12 krim terbaik untuk beg di bawah mata

Ulasan yang terbaik menurut lembaga editorial. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Beg di bawah mata menjadikan wajah kelihatan letih dan tidak sihat. Selalunya, bengkak terdapat di bawah kelopak mata bawah. Penyebab yang paling biasa dari penampilan beg dikaitkan dengan gangguan tidur dan proses metabolik dalam badan. Mereka juga boleh merangkumi perkara berikut:

  1. kerja berlebihan, tekanan yang kerap;
  2. berehat pada kedudukan yang salah pada waktu malam;
  3. ketegangan mata yang berpanjangan;
  4. diet tidak seimbang;
  5. minum banyak air sebelum tidur;
  6. penyalahgunaan alkohol, merokok tembakau;
  7. kosmetik berkualiti rendah untuk kawasan mata.

Selalunya, beg di bawah mata berlaku terhadap latar belakang reaksi alahan, konjungtivitis, keradangan sinus, proses berjangkit atau keadaan patologi lain.

Sekiranya terdapat kecurigaan terhadap penyakit, maka sangat mustahak untuk mengenal pasti punca, dan kemudian cuba menghapuskannya. Dan juga dalam semua kes, tanpa pengecualian, anda perlu sentiasa mengikuti peraturan penjagaan kulit dan memilih kosmetik dengan betul. Ulasan ini dikhaskan untuk meninjau krim terbaik untuk beg di bawah mata dari pengeluar import dan domestik.

Kedudukan krim terbaik untuk beg di bawah mata

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Krim terbaik untuk beg di bawah mata dari pengeluar asing 1 SesDerma Laboratories C-Vit Eye Contour Cream 1 600 RUB
2 Nyatakan Krim Mata Tertinggi Pro Youthing Youth RUB 3 800
3 Mata Intensif Hydraphase La Roche-Posay RUB 1,500
4 Filorga Optim-Mata RUB 2,860
5 Krim Kontur Mata Avene Soins Essentiels Soothing Eye 740 RUB
6 Dr. Krim Kontur Mata Kadir New Collagen RUB 2,860
Krim terbaik untuk beg di bawah mata dari pengeluar Rusia 1 Krim Multi-Aktif Librederm Hualuronic Untuk Kontur Mata RUB 560
2 Pure Line Eye Cream Verbena dan Primrose RUB 80
3 Mutiara Hitam Berkhasiat dan Melembapkan 139 RUB
4 Gel Krim Penyejuk Herba Baikal 270 RUB
5 Kosmetik Nevskaya Ginseng RUB 65
6 Formula Serai & Pasli Green Mama Taiga 262 r

Krim terbaik untuk beg di bawah mata dari pengeluar asing

Krim untuk beg di bawah mata mestilah mengandungi bahan pelembap. Dan bahan-bahannya semestinya mempunyai sifat perangsang limfa dan peredaran mikro. Untuk mengatasi bengkak, kafein atau pelbagai ekstrak herba sering digunakan.

SesDerma Laboratories C-Vit Eye Contour Cream

Penilaian: 4.9

SesDerma Laboratories C-Vit Eye Contour Cream

Krim C-Vit Sepanyol dari syarikat kosmetik SesDerma Laboratories telah dibangunkan khas untuk kulit sensitif di kawasan orbit. Tugas utamanya adalah untuk menghilangkan kerutan dan tanda-tanda keletihan (bulatan, beg). Produk kosmetik ini mengandungi vitamin C yang stabil, vitamin E, sistem penggalak Antiox, dan ekstrak oren manis.

Krim beg C-Vit boleh didapati dalam tiub plastik lembut (15 ml). Terdapat cerat nipis di bawah penutup skru, di mana jumlah minimum produk dikeluarkan, sehingga habis penggunaannya secara ekonomi. Produk berwarna peach lembut dengan aroma sitrus yang menyenangkan. Konsistensi krim berkepadatan sederhana, tersebar di kulit dengan mudah, cepat diserap.

Menurut ulasan, krim C-Vit dari SesDerma Laboratories melegakan bengkak dan beg dengan sempurna. Seiring dengan ini, ia melembapkan dengan sempurna dan mengatasi kedutan halus. Hasil yang baik dapat dicapai setelah permohonan pertama. Walau bagaimanapun, pengguna perhatikan bahawa apabila digunakan, produk tersebut menyebabkan kegatalan pada kulit yang cepat (dianggap normal), tetapi mungkin tidak sesuai untuk komponen yang terlalu sensitif.

Kelebihan

  • komposisi pelbagai komponen yang berkesan;
  • dimakan secara ekonomi;
  • berbau harum, mempunyai tekstur ringan;
  • cepat diserap oleh kulit;
  • menghilangkan beg, melicinkan kedutan halus.

keburukan

  • sedikit kesemutan pada kulit selepas permohonan.

Nyatakan Krim Mata Tertinggi Pro Youthing Youth

Penilaian: 4.8

Nyatakan Krim Mata Tertinggi Pro Youthing Youth

Jenama Switzerland Declare menghasilkan krim Pro Youthing, sesuai untuk semua jenis kulit dengan tanda-tanda penuaan pertama, termasuk yang sensitif. Produk ini berfungsi untuk memerangi lingkaran hitam atau beg di bawah mata. Produk ini mengandungi sebilangan besar bahan semula jadi yang berguna: shea butter, ekstrak magnolia, sutera, ekstrak calendula, minyak macadamia, panthenol, vitamin E, sel stem epal.

Declare Pro Youthing boleh didapati dalam balang kaca 15 ml. Tekstur krimnya homogen, ringan, berkrim. Apabila disapu pada kulit, ia diserap dengan serta-merta. Aroma krimnya ringan, tidak mengganggu, dengan petunjuk epal hijau yang jelas. Selepas dibuka, produk ini baik selama 6 bulan. Tetapi walaupun menggunakannya 2 kali sehari, anda mungkin tidak mempunyai masa untuk menggunakan keseluruhan produk, kerana penggunaannya sangat menjimatkan.

Wanita bercakap dengan baik mengenai beg beg Swiss. Mereka suka bahawa kulit kawasan orbit menjadi terhidrat dengan baik dengan produk ini. Kedutan cetek sedikit halus, edema dan lingkaran hitam dihilangkan. Juga, pengguna memuji aroma produk ini. Tetapi ada yang merasa malu kerana krim elit seperti itu tidak termasuk spatula khas untuk aplikasi, yang mempengaruhi kebersihan prosesnya.

Kelebihan

  • banyak bahan semula jadi dalam komposisi;
  • aroma yang menyenangkan;
  • mudah digunakan dan diserap dengan serta-merta;
  • diterima dengan baik oleh kulit sensitif;
  • menghilangkan beg atau lingkaran hitam;
  • dimakan secara ekonomi.

keburukan

  • tiada spatula untuk mengaplikasikan produk.

Mata Intensif Hydraphase La Roche-Posay

Penilaian: 4.7

Mata Intensif Hydraphase La Roche-Posay

Jenama Perancis La Roche-Posay telah mengembangkan gel krim Hydraphase Intense Eyes. Berkat komposisi yang dipikirkan dengan baik, produk ini memberikan penghidratan yang kuat dan juga menghilangkan beg di bawah mata dengan sempurna. Produk ini mengandungi asid hyaluronik yang terfragmentasi, yang membantu kulit mengekalkan kelembapan dalam jangka masa yang lama. Kafein menyumbang kepada kesan anti-edema. Komposisi bebas daripada parabens atau silikon.

Produk kosmetik dari La Roche-Posay terdapat dalam tiub plastik 15 ml. Produk diperah melalui cerat memanjang nipis. Walaupun pengeluar mendakwa produk ini sebagai krim, ia mempunyai konsistensi gel, sangat ringan. Produk diserap secara dinamik, selepas itu tidak bergulung tanpa meninggalkan filem berminyak. Tetapi terdapat sedikit kekeliruan. Bau gel krim ringan, neutral, hampir tidak dapat dilihat. Apabila menggunakan produk dua kali sehari, satu botol cukup selama rata-rata 2.5 bulan.

Menurut ulasan, Hydraphase Intense Eyes melembapkan kulit di bawah mata dengan sempurna sebaik sahaja digunakan. Apabila digunakan pada waktu pagi, ia dapat membuang beg dengan baik. Kulit kelihatan lembut dan baldu. Wanita mengatakan produk ini lebih baik untuk penggunaan musim panas. Gel krim tidak menimbulkan alahan. Mekap disapu dengan baik di atasnya.

Kelebihan

  • komposisi diperkaya dengan asid hyaluronik atau kafein;
  • tiada bau pedas;
  • cepat diserap oleh kulit;
  • menghilangkan beg;
  • solek sangat sesuai di atasnya.

keburukan

  • sejurus selepas pemakaian, rasa melekit terasa.

Filorga Optim-Mata

Penilaian: 4.7

Filorga Optim-Mata

Optim-Eyes French cream dari jenama Filorga menghilangkan lingkaran, beg, kedutan, dan juga memberi kesegaran dan kesegaran pada remaja. Komposisi produk sangat kaya dan merangkumi 102 komponen. Berkat gabungan komponen khas, produk berkesan menghilangkan kesan keletihan yang tidak menarik. Krim ini bertujuan untuk kulit mereka yang sudah berumur 30 tahun.

Filorga Optim-Eyes hadir dalam botol kecil (15 ml) dengan dispenser. Tekstur krimnya agak ringan, ia kelihatan lebih seperti cecair ringan. Produknya berwarna putih susu dengan aroma khas untuk semua kosmetik Filorga. Krim diserap seperti gel serta-merta, tidak meninggalkan rasa melekit dan basah. Selepas permohonan, ada sedikit rasa sejuk. Kosmetik ini dimakan secara ekonomi.

Menurut ulasan pengguna, krim Optim-Eyes untuk kantung mata benar-benar berfungsi. Ia bukan sahaja melegakan edema, tetapi juga melicinkan kedutan halus dengan baik. Produk ini sangat baik untuk kulit yang berubah-ubah, dan juga praktikal tidak menyebabkan reaksi alahan. Ada yang bingung hanya dengan kenyataan bahawa titisan krim terakhir tidak dapat dikumpulkan, kerana tidak realistik untuk melepaskan reka bentuk botol.

Kelebihan

  • komposisi pelbagai komponen yang berkesan;
  • dispenser praktikal;
  • aroma yang menyenangkan, konsistensi;
  • diserap secara dinamik;
  • berkesan terhadap beg, kedutan.

keburukan

  • reka bentuk botol tidak boleh dibongkar, jadi sebilangan krim tetap tidak digunakan.

Krim Kontur Mata Avene Soins Essentiels Soothing Eye

Penilaian: 4.7

Krim Kontur Mata Avene Soins Essentiels Soothing Eye

Krim Kontur Mata Menenangkan dari Avene melembutkan dan melembapkan, membantu mengatasi beg, melegakan kegatalan. Komposisi mengandungi pelembap semula jadi – asid hyaluronik, dan produk ini juga mengandungi air termal. Kompleks pelembap yang sangat berkesan, bersama dengan ekstrak minyak pati chamomile berkhasiat, menghilangkan kemerahan, bengkak, dan gatal.

Soothing Eye Contour terdapat dalam tiub plastik 10 ml dengan hidung yang panjang. Tekstur krimnya tidak berminyak. Ia selesa digunakan – tidak melekat, tidak meninggalkan kilauan berminyak. Kosmetik hiasan sangat sesuai dengan produk ini. Krim tidak bergulung. Produk ini bebas daripada wangian kosmetik. Penggunaan krim ini dari Avene agak menjimatkan.

Ulasan mengenai Soothing Eye Contour Cream kebanyakannya bagus. Wanita memperhatikan bahawa produk ini melegakan beg dan bengkak dengan sempurna. Ia boleh digunakan dari umur 18 tahun untuk sebarang jenis kulit. Krim dari jenama Avene ini berjaya membantu melawan manifestasi alahan. Produk ini tidak mengandungi wangian dan bahan pengawet, tetapi ia mengandungi minyak mineral, yang mana beberapa orang menurunkan penilaiannya.

Kelebihan

  • komposisi tanpa pewangi dan pengawet;
  • tekstur ringan;
  • tanpa bau;
  • tidak meninggalkan filem berminyak atau melekit;
  • menghilangkan beg;
  • tidak bertentangan dengan kosmetik hiasan.

keburukan

  • mengandungi minyak mineral.

Dr. Krim Kontur Mata Kadir New Collagen

Penilaian: 4.6

Dr. Krim Kontur Mata Kadir New Collagen

Jenama Israel Dr. Kadir melancarkan Krim Kontur Mata Collagen Baru. Produk kosmetik ini melembapkan dan mengekalkan keanjalan kulit secara intensif kerana panthenol, vitamin E dan ceramides. Ekstrak sapu daging juga ada, yang berkesan melawan lingkaran hitam dan beg di bawah mata. Kerana gabungan komponen tersebut, kulit mengekalkan penampilan yang segar dan rapi.

Produk kosmetik Israel dijual dalam botol 30 ml. Ia dilengkapi dengan dispenser pam yang mudah digunakan. Krim ini mempunyai tekstur sutera ringan. Ia cepat diserap dan segera mula bertindak. Produk ini mempunyai aroma yang menyenangkan dan tidak mengganggu, yang, setelah disapukan pada kulit kawasan orbit, cepat hilang. Setelah mengedarkan produk di bawah mata, ia tidak meninggalkan filem berminyak atau melekit dan tidak tergulung.

Menurut ulasan, Dr. Kadir sangat berkesan terhadap beg. Produk ini jarang menimbulkan kemunculan reaksi alahan dan selamat digunakan oleh pemilik mana-mana jenis kulit. Sekiranya anda menggunakannya secara sistematik pada waktu pagi sebelum memakai alat solek, anda boleh melupakan beg yang hodoh yang merosakkan gambar. Dan juga dengan pertolongannya, kedutan halus dapat dilancarkan dengan sempurna

Kelebihan

  • komposisi yang bernas;
  • tekstur sutera;
  • selepas menyerap krim, kulit tidak melekat, tidak bersinar;
  • dispenser mudah;
  • tidak menyebabkan alahan;
  • menghilangkan semua tanda keletihan.

keburukan

  • dengan beg yang jelas, mungkin agak lemah.

Krim terbaik untuk beg di bawah mata dari pengeluar Rusia

Sekiranya masalah utama adalah kantong pagi kecil di bawah mata, maka produk pelembap ringan dengan sifat saliran limfa dapat menyelesaikannya. Sekiranya tanda-tanda penuaan kulit pertama bergabung, maka krim dengan kesan pengencangan dan antioksidan akan diperlukan.

Krim Multi-Aktif Librederm Hualuronic Untuk Kontur Mata

Penilaian: 4.9

Krim Multi-Aktif Librederm Hualuronic Untuk Kontur Mata

Jenama Rusia yang terkenal Librederm telah mengembangkan krim spektrum luas – Hualuronic Multi-Active Cream For Eye Contour. Kelebihan utama komposisinya ialah asid hyaluronik dengan molekul dengan berat yang berbeza. Kompleks khas ini bertujuan untuk meremajakan kontur mata. Ia mengetatkan lipatan kelopak mata di bahagian atas, mengurangkan kaki gagak di sisi, dan menghilangkan beg dan lingkaran hitam di bawah mata.

Hualuronic Multi-Active Cream dibungkus dalam tiub lembut 20 ml. Daripada dispenser, ada cerat panjang. Krim mudah diperah dan tidak terkena tekanan. Tekstur produk sangat ringan, dan ia sendiri berwarna putih. Bau produk tidak mencolok, kosmetik, hampir tidak dapat dilihat. Krim dari Librederm ini diserap dengan sangat cepat. Produk ini digunakan dengan sangat menjimatkan. Setelah membuka tiub, jangka hayatnya hanya 3 bulan.

Dalam ulasan tersebut, para wanita menyatakan bahawa Hualuronic Multi-Active Cream sangat selesa digunakan dan selepas penggunaan pertama, kulit menjadi sangat lembap. Selepas penggunaan pagi, bengkak hilang dengan ketara dan ekspresi wajah menjadi lebih tenang. Kesan positif pada kelopak mata yang terkulai dan meniru kedutan berkembang secara beransur-ansur.

Kelebihan

  • asid hyaluronik dengan molekul dengan berat yang berbeza;
  • konsistensi yang menyenangkan;
  • tiub yang selesa;
  • tiada bau yang ketara;
  • dibelanjakan secara ekonomi;
  • membuang beg.

keburukan

  • hanya boleh disimpan selama 3 bulan setelah dibuka.

Pure Line Eye Cream Verbena dan Primrose

Penilaian: 4.7

Pure Line Eye Cream Verbena dan Primrose

Phyto-cream for eyes Verbena dan Primrose dari jenama Chistaya Line mengandungi kompleks ekstrak semula jadi dan minyak sayuran. Pengaktifkan sel tumbuhan VITAin bertanggungjawab untuk menghilangkan kesan keletihan dan menghilangkan bengkak dalam produk ini. Ini adalah alternatif yang sihat untuk kafein tanpa kesan penipisan sel. Semua ramuan dalam krim ini telah melalui kawalan persekitaran. Pakar Oftalmologi diluluskan.

Kosmetik Verbena dan Primrose dijual dalam tiub plastik lembut 20 ml. Produk dikeluarkan melalui cerat yang panjang. Tekstur produknya ringan dan halus. Krimnya sangat senang digunakan. Ia diserap dengan cepat, selepas itu kulit tidak melekat dan tidak bersinar. Aromanya sedikit bunga. Pemilik mana-mana jenis kulit, bermula dari 35 tahun, diposisikan oleh pengeluar sebagai khalayak sasaran produk ini. Krim tidak menyumbat liang dan meningkatkan peredaran mikro.

Menurut ulasan, produk dari Pure Line ini adalah pilihan yang sangat sesuai untuk menghilangkan beg di bawah mata dengan harga yang menarik. Produk ini memberikan penghidratan yang baik dan menjadikan wajah segar dan tenang. Ia menjaga kulit kelopak mata yang halus, tidak menyebabkan kerengsaan. Hebat sebagai asas concealer. Walau bagaimanapun, pengguna menyatakan bahawa ia membawa lebih banyak manfaat pada kulit yang lebih muda, dan bagi mereka yang lebih tua, ia agak lemah.

Kelebihan

  • komposisi yang bernas;
  • tekstur ringan, halus;
  • menyerap dengan cepat;
  • tidak menyumbat liang;
  • melegakan beg di bawah mata;
  • menjadikan penampilan segar dan tenang.

keburukan

  • bagi kategori umur yang dinyatakan agak lemah.

Pemakanan dan Pelembab Mutiara Hitam

Penilaian: 4.5

Pemakanan dan Pelembab Mutiara Hitam

Jenama kosmetik Black Pearl telah mengembangkan krim mata Berkhasiat dan Melembapkan. Produk ini mengandungi: ekstrak kelp (merangsang pengeluaran kolagen, mempunyai kesan detoks), kompleks bio-minyak (melembapkan secara intensif, memperkaya kulit dengan vitamin, melindungi dari sinaran ultraviolet yang berbahaya), ekstrak magnolia (mempunyai kesan antioksidan). Produk tidak mengandungi alkohol dan pewarna.

Menjual produk kosmetik Nutrisi dan Pelembap dalam tiub plastik 20 ml. Di pangkalan, ia mempunyai cerat memanjang. Tekstur produknya berkrim, tebal sedikit. Aroma semasa mengeluarkan produk dari tiub lebih kuat, tetapi apabila diedarkan ke atas kelopak mata, ia hampir tidak dapat dilihat. Ia mudah diaplikasikan dan diserap dengan cepat. Adalah disyorkan untuk menggunakan krim dua kali sehari. Dan sebelum penggunaan pertama, penting untuk menjalankan ujian toleransi.

Dalam ulasan, wanita memuji krim ini dari jenama Black Pearl kerana fakta bahawa ia melembapkan kulit di bawah mata dengan sempurna. Dia berperang secara sederhana dengan beg dan lingkaran hitam. Ia dapat mengatasi masalah kecil, tetapi dalam kes yang lebih teruk boleh menjadi lemah. Juga, ada yang memperhatikan bahawa selepas aplikasi, sensasi terbakar sedikit mungkin muncul.

Kelebihan

  • kekurangan alkohol dan pewarna dalam komposisi;
  • aroma yang menyenangkan;
  • mudah digunakan dan disebarkan;
  • menyerap dengan cepat;
  • melembapkan dengan sempurna;
  • menanggalkan beg kecil dengan baik.

keburukan

  • selepas permohonan, sensasi terbakar mungkin muncul.

Gel Krim Penyejuk Herba Baikal

Penilaian: 4.5

Gel Krim Penyejuk Herba Baikal

Syarikat Rusia “First Solution” menghasilkan gel krim penyejuk dari rangkaian kosmetik semula jadi – Baikal Herbals. Bahan aktif termasuk: linnea (sifat menenangkan), sophora Jepun (menghilangkan bengkak), titisan salji Kamchatka (penghidratan mendalam). Krim ini direka untuk merawat kulit dengan lembut dan cepat menghilangkan kesan keletihan.

Baikal Herbals Cooling Cream Gel boleh didapati dalam botol 15 ml dengan dispenser pam yang mudah digunakan. Namun, ia mempunyai lubang yang agak besar dan lama-kelamaan ia menjadi tersumbat dengan krim kering, jadi perlu dibersihkan secara berkala. Tekstur produknya berair-berminyak, tidak padat, tetapi tidak ada kaitan dengan gel. Aromanya ringan, kosmetik, berbunga. Sekiranya anda menyimpan krim di dalam peti sejuk, kesan tonik akan meningkat.

Ulasan gel krim ini dari Baikal Herbals kebanyakannya bagus. Pengguna menyukai komposisi yang hampir dengan semula jadi. Dan mereka juga memperhatikan bahawa dengan penggunaan alat ini secara sistematik, keadaan kawasan di bawah mata bertambah baik – beg dan lingkaran hitam dihilangkan. Krim tidak meninggalkan filem berminyak atau melekit, tidak menyumbat liang.

Kelebihan

  • komposisi semula jadi;
  • aroma yang menyenangkan;
  • botol yang selesa dengan dispenser;
  • menyerap dengan cepat;
  • melembapkan dengan sempurna;
  • menghilangkan kesan keletihan.

keburukan

  • sisa krim kering semasa pembukaan dispenser.

Kosmetik Nevskaya Ginseng

Penilaian: 4.4

Kosmetik Nevskaya Ginseng

Jenama kosmetik Nevskaya Cosmetics menghasilkan krim mata Ginseng. Komponen pemakanan yang terkandung dalam komposisi menepati epidermis dengan unsur surih yang berguna. Ekstrak akar ginseng melembapkan dengan mendalam, melancarkan lega mikro epidermis dan mencegah kemunculan kedutan. Komposisi ini juga mengandungi: vitamin A dan E, ekstrak echinacea, minyak zaitun dan alpukat.

Krim ginseng terdapat dalam tiub lembut (25 ml) dengan hidung yang panjang. Tekstur produk ringan dan halus, sedikit menyerupai gel. Ia tidak diserap seketika, tetapi cukup cepat. Tidak meninggalkan filem berminyak dan melekit. Aromanya menyenangkan, tidak mengganggu dan cepat hilang. Produk ini bertujuan untuk kategori umur lebih dari 30 tahun. Dengan penggunaan pagi dan petang setiap hari, satu tiub cukup untuk 3.5 bulan.

Dalam ulasan pengguna, mereka menyatakan bahawa Ginseng Cream adalah alat anggaran yang sangat baik yang membantu menghilangkan tanda-tanda keletihan yang jelas (beg di bawah mata, lingkaran hitam). Seiring dengan ini, produk ini memberi khasiat dan pelembab dengan sempurna, melicinkan kedutan dan warna halus. Walau bagaimanapun, wanita menyedari bahawa krim ini lebih sesuai digunakan pada musim panas, dan dengan kedatangan cuaca sejuk ia menjadi agak lemah.

Kelebihan

  • ia mengandungi banyak komponen berguna;
  • tekstur yang menyenangkan;
  • menyerap dengan cepat;
  • melembapkan dan menyuburkan;
  • memerangi beg dan lingkaran hitam;
  • melicinkan kedutan dangkal.

keburukan

  • agak lemah di musim sejuk.

Formula Serai & Pasli Green Mama Taiga

Penilaian: 4.3

Formula Serai & Pasli Green Mama Taiga

Jenama kosmetik semula jadi Green Mama menghasilkan Taiga Formula Serai dan pasli untuk kontur mata. Adalah mungkin untuk memperoleh hasil yang baik dengan produk ini berkat ekstrak tonik serai, teh hijau dan pasli dengan jojoba, biji anggur dan minyak bijan. Krim ini menenangkan kulit, melegakan tekanan dan bengkak, menghilangkan warna dan meningkatkan keanjalan.

Green Mama Taiga Lemongrass & Parsley Formula terdapat dalam tiub lembut dan stabil dengan penutup flip-top dan bukaan yang agak besar untuk mengeluarkan produk. Secara konsisten dan warna, krimnya menyerupai krim masam. Produk diedarkan dengan baik dan cepat diserap. Baunya, walaupun tidak mencolok, bukan untuk selera semua orang. Setelah dibuka, produk ini diluluskan untuk digunakan selama 6 bulan.

Menurut ulasan, Green Mama Cream Taiga Lemongrass & Parsley Formula adalah produk penjagaan harian yang baik. Produk ini senang digunakan. Dengan itu, kulit di sekitar mata menjadi segar, beg dan lingkaran hitam hilang. Krim melicinkan kedutan halus dan melembapkan kulit dengan sempurna. Tetapi tidak semua orang berjaya menerapkan kosmetik hiasan di atasnya.

Kelebihan

  • sebilangan besar komposisi itu semula jadi;
  • senang digunakan alat;
  • tidak menyebabkan reaksi alahan;
  • menghilangkan beg dan bulatan;
  • melembapkan dengan sempurna.

keburukan

  • mengandungi parabens;
  • bertentangan dengan kosmetik hiasan.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen