13 eyeliners terbaik

Penilaian produk kesihatan dan kecantikan terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga editorial. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Tidak semua gadis dapat melukis anak panah yang cantik dan cantik dengan cepat dan cekap. Walaupun tangan diisi dengan baik, tidak mustahil untuk memaparkan anak panah grafik. Ia tidak hanya bergantung pada kemahiran dan pengalaman, tetapi juga pada produk yang digunakan. Penting untuk memilih eyeliner yang baik agar selesa digunakan. Kemudian garis akan diperoleh pada kali pertama, yang akan menjimatkan masa yang dihabiskan untuk solek.

Pakar telah menyiapkan penilaian yang merangkumi 13 eyeliners. Berdasarkan ulasan pengguna dan penilaian dari artis solek profesional, kami hanya memilih produk terbaik.

Apa yang perlu dicari semasa memilih eyeliner

  1. Jenis eyeliner. Di kedai kosmetik, anda boleh menemui pelbagai jenis: dalam bentuk pensil, pena tip-tip, serta gel dan cecair klasik. Bagi pemula, dua yang pertama adalah sempurna, dan bagi mereka yang sudah tahu melukis anak panah dengan baik, yang terakhir. Paling sukar untuk melukis garis lurus dengan cecair, jadi lebih baik tidak mengambil produk sedemikian sehingga tahap kemahiran mencapai tahap yang diinginkan.

  2. Kegigihan. Anak panah yang indah harus bertahan lama, sepanjang hari, tanpa meninggalkan cetakan pada kelopak mata, tanpa runtuh, tanpa pudar atau lecet. Formula produk yang stabil akan memastikan anak panah tetap berada dalam keadaan apa pun. Untuk keyakinan yang lebih tinggi, anda harus memilih pilihan kalis air, sehingga walaupun anda terperangkap dalam hujan atau berpeluh akibat tarian aktif, anda harus tahu bahawa tidak ada yang mengancam pelindung mata. Probe akan membolehkan anda menguji produk. Lukis garis di bahagian belakang tangan anda dan lihat berapa lama ia bertahan. Setelah produk kering, geser jari anda ke atasnya untuk memastikan tidak ada yang hancur. Kelopak mata yang sangat kering cenderung mengelupas, jadi anda harus memilih tekstur lembut yang secara harfiah 'melayang' di atas kulit semasa penggunaan.

  3. Kemudahan permohonan. Garisan harus diperoleh dengan satu sentuhan. Untuk melakukan ini, perhatikan produk yang mengandungi emolien (minyak khas, gliserin). Selepas pembelian, pastikan pelapik ditutup rapat dan tidak kering di bawah pengaruh udara.

  4. Berus. Ia harus nipis supaya garisnya sama. Cukup lama untuk kemudahan aplikasi, dan tidak terlalu lembut, tetapi elastik, maka akan lebih mudah untuk menarik anak panah yang jelas. Terdapat juga berus serong yang disertakan dengan balang gel pelapis. Mereka serupa dengan yang profesional, tetapi dipermudahkan sedikit. Sekiranya ini tidak sesuai dengan anda, maka anda boleh menggantinya dengan membeli yang anda lebih suka di tempat kerja.

  5. Komposisi. Sebagai tambahan kepada polimer dan komponen pewarna, vitamin, nutrien dan perkara lain sangat diharapkan. Bagaimanapun, eyeliner berada di kelopak mata, yang merupakan bahagian wajah yang paling halus, sering mengalami kegatalan. Elakkan produk yang menyebabkan kemerahan dan gatal. Menolak penggunaannya, kerana reaksi alergi adalah tanda yang menunjukkan bahawa eyeliner ini tidak sesuai dan terdapat intoleransi individu terhadap komponennya.

Kedudukan eyeliners terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Pensel eyeliner terbaik 1 Diorshow Pro Liner kalis air RUB 1.495
2 Pensil MAC Fluidline RUB 1,300
3 NYX Professional Make Up Two Timer Dual Ended Eyeliner 6 90 gosok.
Penanda eyeliner terbaik 1 Liner Grafik Make Up For Ever RUB 1,190
2 Pelapik dakwat coklat Bobbi 2 160 rubel.
3 L'Oreal So Couture Super Liner 498 r
Eyeliner gel terbaik 1 Bobbi Brown Sterling Nights Gel Eye Liner yang Ditakrifkan dengan Sempurna 2 160 rubel.
2 Gel Liner Gel Rebel MAC RUB 1.680
3 Smashbox Always On Gel Liner RUB 1,096
Eyeliner cecair terbaik 1 Bobbi Brown Holiday 2017 Long-Wear Liquid Liner RUB 2 184
2 Givenchy l'Autre Noir Liner Vinyl RUB 1,781
3 BeYu Liquid Eye Liner kalis air 549 r sapu.
4 L'oreal Super Liner Superstar RUB 560

Pensel eyeliner terbaik

Diorshow Pro Liner kalis air

Penilaian: 4.9

Diorshow Pro Liner kalis air

Di tempat pertama dalam penarafan adalah eyeliner dari Christian Dior. Ia tahan air, oleh itu, dalam cuaca apa pun, baik hujan dan salji, ia akan membolehkan anda tidak bimbang dengan keadaan anak panah. Bentuk pensil yang sesuai sangat sesuai di tangan, dan plag yang miring memungkinkan untuk melukis garis tipis dan yang lebih tebal hanya dengan memutarnya ke arah yang berbeza. Ketepuan warna dikekalkan sepanjang hari. Hujungnya memanjang dan tidak perlu diasah, mengekalkan bentuk ergonomik dengan setiap penggunaan. Produk ini mengandungi kepekatan pigmen yang tinggi, yang menjamin warna garis dalam yang sempurna sehingga mata lebih ekspresif. Tekstur seperti gel memberikan peluncuran yang lembut dan mudah.

Kelebihan

  • sesuai untuk pemula;

  • ketahanan terhadap kelembapan;

  • keupayaan untuk melukis garis dengan lebar yang berbeza, bergantung pada putaran plumbum;

  • aplikasi yang mudah.

keburukan

  • agak mahal – 1400 r.

Pensil MAC Fluidline

Penilaian: 4.8

Pensil MAC Fluidline

Kedudukan peringkat kedua adalah pensil eyeliner automatik dengan tekstur gel lembut. Terima kasih, ia memberikan aplikasi yang tepat dan jangka masa panjang. Selepas aplikasi, garis mudah dibayang, membawa hasilnya ke yang dikehendaki. Terdapat kesan yang berbeza dalam talian: matte, logam, mutiara, sehingga setiap gadis dapat memilih yang sesuai dengannya. Terdapat juga beberapa warna untuk dipilih. Produk ini diuji oleh pakar oftalmologi dan hypoallergenic, oleh itu ia sesuai untuk orang yang terdedah kepada reaksi alahan.

Kelebihan

  • sesuai untuk pemula;

  • tidak smear atau runtuh;

  • ketahanan sehingga 12 jam;

  • tidak pudar atau bergulung;

  • sesuai untuk pemakai lensa.

keburukan

  • agak mahal – 1300 p.

NYX Professional Make Up Two Timer Dual Ended Eyeliner

Penilaian: 4.7

NYX Professional Make Up Two Timer Dual Ended Eyeliner

Baris ketiga penarafan menuju produk dari barisan profesional NYX. Ini adalah pensel eyeliner berganda. Terdapat pelapik di satu hujung dan pensil biasa di hujungnya. Ini akan membolehkan anda membuat penampilan yang berbeza, misalnya, solek mata berasap dengan anak panah. Papan nipis membolehkan anda melukis garis lurus dan sempit. Alat ini, seperti dua yang sebelumnya, lebih sesuai untuk mereka yang belum mengisi tangan. Tekstur gel membolehkan produk meluncur di kelopak mata. Komposisi mengandungi vitamin yang bertindak pada kulit dan memberikannya nutrisi tambahan. Sebaiknya gunakan eyeliner pada pangkalan khas untuk intensiti warna yang lebih besar. Mempunyai kemasan satin.

Kelebihan

  • hypoallergenic;

  • diuji oleh pakar oftalmologi;

  • formula khas menjamin ketahanan selama 8 jam;

  • murah – 600 p.

keburukan

  • tidak ditemui.

Penanda eyeliner terbaik

Liner Grafik Make Up For Ever

Penilaian: 4.9

Liner Grafik Make Up For Ever

Di tempat pertama dalam kategori eyeliner-marker yang direka untuk pemula. Ia membolehkan anda melukis garis lurus yang sempurna. Ia kaya dengan pigmen, oleh kerana itu memberikan warna hitam yang tidak pudar pada siang hari. Ia mempunyai kemasan berkilat, berkat gambarnya terang dan menarik. Sumbatnya sangat mudah digunakan, cukup sukar untuk memudahkan mereka menggambar, tetapi tidak merosakkan atau mencederakan kulit kelopak mata yang halus. Ia diperbuat daripada rasa. Memperoleh jumlah pewarna yang tepat, tanpa berlebihan. Tekstur produk seperti gel, sangat sesuai dan, berkat formula yang stabil, tahan lama, tanpa calitan atau runtuh di bawah mata.

Kelebihan

  • tepu dengan pigmen;

  • komposisi mengandungi minyak yang tidak menentu;

  • hypoallergenic;

  • diuji oleh pakar oftalmologi.

keburukan

  • produk kering dengan cepat;

  • agak mahal – 1300 p.

Pelapik dakwat coklat Bobbi

Penilaian: 4.8

Pelapik dakwat coklat Bobbi

Eyeliner Bobbi Brown yang terkenal berada di kedudukan kedua. Papan eyeliner panjang, tajam dan nipis, membolehkan anda melukis garis sempit dan rata walaupun bagi mereka yang pertama kali membuat panah. Mempunyai warna hitam yang kaya dan kemasan berkilat. Formula produk yang tahan lama menjamin kesan selama 18 jam. Ia mengeras pada kulit dalam beberapa saat. Oleh itu, jika anda ingin menorehkan anak panah, maka anda harus melakukannya dengan segera, sehingga eyeliner sudah siap. Tekstur Bobbi Brown Ink Liner menyerupai gel, ia melekat pada kulit secara merata dan lembut.

Kelebihan

  • tidak melekap, tidak mencetak atau runtuh;

  • mudah untuk digunakan;

  • hypoallergenic;

  • sesuai untuk pemakai lensa.

keburukan

  • produk kering dengan cepat;

  • sedikit masa untuk teduhan;

  • kos tinggi – 2200 p.

L'Oreal So Couture Super Liner

Penilaian: 4.7

L'Oreal So Couture Super Liner

Baris ketiga menuju ke eyeliner-marker dari pasaran massa. L'Oreal telah membuat alat dengan petunjuk yang mudah, berkat yang sangat mudah untuk melukis anak panah ekspresif walaupun untuk pemula. Ketebalannya hanya 3 mikron, yang diterjemahkan ke dalam milimeter ialah 0,003 titik. Hujung aplikator tidak biasa, ia mempunyai banyak rambut yang disolder bersama. Meluncur ke atas kelopak mata dengan lembut tanpa calar. Produk ini diselitkan dengan pigmen hitam, dihancurkan halus untuk memberikan garis halus dan cerah. Produk tidak merebak, cepat melecet pada kulit dan tidak melecet pada siang hari. Dengan penggunaan berterusan, eyeliner mencukupi selama kira-kira 3 bulan.

Kelebihan

  • membolehkan anda membuat gaya panah;

  • melukis garis halus dengan sempurna;

  • ketahanan tinggi;

  • kos anggaran – 500 rubel.

keburukan

  • pada kelopak mata berminyak mungkin sedikit lebih teruk.

Eyeliner gel terbaik

Bobbi Brown Sterling Nights Gel Eye Liner yang Ditakrifkan dengan Sempurna

Penilaian: 4.9

Bobbi Brown Sterling Nights Gel Eye Liner yang Ditakrifkan dengan Sempurna

Tempat pertama dalam kategori adalah eyeliner lain dari Bobbi Brown. Tekstur gel pensel meluncur dengan lembut pada kulit kelopak mata, meninggalkan garis yang rata dan jelas. Memberi warna hitam arang yang dalam. Formulanya tahan air. Keringat, hujan, salji, percikan air tidak mengerikan untuk produk ini. Batangnya dipusingkan, dan penutupnya mempunyai pengasah bawaan yang selalu menjaga ujungnya tetap tajam. Ini adalah bonus hebat dari pengilang kerana anda tidak perlu membawa aksesori tambahan bersama anda. Komposisi produk dengan sempurna menggabungkan bahan pelembap dan lilin.

Kelebihan

  • berlangsung selama 12 jam;

  • apabila disapu, kulit tidak meregang dan tidak cedera;

  • empat warna dalam untuk dipilih.

keburukan

  • kos tinggi – 2150 p.

MAC Rebeleyes Gel Liner

Penilaian: 4.8

MAC Rebeleyes Gel Liner

Di tempat kedua adalah pelapik gel MAC yang unik, yang menggabungkan kemudahan aplikasi dan ketahanan yang tinggi. Semasa memakai, ia tidak berbau, tidak hancur di bawah mata dan tidak meninggalkan tanda pada kelopak mata. Sangat mudah digunakan, seperti berikut dari sebilangan besar ulasan pengguna. Meluncur pada kulit dengan lancar, meninggalkan jumlah pewarna yang diperlukan. Membolehkan pemula melukis anak panah dengan ketepatan kaligrafi. Tubuh dibuat dalam bentuk pena tip-tip. Mempunyai kemasan matte.

Kelebihan

  • warna berpigmen;

  • hypoallergenic;

  • diuji oleh pakar oftalmologi;

  • sesuai untuk pemakai lensa.

keburukan

  • agak mahal – 1800 r.

Smashbox Always On Gel Liner

Penilaian: 4.7

Smashbox Always On Gel Liner

Baris ketiga menuju ke eyeliner gel, yang mempunyai tekstur tanpa berat yang tidak terasa pada mata. Setelah ujian dilakukan dalam keadaan pengambilan gambar selama berjam-jam, hasil yang mengagumkan diperoleh: produk tetap stabil dan tidak pudar selama 24 jam. Semua ini berkat formula tahan air, yang memastikan pemeliharaan eyeliner pada kulit di bawah pengaruh air dan peluh. Anda boleh membariskan garis pada detik pertama selepas permohonan. Sekiranya anda tidak mempunyai masa, maka produk itu mencengkam kulit dan tidak ada yang dapat dilakukan.

Kelebihan

  • terdapat dalam 10 warna universal;

  • tepu dengan pigmen warna;

  • hypoallergenic;

  • diuji oleh pakar oftalmologi;

  • sesuai untuk pemakai lensa.

keburukan

  • agak mahal – 1300 r.

Eyeliner cecair terbaik

Bobbi Brown Holiday 2017 Long-Wear Liquid Liner

Penilaian: 4.9

Bobbi Brown Holiday 2017 Long-Wear Liquid Liner

Di tempat pertama dalam kategori ini adalah eyeliner Bobbi Brown baru dengan berus halus. Memberi garis warna yang kuat, yang memberikan penampilan yang ekspresif. Mempunyai kemasan berkilat untuk penampilan yang lebih glamor. Formula baru kekal pada kulit sekurang-kurangnya 12 jam. Tekstur, apabila kering, membentuk lapisan tahan lama dan elastik yang tidak mengelupas, menggulung atau bernoda, mengekalkan warna sepanjang hari atau malam. Kompleks unik ini merangkumi zarah-zarah kecil berwarna warni, yang menghasilkan kesan berkilauan multidimensi.

Kelebihan

  • kalis air;

  • berus meluncur dengan mudah di atas kelopak mata;

  • terdapat 6 warna berbeza untuk dipilih.

keburukan

  • tidak sesuai untuk pemula;

  • kos tinggi – 2600 r.

Givenchy l'Autre Noir Liner Vinyl

Penilaian: 4.8

Givenchy l'Autre Noir Liner Vinyl

Kedudukan peringkat kedua diambil oleh eyeliner cair dari jenama premium, Givenchy. Ia dikemukakan dalam konsep umum koleksi dengan nama yang sama. Bayangan produk adalah terhad, terdiri daripada pigmen hitam, yang dicampurkan dengan warna putih pearlescent dan pink untuk memberikan kilauan. Lebih baik menggunakan produk seperti itu untuk solekan malam, kerana mikropartikel akan berkilauan dengan indah di bawah cahaya elektrik. Berusnya selesa, membolehkan anda melukis garis tipis, dengan syarat anda sudah mempunyai pengalaman dalam melukis anak panah. Dengan bantuannya, anda boleh membuat pilihan klasik, elegan, dan lebih banyak catwalk, teater. Mempunyai kemasan berkilat.

Kelebihan

  • hypoallergenic;

  • diuji oleh pakar oftalmologi;

  • ketahanan selama 12 jam.

keburukan

  • kos tinggi – 2600 r.

BeYu Liquid Eye Liner kalis air

Penilaian: 4.7

BeYu Liquid Eye Liner kalis air

Di kedudukan ketiga adalah eyeliner cair dari pasaran massa. Ia mempunyai formula kalis air, jadi ia akan bertahan selama berabad-abad walaupun terkena air. Berusnya nipis, jadi dengan pertolongannya mudah untuk menarik kontur ke garis bulu mata. Produk ini mengandungi gliserin, yang menjaga kulit kelopak mata. Diformulasikan dengan pigmen hitam pekat untuk warna dalam. Tekstur lembut sangat sesuai pada kelopak mata, kering dengan cepat. Eyeliner mempunyai kemasan berkilat.

Kelebihan

  • ketahanan tinggi;

  • hypoallergenic;

  • diuji oleh pakar oftalmologi;

  • jumlah besar – 4 ml;

  • harga anggaran – 600 rubel.

keburukan

  • tidak ditemui.

L'oreal Super Liner Superstar

Penilaian: 4.6

L'oreal Super Liner Superstar

Di tempat terakhir dalam penilaian adalah eyeliner cair dari L'oreal. Dia telah berjaya memenangkan cinta pengguna dan berada dalam beg kosmetik untuk banyak wanita. Ia benar-benar kapal pelukis pereka. Aplikator di sini dibuat dalam bentuk takungan, yang melepaskan bahan pewarna secara merata. Ini kaya dengan pigmen, jadi garis itu ternyata hitam arang batu, yang tidak terdapat di semua eyeliners, yang sering memiliki warna pucat, lebih seperti kelabu gelap. Aplikator mempunyai dasar yang fleksibel, yang memudahkan untuk mengawal setiap pergerakan untuk melukis garis yang lebih tepat dan sekata. Dengan eyeliner ini, anda dapat melukis pelbagai anak panah dari nipis hingga lebar.

Kelebihan

  • komposisi mengandungi minyak penyembuh yang melembapkan kulit kelopak mata;

  • hypoallergenic;

  • diuji oleh pakar oftalmologi;

  • ketahanan selama 6 jam;

  • kos rendah – 400 rubel.

keburukan

  • tidak ditemui.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen