12 serbuk akrilik terbaik untuk kuku

Penilaian produk kesihatan dan kecantikan terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga editorial. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Sehingga baru-baru ini, hanya tukang kuku yang mengetahui serbuk akrilik. Tetapi secara beransur-ansur, sebilangan besar pengguna menyedari sifatnya yang unik. Serbuk polimer digunakan dalam pemanjangan kuku untuk hasil yang sangat baik. Pada akhir, rumput tiruan tidak berbeza dengan plat semula jadi. Ia hypoallergenic dan sangat tahan pakai. Serbuk digunakan untuk pemodelan ketika membuat hiasan apa-apa kerumitan. Ia terbahagi kepada beberapa jenis dan berwarna lutsinar, berwarna dan penyamaran.

Bahan unik digunakan untuk menguatkan kuku. Ia mencegah kerosakan, pengelupasan dan kekeringan, secara signifikan memperpanjang masa pemakaian manicure. Baru-baru ini, serbuk akrilik telah digunakan untuk membina kuku sendiri di rumah. Prosedur mudah ini juga tersedia untuk pemula. Perkara utama adalah menunjukkan imaginasi anda dan mengikut arahannya dengan tegas.

Hari ini anda boleh membeli serbuk polimer dari pengeluar yang berbeza dalam julat harga apa pun. Agar tidak membuang masa untuk mencari produk yang tepat, kami mencadangkan agar anda membiasakan diri dengan 12 serbuk, yang telah diakui oleh pakar kuku dan pelanggan biasa sebagai yang terbaik di antara banyak produk lain di pasaran.

Penilaian serbuk akrilik terbaik untuk kuku

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penilaian serbuk akrilik terbaik untuk kuku 1 Pakej Premium Clear IRISK RUB 290
2 Serbuk Pahat Warna CND Perfect 1350 RUB
3 TNL Premium Jelas 390 RUB
4 Koleksi griti entiti RUB 350
5 INGARDEN RUB 350
6 Monami telus 280 RUB
7 Ju.Bilej PUTIH RUB 900
8 EzFlow A-Polymer White Acrylic Powd 989 r
9 Formula Profi beige lembut RUB 895
10 ruNail Telus 450 RUB
11 Serbuk Akrilik Kuku Patrisa RUB 590
12 Serbuk kuku akrilik ELPAZA telus 120 RUB

Serbuk Akrilik Pakej Premium Clear IRISK

Penilaian: 4.9

Pakej Premium Clear Clear Powder IRISK

Tempat pertama ditempati oleh serbuk akrilik, yang menggabungkan kualiti dan kos secara optimum. Ia sangat dihargai oleh manicurists dan digunakan secara meluas di rumah. Tekstur plastik membolehkan anda bekerja dalam pelbagai teknik. Ia tidak mempunyai kesan marbled. Serbuk sering digunakan untuk membuat reka bentuk akuarium. Tahap polimerisasi yang tinggi mengurangkan masa prosedur.

Alat ini digunakan untuk memulihkan struktur kuku yang rosak. Ia bertambah kuat, pertumbuhan semakin meningkat. Tekstur telus bergabung dengan pigmen semula jadi pinggan. Tidak termasuk dalam formula adalah bahan berbahaya. Seiring dengan tidak adanya bau yang menyakitkan, walaupun dipanaskan, serbuk dapat digunakan oleh gadis-gadis dengan kepekaan yang meningkat.

Jar yang bergaya bukan bentuk bulat biasa, tetapi sebiji persegi akan menonjol di antara produk jenama lain. Baki serbuk dapat dilihat melalui kaca tebal yang telus. Tudung dengan sisipan getah terpasang dengan selamat, mencegah penumpahan kandungan secara tidak sengaja.

Kelebihan

  • penggunaan sejagat;
  • pengerasan cepat;
  • tempoh haus meningkat;
  • reka bentuk pembungkusan premium.

keburukan

  • tidak dikenali.

Serbuk untuk memodelkan kuku CND Perfect Color Sculpting Powder

Penilaian: 4.8

Serbuk Pahat Warna CND Perfect

Perak masuk ke alat Amerika, yang digunakan oleh tuan profesional untuk pemodelan dan pengembangan kuku dalam semua teknik. Ia membantu mengukuhkan plat berpori yang dilaminasi. Dan ini bukan hanya kesan visual, tetapi juga penyelesaian untuk banyak masalah dalaman kuku nipis. Tekstur penyebaran halus homogen meletakkan secara merata, tidak sampai di belakang berus dan tidak melekat padanya.

Setelah pempolimeran cepat, lapisan homogen sekata terbentuk, yang tidak memerlukan pengamplasan tambahan. Apabila dipakai, walaupun dengan hentaman kuat, retakan tidak muncul. Lapisan yang padat menahan sebarang kesan, memberikan manicure berkualiti kelas pertama untuk jangka masa panjang.

Komposisi ini benar-benar selamat untuk plat sensitif. Tidak ada komponen kimia agresif di dalamnya. Serbuk boleh didapati dalam pelbagai warna yang boleh digabungkan dengan baik jika dikehendaki tanpa melecet. Ia dibungkus dalam pakej miniatur dan besar, bermula dari berat 22 g dan berakhir pada 909 g. Produk premium profesional mempunyai kos tinggi yang sesuai. Mereka yang tidak biasa menjimatkan wang memilih produk ini.

Kelebihan

  • lekatan yang baik pada pinggan;
  • komposisi hypoallergenic;
  • pengisar terkecil;
  • jangka hayat tanpa had.

keburukan

  • harga tinggi.

Serbuk akrilik TNL Premium Jelas

Penilaian: 4.7

TNL Acrylic Powder Premium Jelas

Di tempat ketiga adalah serbuk multifungsi, yang sesuai untuk membina, memodelkan dan menguatkan kuku yang rapuh dan rapuh. Adalah mungkin untuk membuat reka bentuk kuku dengannya. Serbuk mempunyai tahap polimerisasi yang tinggi. Ia sangat sesuai untuk manicure Perancis, menyembunyikan ketidaksempurnaan, dan warna semula jadi akan mengulangi warna semula jadi kuku dengan tepat. Corak volumetrik sangat jelas.

Dengan peluasan yang tidak profesional, anda boleh mendapatkan manicure yang rapi dan tidak berbeza dengan salun. Serbuk polimer diperbuat daripada bahan yang paling maju. Ia membentuk lapisan tahan lama dengan ketahanan tinggi terhadap tekanan mekanikal. Komposisi tidak menyebabkan alahan dan tidak berbahaya bagi orang yang sensitif.

Reka bentuk pembungkusan yang terang secara estetik menyenangkan. Bahagian praktikal juga telah difikirkan oleh pengilang. Penutup rapat yang ketat mengelakkan kandungannya keluar. Laju aliran dapat dikawal melalui bahagian bawah kaca lutsinar. Ulasan produk hanya positif.

Kelebihan

  • untuk sebarang kerja dengan kuku;
  • lapisan pengeringan cepat;
  • tanpa kekasaran dan kekosongan;
  • aplikasi mudah untuk pemula.

keburukan

  • tidak dikenali.

Koleksi grallery serbuk akrilik entiti

Penilaian: 4.6

Koleksi griti entiti

Penama keempat adalah serbuk akrilik jenama Amerika, yang membantu memulihkan plat yang rosak, menguatkannya, mengurangkan kerapuhan dan lamina. Koleksi ini merangkumi akrilik warna dalam warna yang bergaya, dengan mana anda boleh membuat manicure paling bergaya musim ini. Ini adalah warna kuning pastel yang lembut, ungu yang diredam, biru tua, biru pucat dan banyak lagi nada lain, di mana setiap wanita akan memilih yang paling menarik untuk dirinya sendiri.

Serbuk membentuk lapisan yang sempurna, digabungkan dengan monomer apa pun, mengekalkan warnanya selepas pempolimeran. Ketumpatan pigmentasi yang tinggi dari satu lapisan meliputi warna semula jadi pinggan. Konsistensinya sangat plastik, optimum untuk pemodelan. Serbuk ini dikembangkan untuk penggunaan profesional, tetapi baru-baru ini semakin banyak digunakan di rumah, berkat prosedurnya yang mudah dan senang.

Prestasi yang sangat baik telah disahkan oleh banyak pengguna. Mereka menunjukkan bahawa ia adalah serbuk terbaik untuk reka bentuk mantel Perancis dan akuarium berwarna. Satu-satunya kelemahan: anda perlu membayar 400 rubel untuk pakej 7 g, walaupun banyak yang tidak menjimatkan kualiti dan lebih suka produk salun.

Kelebihan

  • struktur serpihan halus;
  • pemeliharaan ketepuan warna;
  • permukaan licin tanpa cacat;
  • warna yang cantik dengan kesan yang berbeza.

keburukan

  • harganya melebihi purata.

Serbuk Kuku Akrilik Telus INGARDEN

Penilaian: 4.5

Serbuk Kuku Akrilik Jernih INGARDEN

Tempat kelima yang terhormat diberikan kepada serbuk, yang dibezakan oleh ketelusan mutlak. Tekstur yang tersebar halus selepas pempolimeran tidak memerlukan gash. Ia digunakan secara merata, tidak melekat pada berus. Selepas pemanjangan, kuku kelihatan semula jadi dan kemas. Terima kasih kepada bahan-bahan inovatif, lapisannya licin tanpa kekosongan dan kekasaran. Mereka telah melalui kawalan kualiti dan selamat untuk kesihatan.

Serbuk akrilik memberikan kekuatan pada kuku, tanpa rasa tidak selesa. Tekanan mekanikal tidak menghancurkan lapisan yang padat. Lama kelamaan, ia tidak berubah menjadi kuning, kekal dalam bentuk asalnya. Produk ini boleh didapati dalam tin 20 g. Ia mempunyai membran pelindung tambahan yang menghalang serbuk keluar. Ia juga boleh dibeli dalam bungkusan 40 dan 60 g.

Menurut ulasan, bedak ini sesuai untuk kanak-kanak perempuan dengan kuku nipis yang terdedah kepada pencemaran. Manicure berlangsung lama. Tidak ada kesukaran dengan aplikasi tersebut. Bau komposisi tidak tajam, cepat hilang.

Kelebihan

  • lekatan cepat;
  • tidak menjadikan kuku lebih berat;
  • lapisan seragam tahan lama;
  • pemulihan plat yang rosak.

keburukan

  • tidak dikenali.

Serbuk akrilik telus Monami

Penilaian: 4.4

Serbuk akrilik telus Monami

Garis keenam ditempati oleh serbuk, yang aktif digunakan di salun dan di rumah. Monami, pendatang baru dalam industri kuku, membuat nama sendiri pada tahun 2018 dan mendorong banyak jenama yang sudah terbukti. Struktur berpori halus tidak mempengaruhi plat yang lemah, tetapi, sebaliknya, menguatkannya dengan ketara. Dengan bantuan serbuk, anda dapat menumbuhkan kuku semula jadi yang mudah terkena serpihan dan kerapuhan. Juga, produk jenama ini sangat sesuai untuk dibina.

Tekstur seragam sesuai, tidak membentuk kekasaran, menyembunyikan ketidaksempurnaan plat yang kelihatan. Bersamanya, anda boleh membuat manikur reka bentuk apa pun: jaket, rajutan, dengan hiasan yang besar. Balang padat mempunyai penutup skru yang ketat.

Serbuk senang digunakan. Penggunaan yang sederhana disahkan oleh pelanggan yang menggunakannya sendiri di rumah. Banyak yang menyatakan bahawa walaupun dengan kepekaan yang meningkat, tidak ada reaksi negatif yang muncul. Aroma yang lemah tidak mempengaruhi deria bau.

Kelebihan

  • tidak membentuk gelembung udara;
  • pengukuhan plat yang lemah dengan cepat;
  • produk hypoallergenic;
  • isi padu yang optimum.

keburukan

  • tidak dikenali.

Serbuk akrilik untuk memodelkan kuku Ju.Bilej WHITE

Penilaian: 4.4

Ju.Bilej Acrylic bedak untuk pemodelan kuku PUTIH

Serbuk, yang mendapat tempat ketujuh, adalah alat universal untuk pemodelan, pembinaan, pengukuhan, pemulihan kuku dan membuat reka bentuk kuku apa pun. Struktur penyebaran halus membolehkan menggunakannya dalam teknologi apa pun: pada petua, templat dan bentuk teratas. Ini menutupi banyak ketidaksempurnaan, melindungi dari serpihan dan detasmen.

Serbuk ini digunakan untuk membuat jaket, akuarium dan manikur stuko. Keplastikan yang baik membolehkan anda membuat corak volumetrik yang kompleks. Polimerisasi cepat. Lapisan yang mengeras tidak membentuk kekasaran atau gelembung. Ia membolehkan oksigen masuk, yang sangat penting untuk menjaga kuku yang sihat.

Alat ini menguatkan tepi pinggan bebas dengan sempurna, memastikan ketahanan jangka panjang manicure. Komposisi homogen membantu mewujudkan permukaan yang rata tanpa kemahiran profesional. Selain warna putih, susu, telus, penyamaran dan merah jambu telus juga ada. Rumusannya adalah hypoallergenic, jadi sesuai untuk kuku yang rapuh dan rapuh.

Kelebihan

  • liputan tanpa cela, sempurna;
  • pengisar terkecil;
  • palet semula jadi warna;
  • lekatan cepat pada kuku.

keburukan

  • tidak dikenali.

EzFlow A-Polymer White Acrylic Powd

Penilaian: 4.3

EzFlow A-Polymer White Acrylic Powd

Yang kelapan adalah serbuk akrilik putih, yang akan menguatkan kuku seberapa banyak yang mungkin dan membolehkan anda menanam sendiri tanpa dana tambahan yang merangsang pertumbuhan. Plat yang rosak berhenti pecah dan terkelupas, ia kelihatan rapi dan sihat. Serbuk membentuk tepi dengan sempurna ketika membuat manicure Perancis. Tekstur baldu membentuk lapisan yang rata tanpa goresan atau kekosongan. Aroma halus tidak merengsakan orang yang mudah alergi.

Serbuk menghasilkan kemasan yang tahan lama setelah hanya satu aplikasi. Lapisan seterusnya menjadikan kuku lebih kuat dan kurang sensitif terhadap kejutan mekanikal. Hasilnya tidak akan mengecewakan: permukaan yang sempurna tidak retak, tidak berubah warna.

Produk Amerika dibentangkan dalam beberapa jilid: 21 g – untuk kegunaan rumah dan 113, 227, 454 g – untuk kegunaan profesional di salun. Pengilang memasukkan spatula ke dalam kit, yang merupakan kelebihan produk. Dalam ulasan tersebut, wanita mencatat bahawa setelah dikeluarkan, kuku tidak pecah, mereka mengekalkan warna semula jadi mereka.

Kelebihan

  • tekstur yang senang digunakan;
  • dalam set lengkap spatula untuk satu set dana;
  • liputan padat dengan 1 lapisan;
  • pengerasan pantas.

keburukan

  • tidak dikenali.

Formula Profi penyamaran serbuk akrilik beige lembut

Penilaian: 4.2

Formula Profi Acrylic powder kamuflase beige lembut

Garis kesembilan ditempati oleh serbuk akrilik yang sangat berpigmen, yang direka untuk menutupi ketidaksempurnaan kuku semula jadi dan memanjangkan plat secara visual. Proses permohonan tidak akan menimbulkan kesukaran kerana ciri produk yang baik. Keplastikan yang tinggi membolehkan anda membuat sebarang jenis manicure. Polimerisasi berlaku dalam 30 saat.

Serbuk Formula Profi tidak mengkristal. Ia melekat erat pada piring, membentuk permukaan yang rata dan licin tanpa lompang dan ombak. Warna semula jadi legap sama dengan warna kuku semula jadi. Struktur berliang tidak menghalang penembusan udara, memastikan berfungsi normal proses dalaman.

Para pengguna memperhatikan bahawa walaupun reka bentuk yang kompleks dapat dibuat dengan serbuk tanpa bantuan profesional. Ia juga menyembunyikan ketidaksempurnaan dengan sempurna, termasuk warna piring kuning yang tidak sihat atau warna yang tidak rata dengan percikan. Penggunaan ekonomi yang digabungkan dengan harga yang rendah menjadikan pembelian sangat menguntungkan.

Kelebihan

  • lekatan yang baik pada kuku;
  • tiada kesan marmar;
  • kelajuan pemejalan yang tinggi;
  • pengisaran halus.

keburukan

  • tidak dikenali.

Serbuk akrilik telus RuNail

Penilaian: 4.2

ruNail Serbuk akrilik telus

Di tempat kesepuluh dalam ulasan kami adalah serbuk akrilik yang digunakan untuk manicure rata dan tebal, serta untuk mengukuhkan plat berpori yang nipis. Ia dikembangkan dengan mengambil kira keinginan tuan kuku, sehingga banyak profesional dan amatur berpuas hati dengan hasilnya. Pemplastik berkualiti tinggi memberikan aplikasi yang mudah tanpa melekat pada berus. Teknologi pengisaran yang tersebar halus menghilangkan penampilan lekukan dan kekasaran, memberikan permukaan yang rata rata yang tidak memerlukan pembetulan tambahan.

Masa penyembuhan: 45 hingga 60 saat. Serbuk jernih ini sesuai untuk memulihkan struktur kuku, sambil meninggalkan penampilan semudah mungkin.

Menurut ulasan, serbuk itu berfungsi dengan baik dengan masalah kuku. Untuk mengukuhkan lapisan yang cukup nipis untuk melindungi secara maksimum terhadap pengaruh mekanikal luaran, mencegah lapisan dan kerapuhan, meningkatkan pertumbuhan, dan akhirnya mendapatkan kuku panjang tanpa menumpuk. Bekas 28 g sudah cukup untuk jangka masa yang panjang. Satu bentuk pembungkusan yang selesa dengan penutup yang ketat juga diperhatikan.

Kelebihan

  • ketelusan mutlak;
  • untuk sebarang teknik peluasan;
  • bebas dari gelembung udara dan retakan;
  • disebarkan dengan baik dengan berus.

keburukan

  • tidak dikenali.

Kuku Patrisa Serbuk Akrilik

Penilaian: 4.1

Serbuk Akrilik Kuku Patrisa

Pada baris kesebelas, terdapat serbuk polimer yang direka untuk mengembalikan plat rapuh, nipis atau gergaji. Konsistensinya yang tersebar halus memenuhi semua celah dan melicinkan permukaannya. Kuku dikuatkan dengan jelas. Mereka berhenti mengelupas, pertumbuhan semakin meningkat. Pada masa yang sama, permukaannya tetap elastik, tidak menjadi lebih berat, dan tidak ada rasa tidak selesa ketika dipakai.

Semasa menggunakan Patrisa Nail, tekanan mekanikal tidak melanggar integriti lapisan. Tidak ada keretakan atau kerepek di atasnya. Balang mini berisi 5 g serbuk. Adalah senang untuk menyimpan dan mengangkutnya, dan juga cukup selesa semasa prosedur. Penutupnya ditutup dengan ketat. Bentuk leher mencegah tumpah keluar ketika menarik serbuk.

Banyak ulasan mengesahkan keberkesanan produk. Ini membantu dalam kes-kes yang sangat sukar apabila tidak mungkin menumbuhkan kuku walaupun dengan panjang minimum. Apabila menggunakan serbuk, anda dapat memperoleh hasil yang sangat baik. Dengan itu, tanpa membina, anda akan mendapat kuku semula jadi yang cantik yang kelihatan rapi dan sihat.

Kelebihan

  • ketelusan kristal;
  • rupa yang paling semula jadi;
  • pemulihan struktur pengelupasan yang cepat;
  • aplikasi yang mudah dan senang.

keburukan

  • tidak dikenali.

Serbuk kuku akrilik ELPAZA lutsinar

Penilaian: 4.0

Serbuk kuku akrilik ELPAZA telus

TOP-12 serbuk akrilik terbaik ditutup dengan alat murah yang membantu membuat manicure berkualiti tinggi dengan jangka haus yang panjang di rumah. Tekstur telus sangat sesuai untuk jaket dan menguatkan plat kuku anda sendiri. Tidak ada kekotoran berbahaya dalam komposisi, yang menjadikan penggunaan serbuk itu selamat untuk orang yang sensitif.

Penggilingan halus memudahkan penggunaan. Serbuk itu terbaring secara merata, membentuk permukaan licin tanpa penyok, gelembung atau retakan. Pembuangan juga tidak akan menyebabkan kesukaran. Walaupun berbaloi, produk ELPAZA dibungkus dalam balang kaca dengan bentuk yang selesa. Tudung dipasang dengan kuat, tidak termasuk ruam. Bahagian bawah yang telus memungkinkan untuk mengawal residu.

Harga yang rendah dan berkualiti membolehkan pemula bereksperimen di rumah dan mendapat pengalaman dalam reka bentuk kuku. Serbuk dipilih oleh banyak pelanggan untuk memulihkan kuku berliang. Aplikasi ini membawa kepada pengukuhan dan hasil yang berkekalan, yang dihargai oleh banyak pengguna.

Kelebihan

  • keplastikan yang baik;
  • warna kuku semula jadi;
  • menguatkan plat yang lemah;
  • tekstur seragam.

keburukan

  • tidak dikenali.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen