12 fon kepala terbaik dengan bass yang bagus

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Salah satu syarat yang paling kerap dikemukakan oleh pengguna untuk fon kepala adalah bass berkualiti. Ini merujuk kepada julat frekuensi rendah, dan 'tingkah laku' suara yang digabungkan dengan frekuensi lain, peneutralan resonans yang tidak diingini, dan sebagainya. Lebih sukar untuk mencari fon kepala berkualiti tinggi dan tidak terlalu mahal dengan bass yang bagus jika anda memerlukan kompak dan bukan yang bersaiz penuh. Editor telah menyediakan untuk anda panduan ringkas mengenai dunia fon kepala dengan bass terbaik pada tahun 2019, yang akan membantu anda membuat pilihan yang paling berjaya.

Penarafan fon kepala terbaik dengan bass yang bagus

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Fon kepala murah terbaik dengan bass yang bagus 1 Sennheiser MX 170 890 RUB
2 Xiaomi Mi Fon Kepala Dalam Telinga Pro 2 RUB 1.400
3 ASAS FILIP + SHB3075 RUB 2,421
4 Sony MDR-XB950AP RUB 4,499
Earbud dan penutup telinga terbaik dengan bass yang bagus 1 Sony MDR-XB50AP RUB 1.670
2 Sennheiser CX-300 II 1 241 gosok.
3 EQ Mod Marshall RUB 3,140
4 Sennheiser IE80 RUB 16 875
Fon kepala over-ear dan on-ear 1 Koss porta pro RUB 3,960
2 JBL Live 650BTNC RUB 5,999
3 AUDIO-TECHNICA ATH-M50X RUB 8 619
4 Bowers & wilkins px RUB 19 490

Ulasan model terbaik dibuat berdasarkan analisis ciri teknikal di portal https://rankquality.com/headphones/.

Fon kepala murah terbaik dengan bass yang bagus

Pertama sekali, kami secara tradisional akan memperhatikan model yang paling murah, tetapi boleh dilaksanakan. Pasaran untuk aksesori audio sangat besar, dan fon kepala yang baik dengan bass yang bagus boleh didapati dengan harga yang sangat rendah. Tetapi ini, tentu saja, jika keperluan dan harapannya mencukupi, dan jangan mengharapkan kuasa besar dari fon kepala seperti itu.

Sennheiser MX 170

Penilaian: 4.7

Sennheiser MX 170

'Dinosaur' sebenar pasaran akan membuka ulasan kami dalam erti kata terbaik. MX 170 dari Sennheiser adalah 'earbud' klasik. Dalam faktor bentuk ini, perkara paling sukar untuk dilaksanakan adalah bass yang baik. Tetapi pengeluarnya pernah berjaya, dan sejak itu model ini mendapat permintaan tinggi secara konsisten. Harga yang sangat berpatutan melengkapkan potret positif, memandangkan jenama Sennheiser itu sendiri masih dikaitkan dengan harga yang agak tinggi.

Mari senaraikan ciri teknikal utama model. Ini adalah fon kepala jenis dinamik yang menghasilkan semula getaran suara dalam lingkungan 22 hingga 20 ribu Hertz. Sensitiviti – 109dB, rintangan – 32 Ohm. Sambungan – melalui kabel 1.2m yang seimbang dengan palam berbentuk L ke bicu 3.5mm standard.

Fon kepala ini adalah alternatif yang baik dan murah untuk model in-ear. Mereka sangat sesuai untuk pengguna yang mengalami ketidakselesaan dari 'plug', tetapi masih memerlukan bass yang baik. Sudah tentu, seseorang tidak dapat mengharapkan yang mustahil dari mereka – MX 170 bertindih dengan frekuensi pertengahan di beberapa tempat, terdapat pemotongan separa ke frekuensi tinggi, tetapi dari segi kombinasi ciri-ciri bunyi, aksesori itu cukup mengagumkan, terutama dengan latar belakang harga yang benar-benar tidak masuk akal.

Perlu diperhatikan satu titik yang mengganggu beberapa pengguna yang terbiasa memiliki mikrofon di alat dengar secara lalai. Mikrofon tidak disediakan di sini, dan ini tidak boleh dianggap sebagai kelemahan langsung, tetapi hanya ciri model. Tetapi apa yang patut diubah oleh pengeluar adalah kabelnya. Ramai pengguna memperhatikan 'simbolisme' – kurus, lemah, kaku dalam kesejukan.

Fon kepala tidak mempunyai apa-apa – 14g. Pakej ini merangkumi sepasang penutup telinga yang boleh ditukar ganti.

Kelebihan

  • bunyi berkualiti secara umum;
  • selamat dipasang di telinga;
  • beberapa bass terbaik untuk 'earbuds';
  • catat harga rendah di tengah kelebihan.

keburukan

  • wayar nipis dan lemah, 'penyamakan' dalam keadaan sejuk.

Xiaomi Mi Fon Kepala Dalam Telinga Pro 2

Penilaian: 4.6

XIAOMI MI HEADPHONES IN-EAR PRO HD

Sekarang mari kita lihat model super kompak yang lain, yang disarankan oleh para pakar kepada penikmat bass yang sangat baik, yang tidak mempunyai prasangka mengenai faktor bentuk telinga. Syarikat berjaya dalam ini Xiaomi. Model yang dibentangkan jauh lebih mahal daripada fon kepala yang dijelaskan di atas, tetapi ia masih kekal dalam kategori anggaran.

Ini adalah fon kepala jenis angker dinamik dalam faktor bentuk 'plug' dengan dua pemacu. Mereka menghasilkan frekuensi dari 20 hingga 20 ribu Hertz. Impedans input – 32 Ohm, kepekaan – 100 dB. Kuasa pembiakan – sehingga 5mW.

Fon kepala disambungkan melalui kabel 1.25m yang seimbang dengan kabel berbentuk L ke bicu 3.5mm standard. Sebelum 'garpu' kabel mempunyai pembungkus tekstil, yang dapat memanjangkan jangka hayat produk dengan ketara. Tidak seperti model sebelumnya, sudah ada mikrofon dan kawalan kelantangan terpasang.

Diuji oleh maklum balas yang kuat dari pembeli sebenar, model ini menunjukkan keseimbangan suara yang baik, di mana bass yang baik bukanlah tujuannya sendiri, tetapi dilihat sebagai bahagian komposisi yang harmoni. Juga, pengguna perhatikan penebat bunyi yang luar biasa – pada kelantangan rata-rata, anda mungkin tidak mendengar alat pembersih vakum yang berdekatan.

Fon kepala hanya seberat 14 gram dan dibekalkan dengan penutup telinga yang boleh diganti.

Kelebihan

  • bunyi berkualiti tinggi dengan potensi besar bass;
  • kalis bunyi;
  • tegas 'duduk' di telinga;
  • mikrofon dan kawalan kelantangan;
  • pembalut tekstil kabel hingga 'garpu'.

keburukan

  • komen pengguna kecil.

ASAS FILIP + SHB3075

Penilaian: 4.6

Philips BASS + SHB3075

Beralih dari faktor bentuk yang ringkas ke saiz penuh, pertimbangkan fon kepala dari PHILIPS. Semasa pengembangan mereka, penekanan pada bass yang baik diletakkan dengan begitu jelas sehingga kiasan 'transparan' untuk ini bahkan termasuk dalam nama siri ini. Dan yang paling penting, mereka juga tanpa wayar.

Reka bentuk fon kepala klasik, dengan ikat kepala sebagai kaedah pemasangan. Reka bentuknya menyenangkan, moden dengan garis yang mengalir. Terdapat dalam pelbagai warna badan – putih, hitam, merah, biru. Bahannya terutamanya plastik berkualiti tinggi dengan tekstur permukaan matte. Reka bentuk yang boleh dilipat. LED diletakkan di badan untuk menunjukkan mod operasi. Fon kepala berat 132g.

Menurut prinsip operasi, ini adalah fon kepala dinamik. Julat frekuensi yang boleh dihasilkan semula adalah dari 9 hingga 21 ribu Hertz. Petunjuk kepekaan dan rintangan agak biasa untuk format ini – masing-masing 103dB dan 32Ω. Tetapi diafragma berdiameter 32mm yang besar, digabungkan dengan daya main semula maksimum 40mW, memberikan bass dalam yang baik, dapat dilihat walaupun pada kelantangan rendah.

Fon kepala berkomunikasi dengan sumber suara melalui saluran Bluetooth (versi 4.1 disokong) dengan jarak hingga 10 meter. Sokongan untuk profil Headset, Hands free, A2DP dan AVRCP telah dilaksanakan. Operasi autonomi disediakan oleh bateri lithium-polymer sendiri, yang menjamin 12 jam kerja aktif berterusan (bercakap di telefon atau mendengar audio) atau sehingga 166 jam siap sedia.

Fungsi fon kepala membolehkannya digunakan sebagai alat dengar lengkap untuk telefon pintar – menerima dan menolak panggilan, menahannya, mematikan mikrofon, mengatur kelantangan, beralih antara bercakap dan mendengar rakaman audio.

Kelebihan

  • tanpa wayar;
  • selesa;
  • reka bentuk lipat;
  • nilai untuk wang;
  • fungsi untuk digunakan sebagai alat dengar.

keburukan

  • tidak semua orang berpuas hati dengan autonomi.

Sony MDR-XB950AP

Penilaian: 4.6

Sony MDR-XB950AP

Melengkapkan pilihan majalah fon kepala murah terbaik dengan bass yang bagus pada tahun 2019, menurut majalah itu, adalah model yang hampir tidak masuk dalam kategori anggaran. Tetapi dengan mengambil kira jenama terkenal dan ciri-ciri yang sangat mencolok, kosnya kelihatan cukup diterima.

Ini adalah fon kepala jenis dinamik tertutup, bersaiz penuh dengan reka bentuk yang menarik dan bahan komponen berkualiti tinggi. Dilampirkan dengan ikat kepala. Berat 245g. Mereka disambungkan ke sumber melalui kabel sepanjang 1.2 meter dengan sambungan dua arah ke mangkuk. Pasangkan bicu audio berbentuk L standard 3.5mm, bersalut emas.

Dengan faktor bentuk yang serupa, fon kepala ini menawarkan prestasi yang lebih luar biasa daripada model sebelumnya. Ini banyak ditentukan oleh membran besar – sebanyak 40mm – tetapi bukan sahaja. Bass yang baik, seperti frekuensi lain, dicapai terutamanya kerana kekuatan tinggi – 1000mW. Secara amnya, peranti ini mampu menghasilkan semula suara dalam jarak yang luas – dari 3 hingga 28 ribu Hertz. Sensitiviti 106dB / mW, rintangannya ialah 40 ohm.

Perlu membuat penjelasan kecil mengenai bass. Model ini diposisikan oleh pengeluar sebagai EXTRA BASS. Walau bagaimanapun, untuk mencapai kesan bass maksimum yang diinginkan, perlu menyesuaikan parameter suara menggunakan penyamaan pada peranti sumber itu sendiri. Bergantung pada sumbernya, mungkin ada kesan yang berlawanan, bahkan ketika frekuensi tengah turun, dan kemudian penyamaan juga diperlukan, tetapi sudah untuk penyesuaian terbalik.

Dalam banyak keterangan di Internet, anda dapat memperoleh petunjuk bahawa strukturnya boleh dilipat. Sebenarnya, dalam model ini, hanya mangkuk yang diputar 180 darjah, kerana fon kepala menjadi 'rata'. Ini hanya memberikan kestabilan yang meningkat sekiranya berlaku penghancuran secara tidak sengaja, tetapi tidak memberikan kelebihan kekompakan semasa pengangkutan.

Kelebihan

  • bahan dan pemasangan berkualiti;
  • kuasa tinggi;
  • palam berlapis emas;
  • ergonomi;
  • reka bentuk yang menarik.

keburukan

  • tidak ada kekurangan dan kekurangan yang jelas.

Earbud dan penutup telinga terbaik dengan bass yang bagus

Pilihan peranti kedua merangkumi earbud padat dan / atau penutup telinga. Pakar memasukkan model yang luar biasa dalam tinjauan tanpa mengambil kira kos minimum, tetapi dengan mempertimbangkan ketersediaan untuk pengguna massa.

Sony MDR-XB50AP

Penilaian: 4.9

Sony MDR-XB50AP

Mari kita lihat fon kepala Sony yang paling murah dalam koleksi ini. Dari segi nisbah harga dan kualiti, model ini setanding dengan fon kepala Sennheiser MX 170 yang sangat terkenal di atas. MDR-XB50AP telah mendapat permintaan tinggi selama lebih dari satu tahun.

Ini adalah fon kepala dinamik jenis tertutup. Mereka disambungkan ke sumber melalui bicu 3.5mm standard. Palam berlapis emas dibuat dalam bentuk L, yang paling sesuai untuk membawa alat pemutar ke dalam poket anda. Garisan mempunyai pilihan warna yang berbeza – hitam, putih, biru, dan lain-lain. Panjang wayar adalah 1.2 m. Fon kepala beratnya berukuran kecil – hanya 8 gram.

Julat frekuensi yang mampu dihasilkan semula fon kepala adalah dari 4 hingga 24 ribu Hertz. Dengan faktor bentuk yang sangat kecil, ini adalah hasil yang mengagumkan. Diafragma 12mm yang agak besar memainkan peranan penting di sini. Sensitiviti 106dB / mW, rintangannya ialah 40 ohm. Kembangkan kuasa maksimum 100mW.

Fungsi model ini mengandaikan penggunaan fon kepala yang mudah sebagai alat dengar telefon pintar: butang terima / tolak panggilan, mikrofon.

Set penghantaran untuk fon kepala dilengkapi dengan sarung tangan dan 4 pasang penutup telinga yang boleh ditukar ganti.

Kelebihan

  • pelbagai frekuensi yang boleh dihasilkan semula;
  • membran besar, magnet neodymium;
  • wayar tahan lama;
  • fungsi alat dengar untuk telefon pintar;
  • peralatan.

keburukan

  • tiada kelemahan yang dapat dikenal pasti.

Sennheiser CX-300 II

Penilaian: 4.8

Sennheiser CX-300 II

Dan sekali lagi dalam tinjauan fon kepala terbaik dengan bass yang bagus, menurut jenama Sennheiser yang terkenal. Ini adalah 'Anugerah Pilihan Pengguna' yang lain dalam segmen fon kepala telinga yang murah – populariti dan 'daya hidup' model di pasaran setanding dengan MX 170 yang dinyatakan di atas.

Had bawah julat frekuensi yang dapat dihasilkan di sini tidak begitu larangan seperti pada model sebelumnya – 19Hz (yang lebih tinggi adalah 21 ribu Hz). Tetapi sebaliknya, ini adalah petunjuk yang benar-benar nyata, dan bukan petunjuk teknikal semata-mata, seperti pada Sony MDR-XB50AP. Dan, kemungkinan kelemahan bunyi di sini dikompensasikan oleh 'impedans rendah' ​​- impedansi hanya 16 Ohm. Membrannya agak besar – berdiameter 11mm. Sensitiviti fon kepala adalah 113 dB.

Bahagian 'mekanikal' model ini agak standard. Fon kepala disambungkan ke sumber isyarat melalui wayar 1.2 meter dengan palam 3.5 mm berlapis emas berbentuk L di hujungnya.

Pakej ini merangkumi kotak / beg untuk dibawa dengan selamat dan tiga pasang penutup telinga pengganti.

Model ini ternyata menjadi yang paling berjaya dalam segmen produk Sennheiser ini, yang menentukan permintaan yang stabil selama bertahun-tahun. Secara amnya, maklum balas dari pengguna sangat positif, dengan satu-satunya komen yang biasa dilakukan oleh semua orang – wayar lemah yang cenderung pecah di tempat peningkatan beban setelah setahun (kira-kira) beroperasi. Menjimatkan banyaknya model ini yang dijual dan harga yang berpatutan.

Kelebihan

  • suara yang jelas dan ekspresif;
  • impedans rendah;
  • penebat bunyi berkualiti tinggi;
  • muat yang selesa;
  • harga berpatutan.

keburukan

  • wayar lemah.

EQ Mod Marshall

Penilaian: 4.7

EQ Mod Marshall

Model lain yang menarik dengan bass yang jelas dicadangkan oleh pakar kami, berdasarkan banyak ulasan positif dan kajian kami sendiri. Amplifikasi Marshall syarikat khusus Britain boleh dipercayai berdasarkan definisi, tetapi dari segi bass yang baik, syaratnya adalah istimewa, dan model ini sepenuhnya sesuai dengan mereka.

Mari kita mulakan dengan yang tidak begitu jelas. Gabungan huruf EQ dalam nama secara intuitif mengisyaratkan fungsi fon kepala yang ringkas tetapi penting. Yaitu, penyamaan dua kedudukan – dengan butang sederhana, aksesori dapat ditukar ke mod yang lebih kuat, di mana bass ekspresif membuat dirinya terasa. Butang yang sama menukar fon kepala kembali ke mod 'sparing'.

Sekarang mari kita perhatikan perkara teknikal yang paling penting. Julat frekuensi yang boleh dihasilkan semula adalah 20 hingga 20 ribu Hertz. Rintangan – 18 Ohm, kepekaan – 100 dB. Reka bentuk pengayun bunyi berdasarkan pemandu dan diafragma 9 mm.

Fon kepala beratnya 20g dan boleh didapati dalam warna hitam atau emas. Pakej ini merangkumi empat pasang penutup telinga yang boleh ditukar ganti. Palam 3mm berbentuk L, bahagian sentuhan logamnya berlapis emas.

Model ini adalah spesimen langka tanpa kekurangan yang ketara. Bahkan masalah tali kusut atau putus, yang bahkan banyak fon kepala mahal 'menderita', tidak begitu jelas di sini. Tetapi dalam maklum balas pengguna, terdapat kes-kes ketidaksesuaian dengan beberapa telefon pintar Xiaomi dan dengan Android ke-9. Ini bukan untuk mengatakan bahawa ini adalah kelemahan Marshall, tetapi hanya perlu diingat.

Kelebihan

  • jenama Inggeris elit;
  • bunyi dalam yang jelas;
  • kabel berkualiti tinggi (ketahanan);
  • butang untuk beralih ke mod yang dipertingkatkan.

keburukan

  • masalah keserasian dengan beberapa telefon pintar Xiaomi (bukan kesalahan Marshall).

Sennheiser IE80

Penilaian: 4.6

Sennheiser IE80

Melengkapkan pilihan fon kepala in-ear terbaik dengan bass yang bagus adalah model lain dari Sennheiser. Ini adalah sesuatu yang istimewa yang mengagumkan bahkan sebelum pembelian – pada harganya, yang merupakan urutan besarnya lebih tinggi daripada mana-mana alternatif yang disenaraikan di atas. Pakar memasukkan model ini dalam ulasan terutama bagi pengguna yang menilai kualiti terbaik dan tidak boleh menganggap fon kepala lebih murah daripada 10 ribu rubel dengan serius. Saya mesti mengatakan bahawa ini masih jauh dari model 'plag' termahal dalam kumpulan Sennheiser – terdapat salinan dengan harga yang sangat tinggi, tetapi ini pasti untuk 'geeks'.

Ciri teknikal utama fon kepala adalah seperti berikut: dari 10 hingga 20 ribu Hertz frekuensi yang boleh diterbitkan semula; 16 Impedans; Kepekaan 125dB; Penyimpangan harmonik 0.1%; Penebat bunyi 25dB dari bunyi luar. Fon kepala hanya seberat 5g dan disambungkan melalui kabel berkualiti tinggi 1.2m yang boleh dilepas dan palam berbentuk L 3.5mm. Set penghantaran merangkumi sebanyak 10 pasang penutup telinga yang boleh ditukar ganti dan penutup / sarung.

Melihat ciri-ciri 'telanjang' ini, sukar untuk difahami di mana hampir 25 ribu rubel nilai runcit dikebumikan di sini. Namun, ada perbezaannya, dan penting jika anda seorang peminat muzik sejati dengan telinga yang halus. Kehalusan sudah ada di sini – perincian di seluruh rentang, panggung lebar, suara bersih dan sekeliling pada tahap angker seimbang yang baik, seperti yang diperhatikan pengguna. Sekiranya semua istilah ini bukan ungkapan kosong untuk anda, masuk akal untuk mempertimbangkan pembelian yang begitu mahal. Harganya adalah satu-satunya perkara yang diadukan oleh pelanggan, dan selebihnya hanya menyenangkan

Kelebihan

  • suara paling suci;
  • memperincikan keseluruhan rentang;
  • tahap luas;
  • keupayaan untuk menyesuaikan bass;
  • kualiti bunyi yang tiada tandingannya dengan model murah.

keburukan

  • harganya sahaja.

Fon kepala over-ear dan on-ear

Pilihan ketiga dan terakhir dalam ulasan kami merangkumi fon kepala yang “Tuhan sendiri memerintahkan” untuk menghasilkan bass yang baik. Walau bagaimanapun, mana-mana orang yang berpengetahuan akan memberitahu anda bahawa dalam dunia fon kepala, ukuran tidak selalu penting. Di sini, para pakar telah mengumpulkan model-model yang menghasilkan bass dengan sebaik-baiknya, dan yang pada masa yang sama tidak akan menelan belanja keluarga selama enam bulan.

Koss porta pro

Penilaian: 4.9

Koss porta pro

Pertama, kami akan mempertimbangkan pilihan paling murah dalam pilihan yang dibuat oleh syarikat khusus Amerika, Koss. Fon kepala Porta Pro terdapat dalam dua versi – berwayar dan tanpa wayar. Pada masa yang sama, keduanya berbeza dengan ketara, dan kami akan menganggap versi berwayar lebih sesuai dengan topik tinjauan.

Jadi, ini adalah fon kepala terbuka jenis telinga yang dinamik. Reka bentuk dilipat, ikat kepala sebagai lampiran. Kualiti bahan berada pada tahap tinggi, reka bentuknya moden dan sangat ekspresif. Reka bentuknya tidak banyak bahagian, jadi fon kepala beratnya hanya 75g.

Fon kepala menghasilkan semula suara dalam julat frekuensi 15 hingga 25 ribu Hertz. Sensitiviti – 101 dB / mW. Rintangannya agak tinggi – 60 Ohm, tetapi untuk faktor bentuk ini berada dalam julat normal. Penyelewengan harmonik – 0.2%. Pengguna yang waspada pada masa ini, kerana takut dengan suara yang tenang, mengesahkan ketakutan yang tidak berasas.

Sambungan wayar ke mangkuk untuk model ini adalah dua arah. Aksesori disambungkan ke sumber melalui palam lurus 3.5mm. Panjang kord – 1.2m. Dilengkapi dengan penyesuai 6.3mm dan case / case.

Kelebihan utama model ini, menurut pengalaman banyak pengguna, adalah ketahanannya. Walaupun pada harga yang berpatutan, Koss mengekalkan jenamanya. Reka bentuk yang kelihatan rapuh ternyata tahan lama, dan fon kepala bertahan selama bertahun-tahun atau bahkan beberapa dekad. Tetapi ini menyangkut reka bentuk, dan bahan penutup telinga dan wayar, sayangnya, boleh terkoyak.

Kelebihan

  • muat yang selesa;
  • bass baldu yang menyenangkan;
  • berat minimum;
  • kebolehpercayaan dan ketahanan;
  • penyesuaian daya pengapit (sesuai untuk kepala apa pun).

keburukan

  • tidak bertanda.

JBL Live 650BTNC

Penilaian: 4.8

JBL Live 650BTNC

Sekarang mari kita lihat sepasang 'orang Amerika' lain – fon kepala dari JBL (singkatan nama James Bullough Lansing). Syarikat ini telah mengkhususkan diri dalam pengeluaran peralatan audio dan pelbagai akustik selama bertahun-tahun. Model ini lebih mahal daripada yang sebelumnya, tetapi tanpa wayar dan kadangkala menunjukkan prestasi yang lebih baik.

Dari segi bunyi, model ini mempunyai keadaan berikut: julat frekuensi pembiakan adalah dari 16 hingga 20 ribu Hertz; kepekaan – 100dB / mW; rintangan – 32 Ohm; terdapat pembatalan bunyi aktif. Diafragma 40mm memberikan bass yang sangat dihargai oleh peminat model ini.

Tidak seperti penyelesaian sebelumnya, fon kepala ini tidak boleh disebut super light – 260g. Tetapi ini sangat diharapkan, kerana dalam alat wayarles bahagian berat badan adalah bateri. Reka bentuk yang boleh dilipat, lampiran – ikat kepala. Aksesori disambungkan ke sumber melalui wayar 1.2 meter dengan palam standard ke bicu 3.5mm. Kabel boleh tanggal. Terdapat mikrofon terbina dalam.

Penghantaran data dilakukan melalui saluran Bluetooth 4.2. Profil yang disokong A2DP, AVRCP, Bebas tangan, Alat dengar. Terdapat penunjuk LED pada casing untuk menampilkan mod operasi aktif. Terdapat fungsi Multipoint dan kemampuan untuk digunakan untuk menerima / menolak panggilan di telefon.

Bateri lithium-ion dengan kapasiti 700mAh menyediakan fon kepala operasi autonomi selama kira-kira 20 jam dengan mod pembatalan bunyi aktif atau hingga 30 jam tanpa. Masa cas penuh adalah 2 jam.

Model ini mempunyai satu ciri yang diperhatikan oleh hampir semua pengguna aktif. Yaitu, fon kepala dapat memberikan suara berkualiti tinggi dengan bass yang baik hanya ketika pembatalan bunyi aktif dihidupkan. Apabila dimatikan, suaranya menjadi 'rata'.

Kelebihan

  • bunyi berkualiti tinggi;
  • pembatalan bunyi aktif;
  • tanpa wayar;
  • hayat bateri yang panjang;
  • jenama ternama;
  • selesa selesa.

keburukan

  • bunyi rata dengan bunyi aktif dibatalkan.

AUDIO-TECHNICA ATH-M50X

Penilaian: 4.8

AUDIO-TECHNICA ATH-M50X

Sekarang kita akan sedikit meningkatkan syarat bersyarat, dan pada masa yang sama bar harga, dan mempertimbangkan fon kepala bersaiz penuh dan sangat berkuasa dari jenama AUDIO-TECHNICA yang terkenal.

Julat frekuensi pembiakan model ini tidak begitu luar biasa – dari 15 hingga 28 ribu Hertz. Juga, impedans berada dalam lingkungan normal – 38 Ohm. Tetapi kuasa maksimum di sini sudah menarik – 1600mW. Power memainkan salah satu peranan pertama dalam menghasilkan bass yang bagus, dan apabila digabungkan dengan diafragma 45mm yang sangat besar, ini menghasilkan kesan bass dalam bersih yang mengagumkan.

Secara struktural, model ini serupa dengan banyak penyelesaian bersaiz penuh – ikat kepala sebagai pelekap, bahagian lipat, wayar yang boleh dilepas. Fon kepala berat 285g. Panjang wayar adalah sebanyak 3 meter. Ini adalah nilai tambah yang besar, dan set penyampaian juga merangkumi kabel tambahan 1.2 meter, termasuk kabel berpintal dan lurus. Terdapat juga penyesuai 6.3mm.

Perlu diperhatikan – model ini pasti tidak sesuai untuk mendengar audio dari telefon pintar, kecuali hanya bajingan

Zet akan disesuaikan khas untuk tugas-tugas tersebut. Walaupun impedans nominalnya agak rendah, kualiti dan kekuatan sumbernya penting di sini.

Kelebihan

  • kuasa tinggi;
  • membran besar;
  • kabel panjang;
  • sambungan sehala;
  • reka bentuk yang luar biasa;
  • peralatan.

keburukan

  • lokasi sambungan kabel yang tidak selesa pada fon kepala sendiri.

Bowers & wilkins px

Penilaian: 4.8

Bowers & Wilkins PX

Mengakhiri tinjauan kami mengenai fon kepala terbaik dengan bass yang bagus pada tahun 2019 mengikut versi model paling mahal untuk para pengguna sejati. Ini adalah produk syarikat Britain dengan nama yang sama, yang telah menghasilkan peralatan audio premium sejak tahun 1966.

Ciri-ciri model, yang berkaitan secara eksklusif dengan bunyi, adalah seperti berikut: jarak operasi – dari 10 hingga 20 ribu Hertz; kepekaan – 111dB / V; rintangan – 20 Ohm; herotan harmonik – 0.3%. Terdapat pembatalan bunyi aktif, dan dalam tiga profil: untuk penerbangan – Penerbangan, untuk bandar – Bandar dan untuk pejabat – Pejabat).

Secara teknikal, ini adalah fon kepala dinamik dengan diafragma 40mm, kabel yang boleh dilepas, reka bentuk yang boleh dilipat dan ikat kepala sebagai lampiran. Kabel disambungkan dari satu sisi. Casing ini mempunyai penunjuk LED untuk menampilkan mod dan acara. Sebagai tambahan kepada kabel, fon kepala dapat menghantar isyarat melebihi Bluetooth 4.1 dengan sokongan untuk codec A2DP, AVRCP, Hands free, Headset dan AptX HD, AAC. Sokongan terbina dalam iPhone. Beratnya berat 335g.

Untuk operasi autonomi tanpa wayar, model ini menggunakan bateri polimer lithium 850mAh sendiri. Masa operasi dengan caj penuh – sehingga 22 jam. Masa cas penuh – sehingga 3 jam.

Untuk memanfaatkan sepenuhnya potensi model ini, disarankan untuk menggunakan aplikasi proprietari. Fungsi utamanya adalah untuk memperibadikan main balik.

Kelebihan

  • kelas premium;
  • bunyi tanpa cacat;
  • sambungan berwayar dan tanpa wayar;
  • fungsi untuk bercakap di telefon pintar;
  • aplikasi mudah alih untuk penyesuaian;
  • Sokongan codec audio 'tanpa wayar' berkualiti tinggi AptX HD;
  • Reka bentuk yang cantik.

keburukan

  • harga tinggi.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen