12 pelindung matahari terbaik untuk wajah

Penilaian produk kesihatan dan kecantikan terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Sebelum ini, ramai yang percaya bahawa kosmetik pelindung matahari untuk wajah hanya diperlukan pada musim panas. Walau bagaimanapun, dari masa ke masa, ahli dermatologi dan ahli kosmetik mula fokus pada kenyataan bahawa walaupun agak sukar untuk mendapat luka bakar pada musim sejuk, sinar matahari yang sejuk juga mempengaruhi dermis dan dapat memprovokasi perkembangan onkopatologi. Pada masa yang sama, anda tidak perlu takut akan cahaya matahari atau bersembunyi dengannya.

Untuk melindungi kulit dari kesan negatif sinaran ultraviolet, penapis pelindung matahari ditambahkan ke krim. Mereka dibahagikan kepada 2 jenis:

Penapis fizikal. Mereka membuat filem tebal di permukaan kulit yang memantulkan sinar matahari. Yang paling dituntut ialah zink oksida dan titanium dioksida.

Penapis kimia. Mereka diserap oleh kulit, bertindak di permukaannya dan di lapisan atas. Mereka menerima dan memantulkan sinar matahari. Komponen aktif penapis ini dapat melindungi daripada UVA, spektrum B atau kedua-duanya.

Dalam krim SPF, biasa menggunakan kedua-dua jenis penapis sekaligus. Ini memberikan pelbagai perlindungan. Semakin tinggi SPF, semakin baik produk akan berfungsi sebagai pelindung matahari. Ulasan ini akan melihat pelindung matahari terbaik untuk wajah dari dermatokosmetik, kosmetik mewah dan pasaran massa.

Penarafan pelindung matahari terbaik untuk wajah

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Pelindung matahari dermatokosmetik terbaik untuk wajah 1 La Roche-Posay Anthelios Ultra Cream SPF 50+ RUB 1,386
2 Bioderma Photoderm AR Spf 50+ Tinted Sun Cream 723 RUB
3 Pharmaceris S Sun Protect Intense Protective Face Cream SPF 50+ 854
4 Vichy Ideal Soleil Velvety Cream SPF 50 RUB 1,191
5 Babe Laboratorios Sunscreen SPF 50 bebas minyak muka RUB 1,919
6 Eucerin Sun Gel-Cream Oil Control SPF30 890
Pelindung matahari mewah terbaik untuk wajah 1 Kanebo Sensai Silky BronzeCellular Protective Cream For Face SPF30 7 020
2 Christian Dior Bronze Beautifying Protective Creme Sublime Glow SPF 50 2 025
3 Clarins Sun Wrinkle Control Cream Untuk Muka SPF 50 RUB 3,050
Pelindung matahari pasaran massa terbaik untuk wajah 1 Bielenda Matt Look Cream SPF 30 191 r
2 Librederm Bronzeada Sun Protection Cream SPF 50 639 RUB
3 Biocon-liquid-liquid untuk wajah dan décolleté SPF 35 320 RUB

Pelindung matahari dermatokosmetik terbaik untuk wajah

Dermatocosmetics adalah kosmetik yang menggabungkan dua bidang: kosmetologi dan farmaseutikal. Produk sedemikian dihasilkan oleh jenama berikut: La Roche-Posay, Bioderma, Pharmaceris, Vichy, Babe Laboratorios, Eucerin.

La Roche-Posay Anthelios Ultra Cream SPF 50+

Penilaian: 4.9

La Roche-Posay Anthelios Ultra Cream SPF 50+

Pelindung matahari Perancis Anthelios Ultra Cream SPF 50+ dari jenama La Roche-Posay direka untuk wajah dan kulit di sekitar mata. Produk ini mempunyai perlindungan SPF 50+ yang optimum, dipertingkatkan terhadap sinaran UVA berkat teknologi penapis XL-Protect. Ini juga mengandung air panas, yang mempunyai sifat menenangkan dan antioksidan. Krim diuji di bawah kawalan dermatologi dan oftalmologi.

Anthelios Ultra Cream dihasilkan dalam tabung dengan dispenser 50 ml. Krimnya cukup tebal dan padat, mempunyai warna putih kekuningan, tidak merebak ketika diperah keluar dari pam. Produk ini bebas wangian. Produk pelindung matahari menyebar dengan baik di wajah, tidak meninggalkan tanda putih dan tidak melekit. Namun, ia tidak segera diserap, jadi untuk beberapa lama wajah bersinar. Ia diserap sepenuhnya oleh kulit selepas 5-7 minit, selepas itu kilauan berminyak hampir hilang.

Menurut ulasan, pelindung matahari dari La Roche-Posay ini bagus untuk kulit sensitif atau reaktif. Ia memberikan lapisan pelindung yang diperlukan tanpa rasa berat atau menutupi wajah. Ubat ini tidak hanya melindungi dengan sempurna dari sinaran berbahaya, tetapi juga melembapkan, melembutkan, menghilangkan keradangan dan keradangan pada kulit. Produk tidak menyumbat liang, tidak menimbulkan jerawat.

Kelebihan

  • SPF 50+;
  • tidak meninggalkan tanda putih atau filem melekit;
  • melembapkan dengan sempurna;
  • tanpa wangian;
  • sesuai untuk kulit sensitif;
  • tidak menyumbat liang;
  • dispenser mudah.

keburukan

  • kilauan berminyak kekal.

Bioderma Photoderm AR Spf 50+ Tinted Sun Cream

Penilaian: 4.8

Bioderma Photoderm AR Spf 50+ Tinted Sun Cream

Krim Photoderm AR Spf 50+ dengan kesan tonal dari makmal Perancis Bioderma sangat baik untuk kulit nipis dan sensitif dengan rangkaian saluran darah kapilari dan terdedah kepada kemerahan. Photoderm AR mempunyai perlindungan tinggi SPF 50+. Kompleks Rosactiv yang dipatenkan menenangkan kulit yang meradang dan melegakan kemerahan. Asas secara visual menjadikan wajah licin, menyembunyikan penyimpangan kecil.

Photoderm AR Spf 50+ dijual dalam tiub plastik 30 ml. Konsistensi produk hampir dengan krim cecair. Bayangannya universal, menyesuaikan dengan warna kulit apa pun. Ia menutupi ketidaksempurnaan kulit dengan baik. Selepas pengedaran, ia meninggalkan kemasan berminyak. Setelah membuka tiub, produk tersebut boleh digunakan selama 9 bulan.

Dalam ulasan pengguna, mereka menyatakan bahawa krim dari Bioderma ini lebih sesuai untuk pemilik jenis kulit kering dan normal, dan untuk kulit berminyak ia akan terasa berat. Photoderm AR Spf 50+ memberikan warna kulit pada kulit, walaupun tidak dapat mengatasi ketidaksempurnaan pada wajah. Dan dengan tujuan utamanya – perlindungan dari selaran matahari dan pencegahan pemotretan – ia berfungsi dengan baik.

Kelebihan

  • tahap perlindungan cahaya matahari yang tinggi;
  • meratakan warna kulit;
  • tidak digalakkan;
  • melembapkan dengan baik;
  • melawan kemerahan;
  • tanpa wangian.

keburukan

  • meninggalkan kemasan berminyak selepas permohonan.

Pharmaceris S Sun Protect Intense Protective Face Cream SPF 50+

Penilaian: 4.7

Pharmaceris S Sun Protect Intense Protective Face Cream SPF 50+

Pharmaceris S Sun Protect Intense Protective Face Cream SPF 50+ pelindung matahari Poland direka untuk kulit yang sangat halus atau bermasalah. Produk ini selamat dan memenuhi keperluan kulit kanak-kanak atau bayi yang berumur lebih dari 6 bulan. Krim mempunyai tahap SPF yang tinggi. Titanium dioksida menghalang tindak balas foto dan alergi foto. Shea butter menenangkan dan menyuburkan epidermis dan melindunginya daripada kering.

Pelindung matahari Pharmaceris S dijual dalam tiub plastik (50 ml) dengan penutup flip-top yang ditutup rapat dan mudah dibuka. Krim berwarna putih, tidak berbau. Secara konsisten, ia serupa dengan cairan siang hari yang ringan, tetapi apabila disebarkan ke kulit wajah, produk itu kelihatan lebih padat dan lebih berminyak. Ia diserap untuk masa yang lama. Setelah dibuka, kandungan tiub boleh digunakan selama 18 bulan.

Dalam ulasan, krim Sun Protect dipuji kerana selepas penyerapan sepenuhnya, ia tidak meninggalkan filem di wajah, tidak terkumpul di liang. Kulit menjadi senang disentuh, tidak berminyak dan tidak ada keinginan untuk mencuci. Produk ini melindungi dengan sempurna dari sinaran berbahaya. Produk dari Pharmaceris S ini sangat menjimatkan dan tidak menyebabkan kerengsaan atau reaksi alergi.

Kelebihan

  • SPF 50+;
  • shea butter dalam komposisi;
  • bebas dari paraben, pewarna, wangian;
  • selepas dibuka, ia baik selama 18 bulan;
  • tidak meninggalkan filem melekit;
  • tidak menyumbat liang.

keburukan

  • menyerap untuk masa yang lama.

Vichy Ideal Soleil Velvety Cream SPF 50

Penilaian: 4.6

Vichy Ideal Soleil Velvety Cream SPF 50

Sunscreen Ideal Soleil dari jenama Perancis Vichy memberikan perlindungan yang boleh dipercayai dan keselesaan mutlak untuk kulit yang ringan, kering atau sensitif. Produk ini mempunyai sistem penapis spektrum luas Mexoryl (perlindungan UVA / UVB). Krim ini juga diperkaya dengan air termal, asid hyaluronik dan vitamin E. Produk ini tidak mengandungi paraben. Ia bersifat hypoallergenic dan telah diuji secara dermatologi pada kulit sensitif.

Ideal Soleil Velvety Cream dijual dalam tiub 50 ml. Tekstur krimnya padat, berminyak. Warna putih. Wangiannya menyenangkan, kosmetik. Produk diaplikasikan dan diedarkan dengan mudah. Tidak meninggalkan residu putih, filem berminyak atau melekit. Setelah diserap sepenuhnya, kulit menjadi matte sepenuhnya. Krim tidak menyumbat liang, tidak terkumpul dalam lipatan.

Ulasan pelindung matahari dari Vichy ini sangat positif. Pengguna menyukai bagaimana produk ini melindungi wajah dari sinaran matahari yang berbahaya. Krim disapu dengan lembut dan menganjalkan kulit dengan baik. Mekap sangat sesuai dengannya. Tetapi jika anda berlebihan dalam jumlah krim, maka mungkin sedikit gulung.

Kelebihan

  • sistem mexoryl;
  • air termal dan asid hyaluronik dalam komposisi;
  • tidak meninggalkan filem berminyak atau melekit;
  • tidak menyumbat liang;
  • kesan perlindungan matahari yang sangat baik.

keburukan

  • jika anda menggunakan terlalu banyak krim, ia boleh digulung.

Babe Laboratorios Sunscreen SPF 50 bebas minyak muka

Penilaian: 4.5

Babe Laboratorios Sunscreen SPF 50 bebas minyak muka

Jenama Sepanyol Babe Laboratorios telah mengembangkan Sunscreen SPF 50 bebas minyak wajah, yang sangat bagus untuk jenis kulit berminyak atau rawan jerawat. Produk ini mengandungi penapis matahari SPF 50+, kompleks yang menenangkan dan vitamin E. Produk ini telah lulus banyak ujian dermatologi. Pelindung matahari ini tidak mengandungi bahan pengawet, etanol, pewarna atau minyak mineral.

Produk dari Babe Laboratorios ini dihasilkan dalam tabung 50 ml dengan cerat panjang, yang membolehkan anda melihat jumlah produk yang diperlukan. Krim itu sendiri lebih mirip dengan susu putih – emulsi, yang mempunyai konsistensi cecair. Baunya wangi dan kosmetik, tidak terlalu kuat. Berkat teksturnya yang ringan dan menyenangkan, produk ini cepat diserap.

Menurut ulasan pengguna, Sunscreen SPF 50 tanpa minyak wajah tidak menyumbat liang, tidak bersinar atau melekit. Ini bukan untuk mengatakan bahawa ia matang dengan sempurna, tetapi setelah penyerapannya sepenuhnya, kulit di wajah mempunyai cahaya yang sihat. Make-up sangat bagus di atas pelindung matahari ini. Dengan tugas utamanya (pelindung matahari), produk ini berjaya.

Kelebihan

  • komposisi yang bernas;
  • perlindungan yang kuat terhadap sinar ultraviolet A / B;
  • tekstur cepat kering;
  • bukan komedogenik;
  • tiub mudah;
  • tidak meninggalkan bersinar atau melekit.

keburukan

  • mattes lemah.

Eucerin Sun Gel-Cream Oil Control SPF30

Penilaian: 4.5

Eucerin Sun Gel-Cream Oil Control SPF30

Jenama Jerman Eucerin menghasilkan Sun Gel-Cream Oil Control SPF30 untuk kulit berminyak dan rawan jerawat. Produk ini mempunyai sistem penapis UVA / UVB. Produk ini juga mengandungi licochalcone A, glycyrrhizic acid dan L-carnitine. Krim tidak mengandungi paraben atau wangian. Ia boleh digunakan sebelum memakai alat solek.

Produk ini boleh didapati dari Eucerin dalam botol dispenser pam. Gel krim mempunyai tekstur ringan. Ia tidak berminyak, tidak melekit, cepat diserap, tidak komedogenik. Selepas penyerapan sepenuhnya oleh kulit, tidak ada rasa melekit. Wangian produk hampir tidak dapat dilihat, tetapi segera ada bau alkohol yang kuat, yang cepat hilang.

Ulasan pengguna memuji Eucerin Sun Gel-Cream Oil Control kerana perlindungannya yang sangat baik terhadap sinaran UV A / B. Produk ini matt dengan sempurna dan kesan ini bertahan selama beberapa jam. Ubat ini tidak menimbulkan kemunculan jerawat dan komedi. Dan dengan penggunaan biasa, pemilik kulit berminyak menyatakan bahawa krim gel Eucerin ini sangat baik sebagai pengatur sebum.

Kelebihan

  • komposisi berkesan;
  • sesuai untuk kulit yang bermasalah;
  • menyerap dengan cepat;
  • memanifestasikan dirinya sebagai pengatur sebum;
  • faktor perlindungan cahaya matahari yang tinggi;
  • botol mudah dengan dispenser pam.

keburukan

  • semasa krim pertama kali diberi makan, terdapat bau alkohol yang kuat.

Pelindung matahari mewah terbaik untuk wajah

Kosmetik elit premium tergolong dalam jenis kosmetik terpilih dan menonjol dalam kategori berasingan, yang selalu mahal kerana keunikan pengeluarannya dan pemasaran yang mahal, yang memerlukan penciptaan jenama yang dapat dikenali di pasaran. Pelindung matahari berkualiti tinggi boleh didapati di Kanebo Sensai, Christian Dior, Clarins.

Kanebo Sensai Silky BronzeCellular Protective Cream For Face SPF30

Penilaian: 5.0

Kanebo Sensai Silky BronzeCellular Protective Cream For Face SPF30

Pakar terkemuka dari syarikat Jepun Kanebo Sensai telah mengembangkan Cellular Protective Cream For Face SPF30. Kompleks penapis fizikal dan kimia yang seimbang dilengkapi dengan bahan aktif asal semula jadi, yang menormalkan proses metabolik dan oksidatif dalam epidermis, mencegah kerosakan sel dan menguatkan struktur kulit.

Kanebo Sensai Silky Bronze hadir dalam botol putih dengan corak berjalur gangsa. Tekstur krim lebih menyerupai cecair. Ia merebak dengan mudah ke kulit wajah. Warnanya berwarna putih. Produk ini dimakan dengan sangat menjimatkan. Aromanya adalah buah, tidak mencolok. Di satu pihak, ia memberikan perlindungan matahari yang tinggi, dan di sisi lain, ia berperilaku seperti krim elit yang mewah.

Dalam ulasan tentang Kanebo Sensai Silky Bronze, pengguna mengagumi tekstur dan kemasan baldu. Setelah menggunakannya, kulit di wajah menjadi lebih baik secara visual. Mereka kelihatan terhidrasi tetapi tidak bersinar walaupun setelah beberapa jam terdedah kepada cahaya matahari. Pelindung matahari ini tidak akan menyumbat liang pori anda, tidak akan melepaskan solek anda dan tidak akan merasakan filem yang melekit.

Kelebihan

  • komponen komposisi yang menyekat sinar spektrum UVA / UVB;
  • menjadikan kulit halus, licin, lembap;
  • menyerlahkan nada wajah;
  • tekstur dan aroma yang menyenangkan;
  • tidak menyumbat liang.

keburukan

  • mungkin ada masalah dengan pembelian anda.

Christian Dior Bronze Beautifying Protective Creme Sublime Glow SPF 50

Penilaian: 4.9

Christian Dior Bronze Beautifying Protective Creme Sublime Glow SPF 50

Pelindung Matahari Wajah Christian Dior SPF 50 mengandungi pelbagai penapis UVA dan UVB, serta mikrokapsul antioksidan, yang berkat kulitnya mendapat perlindungan segera dan tahan lama dari sinar matahari, radikal bebas dan penuaan. Ia berfungsi dengan baik di bandar dan di pantai. Produk ini secara aktif melindungi daripada penampilan pigmentasi.

Dior Sunscreen hadir dalam 50 ml flacon dengan penutup atas. Konsistensi krim sangat ringan, halus, tidak tebal, tidak terlalu berminyak, kuning muda. Ia menyebar dengan mudah pada kulit, menyerap dengan cepat, tidak meninggalkan perasaan seperti filem, tidak ada lapisan keputihan. Produk ini mempunyai komposisi minyak wangi yang menyenangkan, walaupun ia mungkin mengganggu sesetengah orang.

Menurut ulasan, Christian Dior Bronze SPF 50 adalah produk yang sangat bernilai. Mereka perhatikan bahawa tekstur yang sangat ringan serta-merta membuat anda merasa segar dan lembut. Penyamakan kelihatan lebih cantik dengan produk ini. Krim menghalang penampilan bintik-bintik usia. Ia tidak bersifat komedogenik dan tahan air. Rumusannya berfungsi untuk menghidrat dan bersinar, serupa dengan produk penjagaan kulit klasik. Pelindung matahari ini dimakan secara ekonomi.

Kelebihan

  • perlindungan tiga kali ganda terhadap sinaran UVA, UVB dan tekanan oksidatif;
  • menjadikan kulit lembap dan berseri;
  • tekstur ultra ringan;
  • menyerap dengan cepat;
  • kekurangan noda keputihan.

keburukan

  • Sebilangan orang menganggap aroma itu menghantui.

Clarins Sun Wrinkle Control Cream Untuk Muka SPF 50

Penilaian: 4.9

Clarins Sun Wrinkle Control Cream Untuk Muka SPF 50

Sunscreen Clarins Sun Wrinkle Control Cream For Face SPF 50 dari syarikat Perancis Clarins mengandungi penapis untuk pelbagai jenis sinar. Produk ini secara aktif melindungi lapisan atas epidermis, dan juga meneutralkan tindakan radikal bebas. Clarins Sunscreen kaya dengan bahan semula jadi yang melembapkan dan menyuburkan kulit.

Produk ini dijual dalam flacon oren terang dengan penutup atas. Ini mempunyai lekukan yang bagus untuk jari, berkat anda dapat membuka produk tanpa menangkap kuku. Krim berwarna kuning muda, dengan konsistensi yang agak tebal. Tidak merebak, tetapi mudah merebak ke kulit. Baunya bersifat kosmetik, cukup terang, tetapi tidak mengganggu. Penggunaan produknya sedikit.

Dalam ulasan, pengguna menyatakan bahawa Clarins Sun Wrinkle Control Cream memberikan perlindungan yang sangat baik dari cahaya matahari. Dia menunjukkan prestasi yang baik di bandar dan di pantai. Produk tidak menyumbat liang, tidak menimbulkan jerawat. Walau bagaimanapun, ia berfungsi lebih baik untuk kulit kering daripada kulit berminyak dan kombinasi. Di samping itu, pelindung matahari ini memerlukan masa yang lama untuk diserap, jadi anda perlu menunggu waktu tertentu sebelum memakai alat solek.

Kelebihan

  • faktor perlindungan tinggi;
  • aplikasi yang mudah dan menyenangkan;
  • aroma yang tidak mengganggu;
  • penutup flip-top yang selesa;
  • dimakan secara ekonomi.

keburukan

  • ia diserap untuk masa yang lama.

Pelindung matahari pasaran massa terbaik untuk wajah

Produk pasaran besar tersedia untuk kebanyakan orang. Di antara pelbagai jenis pelindung matahari yang murah, terdapat juga pilihan yang sangat baik.

Bielenda Matt Look Cream SPF 30

Penilaian: 4.3

Bielenda Matt Look Cream SPF 30

Formula canggih Matt Look Face Cream SPF 30 dari siri Bikini dari jenama Poland Bielenda telah menjalani semua jenis ujian makmal di bawah pengawasan pakar dermatologi. Produk ini terbukti selamat dan berkesan. Pelindung matahari ini menyekat sinar UVA / B untuk mengelakkan munculnya bintik-bintik usia.

Matt Look Face Cream dijual dalam tiub plastik biasa (50 ml) dengan penutup flip-top. Krim putih. Teksturnya sangat ringan, halus, separa gelatin. Produk tersebar di kulit dengan sangat mudah. Setelah penyerapan lengkap, ia tidak meninggalkan kesan atau noda. Muka tidak memutih. Baunya menyenangkan, berbunga. Ia dirasakan pada kulit untuk waktu yang singkat.

Ulasan mengenai Bielenda Matt Look Cream SPF30 kebanyakannya bagus. Pada wajah, krim itu praktikal tidak dirasakan, ia tidak boleh dijadikan topeng. Pori tidak tersumbat walaupun pada jenis kulit yang bermasalah. Alat solek sangat sesuai dengan krim, tidak bergulung, tidak berjalur, tidak menimbulkan rasa tidak selesa. Tidak menjadikan wajah anda menjadi pancake lemak. Pada masa yang sama, dia melakukan pekerjaan yang sangat baik dengan tujuan utamanya.

Kelebihan

  • perlindungan cahaya matahari yang baik;
  • tidak terasa pada kulit;
  • tidak menyumbat liang;
  • wangian yang menyenangkan;
  • tidak memutihkan wajah;
  • anda boleh memakai solek di bahagian atas.

keburukan

  • diserap selama 20-30 minit.

Librederm Bronzeada Sun Protection Cream SPF 50

Penilaian: 4.3

Librederm Bronzeada Sun Protection Cream SPF 50

Pelindung matahari Itali untuk wajah dan décolleté Bronzeada Sun Protection Cream SPF 50 dari jenama Librederm mempunyai tahap tinggi SPF 50+. Ia juga mengandungi: vitamin E, ekstrak calendula, argan, wortel dan minyak jojoba. Komponen sedemikian melembapkan dengan baik, menyuburkan kulit wajah. Mereka melegakan keradangan dan mempunyai kesan antioksidan.

Pelindung matahari boleh didapati dalam botol 50 ml dengan penutup snap-on. Produk ini mempunyai konsistensi yang homogen dan agak padat dengan warna putih yang kaya. Krim dengan tekstur ringan menyerap dengan sangat cepat. Aksinya diperpanjang oleh kompleks polimer unik yang memberikan kesan penghalau air. Aromanya cukup kuat, manis.

Menurut ulasan, produk pelindung matahari dari Librederm ini melindungi dengan baik dari sinaran matahari yang berbahaya. Krim ini diaplikasikan dengan cukup sopan, tidak melecet, tidak meninggalkan garis putih, dan juga tidak bergulung. Produk ini jelas memberi khasiat, menghaluskan, menenangkan dan melembapkan epidermis. Selepas penggunaannya, tidak ada kesan filem berminyak.

Kelebihan

  • tahap perlindungan yang tinggi;
  • konsistensi yang menyenangkan;
  • mudah tersebar di kulit;
  • tidak meninggalkan goresan, tidak bergolek;
  • melembapkan, menenangkan.

keburukan

  • bau minyak wangi yang kuat.

Biocon-liquid-liquid untuk wajah dan décolleté SPF 35

Penilaian: 4.2

Biocon-liquid-liquid untuk wajah dan décolleté SPF 35

Krim cecair anti-fotoaging dikembangkan khas oleh Biocon untuk kulit wajah, leher dan décolleté. Ia sesuai untuk semua jenis kulit. Ia boleh menggantikan krim siang biasa anda dan kaya dengan penapis UV yang kuat. Ia juga mengandungi antioksidan, vitamin dan minyak pati.

Krim biocon dijual dalam tiub mudah dengan penutup ketat yang ditutup dengan baik. Tekstur produk ringan, tidak berat. Krim putih. Ia tidak berminyak, tetapi agak berair, tetapi pada masa yang sama selepas penggunaannya, ia akan mewujudkan lapisan pelindung yang ketara. Pada wajah ia cepat diserap dan diedarkan dengan baik ke seluruh kulit. Bau krimnya manis, kosmetik.

Ulasan pelindung matahari dari Biocon kebanyakannya positif. Ramai orang memperhatikan bahawa ia menjalankan fungsi pelindung matahari 100%. Produk ini senang digunakan, tidak meninggalkan filem melekit atau berminyak, tidak menyumbat liang. Ia melembapkan kulit dengan baik dan mempunyai harga yang menarik. Tetapi dengan analisis komposisi yang teliti, anda dapat mengetahui kehadiran parabens, yang pasti menjengkelkan bagi sesetengah orang.

Kelebihan

  • melindungi dengan baik dari cahaya matahari;
  • tekstur yang menyenangkan;
  • diedarkan dengan baik ke atas kulit;
  • wangian yang menyenangkan;
  • bukan komedogenik.

keburukan

  • parabens dalam komposisi.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen