15 buku terbaik mengenai hit

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Popadants adalah pahlawan buku yang tiba-tiba mendapati diri mereka berada di persekitaran baru. Biasanya ini adalah era atau realiti yang berbeza. Peminat genre ini akan berminat untuk mengetahui mana yang sesuai dengan perjalanan masa yang sangat digemari. Peringkat yang disusun oleh pakar akan membantu dalam hal ini.

Penilaian buku terbaik mengenai hit

Pencalonan sebuah tempat tajuk buku penilaian
Buku-buku terbaik mengenai penulis Rusia 1 Syurga Ruthless, A. Rocky 4.9
2 Orang bunian baru, V. Myasoedov 4.8
3 Kronik dari kerajaan yang pelik, O. Pankeeva 4.7
4 Jalan pulang, V. Zykov 4.6
5 Jalan-jalan dongeng, A. Sapegin 4.5
6 The Seer, A. Fedorochev 4.4
7 Tanah yang berlebihan, Cruz 4.3
8 Orang asing, I. Darwin 4.2
9 Ahli sihir, K. Klevansky 4.1
Buku-buku terbaik mengenai hit penulis asing 1 “11/22/63” oleh Stephen King 4.9
2 Door to Summer oleh Robert Heinlein 4.8
3 Semoga kegelapan tidak turun, L. Sprague de Camp 4.7
4 Penari dari Atlantis, Paul Anderson 4.6
5 Arrow of Time, Crichton 4.5
6 Surat-surat ke China Purba oleh Herbert Rosendorfer 4.4

Buku-buku terbaik mengenai penulis Rusia

Pencalonan pertama merangkumi siri buku lengkap mengenai watak-watak yang telah berakhir di tempat yang tidak diketahui.

Syurga Ruthless, A. Rocky

Penilaian: 4.9

A. KAMENISTY, PARADISE SELAMAT

Pemimpin penarafan adalah buku yang 'ditelan' semalam. Ini adalah kepingan yang mencengkam dengan plot yang bengkok dan intrik yang luar biasa. Cerita ini akan menceritakan tentang kanak-kanak yang hilang yang berakhir di planet asing dalam keadaan yang agak melampau. Mereka berusaha bertahan dan menolong orang lain. Karakter mempunyai banyak tugas – untuk melarikan diri dari jerung, memerangi lanun dan lelaki lain. Agar tidak hancur dan bertahan dalam semua cobaan, seseorang harus menjadi orang yang benar-benar berfikiran kuat.

Pembaca mendakwa bahawa pengarang menulis dengan mudah dan humor. Mustahil untuk menjauhkan diri dari buku. Ia sesuai untuk remaja berusia lebih dari 16 tahun, dan juga untuk semua orang yang gemar karya hebat dan karya Artem Kamenisty. Pendapat mengenai buku ini hanya positif.

Orang bunian baru, V. Myasoedov

Penilaian: 4.8

V. MYASOYEDOV, ELVES BARU

Lapan orang dari planet Bumi menerima badan baru dan berakhir di dunia yang berbeza di mana pedang dan sihir berkuasa. Pembaca akan mengetahui apa yang menanti watak utama, bagaimana pengetahuan mereka dari kehidupan masa lalu akan membantu, dan sama ada mereka dapat mengubah dunia. Peristiwa dalam buku ini berkembang dengan pesat.

Dilihat dari ulasan, kitaran mempunyai plot yang menarik, dunia digambarkan dengan penuh warna dan terang, seperti semua pertempuran. Ini adalah pilihan yang tepat untuk peminat genre. Kelemahan utama novel ini dianggap sebagai pahlawan yang terlalu banyak. Kerana ini, keperibadian pemain peranan individu hilang. Mengenai gaya penyampaian, penulis menyalahgunakan participles dan participles. Secara amnya, buku ini senang dibaca. Ia sangat sesuai untuk hiburan yang menyenangkan untuk pergi pada keesokan harinya.

Kronik dari kerajaan yang pelik, O. Pankeeva

Penilaian: 4.7

O. PANKEEVA, KRONIK DARI RAJA YANG BENAR

Peminat fantasi gembira dengan siri karya Oksana Pankeeva, yang terdiri daripada 13 buku. Menurut plot, seorang gadis tiba-tiba mati dan bergerak ke dunia yang selari. Lebih jauh lagi, kisah cerdik dan kompleks terungkap, yang tidak memungkinkan anda melepaskan diri dari buku ini hingga baris terakhir. Di setiap dunia yang dijelaskan terdapat ahli sihir, peri, naga dan penyihir, pemberontak dan ahli kultus.

Sebilangan pembaca terkejut dengan sejumlah besar pemandangan yang berkaitan dengan mabuk dan kesat, darah dan dadah. Walaupun begitu, ulasan buku-buku sangat disukai. Kelebihan siri ini merangkumi plot terkenal yang terkenal, pertimbangan yang menghiburkan, komponen instruktif.

Jalan pulang, V. Zykov

Penilaian: 4.6

V. Zykov, Jalan Rumah

Selanjutnya dalam peringkat adalah tetralogi, sesuai dengan plot yang mana beberapa orang bumi memasuki dunia Thorn, di mana sihir berada di tempat pertama. Akibatnya, mangsa mula menjalani kehidupan sendiri. Semua watak digambarkan dengan terperinci, seperti jalan cerita. Minat dalam karya hanya bertambah dengan setiap bab.

Siri ini tidak boleh disebut sebagai karya sastera kerana adanya ulasan yang bertentangan. Walau bagaimanapun, semua buku cukup mudah dibaca dan akan menjadi salinan yang layak di perpustakaan pencinta fiksyen ilmiah. Sebilangan besar pujian ditinggalkan oleh pembaca lelaki. Mereka tidak kecewa dalam tetralogi dan percaya bahawa tidak ada pengarang yang serupa dalam genre lain.

Jalan-jalan dongeng, A. Sapegin

Penilaian: 4.5

A. SAPEGIN, JALAN FAIRY TALES

Pencalonan diteruskan dengan siri tiga buku oleh pengarang Alexander Sapegin. Plot ini memukau pembaca dan pikat dari baris pertama. Ia mengisahkan tentang seorang lelaki muda yang mendapati dirinya berada di dunia lain dan bahkan memulakan keluarga di sana.

Kerja itu tidak akan membiarkan sesiapa pun tidak peduli. Beberapa peminat Sapegin membaca semula episod itu beberapa kali. Karya ini sangat menyerlah dalam keserbagunaannya. Ada ruang di sini untuk persahabatan, kesetiaan, cinta, politik. Adegan keganasan tidak mudah dilihat. Anda dapat melihat kajian terperinci yang terperinci, yang menjadikan gambaran hidup sangat realistik. Ke-4 buku itu sama baiknya. Mereka disyorkan membaca, dan peminat bermimpi suatu hari nanti melihat filem berdasarkan plot ini.

The Seer, A. Fedorochev

Penilaian: 4.4

A. FEDOROCHEV, MELIHAT

Perbezaan antara buku karya Alexander Fedorochev dalam jalan alternatif pembangunan Rusia. Menurut plot, tidak ada Perang Dunia II, dan negara itu masih diperintah oleh maharaja. Watak utamanya adalah seorang lelaki dewasa yang meninggal dunia dan berakhir di Rusia alternatif dan menemui mayat seorang remaja berusia 13 tahun.

Pembaca mengatakan bahawa anda tidak akan bosan dengan buku ini. Plotnya tidak biasa dan tidak dipukul. Penulis menambah banyak bahan ajaib di sini. Peminat genre fantasi tekno gembira dengan idea menarik dan banyak intrik. Kami gembira dengan reaksi watak yang cukup, pendedahan pelbagai nasib dan watak.

Tanah yang berlebihan, Cruz

Penilaian: 4.3

CRUZ, TANAH LUAR BIASA

Terdapat empat buku dalam kitaran 'Land of the Superfluous'. Mereka mempunyai semua perkara yang disukai seks yang lebih kuat, iaitu penembakan dan senjata dengan terperinci. Penerbitannya cukup besar, walaupun dengan keinginan semua itu tidak mungkin membacanya dalam satu hari. Menurut plot, Mejar Polis Novikov mengejar penjenayah dan mendapati dirinya berada di Dunia Baru. Di dunia ini, dia tidak mengenali sesiapa, tidak memahami apa-apa. Kemudian semua keseronokan bermula …

Pembaca gembira dengan banyak momen pedih, dinamisme, peristiwa luar biasa, dan plot menarik. Buku ini ditulis dengan cara Cruise. Dilihat oleh pendapat di Internet, perincian terperinci dalam buku ini menjadikan karya itu rumit dan menarik, dan watak utamanya nampaknya sebilangan pembaca terlalu keren.

Orang asing, I. Darwin

Penilaian: 4.2

I. Darwin, orang asing

Baris penarafan seterusnya tergolong dalam rangkaian buku oleh pengarang Igor Darwin. Sesiapa yang belum biasa dengan karyanya akan terkejut dengan plot menarik dengan sentuhan humor, watak watak yang menarik. Buku ini adalah mengenai seorang lelaki berani bernama Vlad, yang melalui dunia Arlanda, mencari rakan dan mengatasi rintangan. Secara beransur-ansur, bersama dengan eksploitasi, kekuatannya di dunia baru meningkat.

Sebilangan pembaca percaya bahawa pengarang membuat pejuang super-mega-sukar dengan kekuatan super daripada watak utama. Mereka kesal dengan perbuatan tidak bermoral dan narsisisme. Penulis jelas bermain dengan Vlad, yang selalu bertuah dalam semua percubaan. Walau bagaimanapun, ini adalah pendapat yang agak subjektif yang bersilang dengan banyak tindak balas positif.

Ahli sihir, K. Klevansky

Penilaian: 4.1

K. KLEVANSKY, KOLDUN

Bekas Earthling Tim Royce adalah seorang pelajar dari St. Petersburg. Dia kini tinggal di Angador selama lebih dari 10 tahun. Tidak ada yang dapat menghancurkannya – bukan vampir, bukan ribut, bukan bilah tentera. Pengembaraan baru menanti pahlawan dalam perjalanan ke ibu kota Aliat. Semua orang yang mengambil buku Klevansky akan dapat mengenali mereka.

Sebilangan pembaca mengatakan bahawa dalam gayanya menyerupai karya lain dari subgenre hit. Terdapat pengulangan dan penjelasan yang kabur dalam karya, pengembaraan yang dijelaskan secara dangkal. Yang lain gembira dengan keunikan plot, kisah dinamik yang menarik. Tidak ada Pertempuran Dewa atau Ramalan Kuno yang khas dari khayalan. Semuanya serius dan ketat, tanpa air yang tidak perlu.

Buku-buku terbaik mengenai hit penulis asing

Kategori kedua peringkat merangkumi karya-karya pengarang terhebat. Setiap peminat cerita mengenai hit akan mencari buku yang disukainya.

“11/22/63” oleh Stephen King

Penilaian: 4.9

STEVEN KING 11-22-63

Idea utama buku ini adalah untuk menyelamatkan Kennedy. Ada peluang untuk kembali ke masa lalu dan mencegah kejadian tragis. Watak utama adalah seorang guru biasa dari sebuah bandar kecil. Dia memutuskan untuk kembali ke 1958 melalui portal masa.

Semua keadaan, orang dan objek digambarkan dengan ketepatan yang luar biasa. Anda tidak boleh menyalahkan King atas kesalahan. Pembaca mengagumi imaginasi ribut penulis, intrik yang belum pernah terjadi sebelumnya. Berdasarkan ulasan, karya ini mempunyai mesej romantis dan akan menarik bagi khalayak ramai. Buku ini akan menarik minat mereka yang belum mengetahui karya penulisnya.

Door to Summer oleh Robert Heinlein

Penilaian: 4.8

PINTU ROBERT HEINLINE PADA JUMLAH

Seterusnya dalam peringkat adalah novel yang menarik pembaca dari baris pertama. Buku ini bergegas ke inti dan menceritakan kisah seorang jurutera-penemu yang membuka pintunya pada musim panas, melalui banyak kesukaran. Acara merangkumi tahun 1970 dan 2000. Terdapat tempat dalam sejarah untuk cinta, semangat dan pengkhianatan.

Pembaca gembira dengan situasi menarik, peristiwa berpusing. Satu-satunya perkara yang mengganggu peminat karya penulis adalah jumlah halaman yang kecil. Ini adalah pilihan terbaik untuk pencinta fiksyen sains, pelajar kejuruteraan, atau sesiapa sahaja yang mencari malam yang menyeronokkan. Tidak menghairankan bahawa buku ini sering menduduki kedudukan terkemuka dalam semua jenis penilaian.

Semoga kegelapan tidak turun, L. Sprague de Camp

Penilaian: 4.8

L. SPRAGUE DE CAMPA 'KURANGKAN DARKNESS TIDAK RENDAH'

Seorang ahli arkeologi dari Amerika melakukan perjalanan ke Itali dan dengan cara yang aneh mendapati dirinya berada di Rom 14 abad yang lalu. Dengan menggunakan pengetahuannya tentang sejarah, dia mencegah zaman kegelapan dan kekejaman, memperkenalkan inovasi yang berguna. Selepas membaca, ada dua perasaan. Di satu pihak, ini adalah buku fiksyen pengembaraan yang hebat, dibaca dalam satu jurang. Sebaliknya, terdapat sedikit kepercayaan di sini, terlalu banyak keberuntungan. Tetapi gaya persembahan Kamp luar biasa. Perlu dipertimbangkan, dan ada kemungkinan untuk membuat potongan harga, untuk tahun penulisan. Karya ini dibuat pada tahun 1939. Oleh itu, buku ini sesuai untuk peminat penulis dan topik yang menarik.

Penari dari Atlantis, Paul Anderson

Penilaian: 4.7

PAUL ANDERSON.  DANCER DARI ATLANTIS

Menurut plot buku ini, tiga orang dari era yang berbeza mendapati diri mereka pada zaman peradaban Minoan. Kerosakan mesin teleportasi harus dipersalahkan. Sekarang orang-orang ini harus mencegah kematian umat manusia akibat letusan gunung berapi.

Pada pandangan pertama, ini adalah kisah ringkas dan dangkal, tetapi dalam proses pembacaan anda memahami apa maksud keseluruhan buku ini. Perhatian khusus diberikan kepada tema cinta. Semua pahlawan kelihatan realistik, acara menyerupai dokumentari. Ini adalah novel fiksyen ilmiah yang hebat dengan pengembaraan luar biasa yang membawa keseronokan sebenar kepada pembaca.

Arrow of Time, Crichton

Penilaian: 4.6

ARROW OF TIME CRYTON

Karya luar biasa ini mengisahkan tentang mangsa yang, berdasarkan perkembangan saintifik dan teknikal, melakukan perjalanan tepat pada waktunya. Empat ahli arkeologi, pernah pada Zaman Pertengahan, memahami bahawa semuanya tidak seperti yang dijelaskan dalam buku teks. Wira menghadapi banyak bahaya yang mematikan. Mungkin buku itu biasa-biasa saja tanpa pengakhiran yang sejuk. Bahagian terakhirnya dipenuhi dengan kesedihan dan lirik.

Penulis menerangkan secara terperinci undang-undang fizikal, peralatan operasi. Semua peristiwa dijelaskan tanpa sihir dan sihir. Ulasan produk bertentangan. Ia tidak mempunyai saat-saat yang cerah dan pemikiran yang unik.

Surat-surat ke China Purba oleh Herbert Rosendorfer

Penilaian: 4.5

SURAT HERBERT ROSENDORFER KEPADA CHINA ANCIENT

Peringkat diakhiri dengan sebuah buku, plotnya dikait dengan hit dari China. Seorang pegawai yang hidup pada abad ke-10 jatuh pada akhir abad ke-20. Ini adalah perbezaan utama antara plot, kerana dalam versi klasik pahlawan bergerak dari zaman kita ke masa lalu, dan bukan sebaliknya. Penulis mengemukakan perbandingan dengan cara yang asli, menjadikan pembaca 'menangkap' intrik itu.

Berdasarkan ulasan, bahagian kedua buku ini tidak semenarik yang pertama. Karya ini diakhiri dengan refleksi falsafah mengenai masyarakat semasa dan nilai-nilainya. Rosendorfer membuat pengakhiran gembira dan sedih pada masa yang sama.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen