ciri: reka bentuk menyediakan tempat untuk buku, botol, pembesar suara terbina dalam. Anda boleh menyambungkan peralatan tambahan ke komputer, ada modul bluetooth. By the way, komputer berfungsi tepat dengan pemindahan data yang cepat. Pakar dan pengguna tidak mempunyai reka bentuk atau fungsi apa pun, kecuali bahawa harga 110,000 ribu tidak tersedia untuk semua orang, tetapi sepenuhnya membenarkan kemampuan dan kualiti binaan peranti.

Kelebihan

  • Perisian yang sangat hebat;

  • Strok lancar;

  • Bahan binaan yang tahan lama;

  • Reka bentuk canggih dengan biomekanik yang betul;

  • Peminat;

  • Sambungan Bluetooth;

  • Peningkatan kuasa sehingga 400 W;

  • Ketepatan sensor;

keburukan

  • Harga tinggi.

Jurulatih Bowflex Max M5

Penilaian: 4.8

Jurulatih Bowflex Max M5

Simulator 'ruang' untuk kegunaan kediaman dan komersial kelihatan tidak biasa untuk jenisnya, mustahil untuk tidak mengenalinya di ruang legar atau di kedai kerana pemasangan menegak bangunan kerja utama.

Peranti ini menyediakan 16 tahap beban dan 8 program terbina dalam, tetapi saya mahukan lebih banyak wang sebanyak itu – kira-kira 128,000 rubel. Rangka yang kuat direka untuk pengguna dengan berat badan hingga 136 kg. Kelebihannya ialah reka bentuk menyediakan sensor pada pemegangnya, dan tali pinggang kardio dilengkapi dengan satu set lengkap.

Kajian membuktikan bahawa pengguna menggunakan Bowflex Max Trainer M5 untuk membakar kalori hingga 2.5 kali lebih banyak per unit masa berbanding dengan elipsoid dan treadmill yang serupa. Atas sebab ini, sesi latihan yang direkodkan dalam perisian dipendekkan dalam jangka masa sambil mengekalkan kecekapan, yang sesuai untuk orang dengan waktu yang terbatas. Harus diingat bahawa latihan adalah 'pintar', tidak sukar, ia mempercepat metabolisme dan tubuh terus membakar lemak walaupun setelah melakukan latihan selama 14 minit.

Kawalan terhadap proses latihan diberikan oleh komputer. Aplikasi Pelatih Maksimum (Android / iOS) diselaraskan dengan Apple Kesihatan.

Kelebihan

  • Latihan 'pintar' dengan penilaian kecergasan;

  • Roda pengangkutan dan pemampas penstabil;

  • Sambungan telefon pintar;

  • Tali pinggang kardio termasuk;

  • Pembinaan yang boleh dipercayai;

  • Memerlukan sedikit ruang;

  • Reka bentuk ergonomik

  • Pembakaran lemak yang berkesan;

keburukan

  • Harga tinggi;

  • Beberapa program (sebaliknya, ia berkesan).


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen