12 anemometer terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Anemometer digunakan untuk menentukan kadar aliran udara. Penting untuk menghitung draf pemanasan, prestasi sistem pengudaraan atau penghawa dingin, dan kecekapan penggunaan gas berbahaya. Mereka juga digunakan untuk kapal layar atau ketika menaiki papan luncur untuk menentukan kekuatan dan arah angin. Kami mengetahui ciri-ciri peralatan ini dan mengkaji ulasan pelanggan, jadi kami bersedia untuk menawarkan anemometer terbaik TOP-12, yang harus anda perhatikan sekiranya anda memerlukan alat seperti itu.

Cara memilih anemometer

Sebelum mempelajari TOP-12, kami perhatikan kriteria utama untuk memilih anemometer:

  1. Konfigurasi peranti. Terdapat peranti dalam satu kes, dan ada peranti dengan pelaksanaan terpisah dari komputer dan membaca. Pilihan pertama berguna jika terdapat akses mudah ke lokasi pengambilan sampel di lengan operator yang terentang. Apabila gril pengudaraan atau ekzos tinggi, praktikal menggunakan sensor yang dipasang di dawai (terpasang pada batang teleskopik) untuk memasangnya ke titik bacaan dan perhatikan hasilnya di bawah.
  2. Julat pengukuran. Beberapa model mampu mengukur kelajuan angin dalam lingkungan 0-10 m / s. Ini cukup untuk memeriksa sistem penyaman udara. Apabila anda harus menguji operasi pengudaraan atau tudung, maka pilih anemometer yang dirancang untuk 0-30 atau 0-50 m / s.
  3. Kepekaan. Ini adalah ambang minimum pergerakan udara yang dapat dikesan oleh peranti. Indikator berkisar antara 0,1 hingga 0,9 m / s. Sensitiviti penting di mana ia diperlukan untuk menentukan kehadiran letupan terkecil sekalipun.
  4. Kemungkinan mengukur suhu. Sebilangan besar peranti mampu merakam suhu aliran yang mengalir. Hanya sebilangan yang dapat mengukur suhu positif sahaja, sementara yang lain mempunyai kepekaan terhadap suhu negatif dalam lingkungan -10 … -20 darjah.
  5. Ralat. Anemometer dapat mengukur kelajuan aliran udara dengan ketidaktepatan 0,1-0,5 m / s, yang merupakan kesalahan 1-5%. Sekiranya penyimpangan dari nilai sebenarnya tidak begitu penting (draf perapian, pengudaraan koridor), maka peranti dengan kesalahan 5% sudah mencukupi. Ketika hendak mengukur aliran udara di tempat tinggal atau tempat pembiakan ternakan, diperlukan alat dengan kesalahan minimum.
  6. Masa autonomi. Semua anemometer adalah bateri atau boleh dicas semula. Tempoh autonomi berbeza dari 8 hingga 60 jam. Pertimbangkan ini jika terdapat pengukuran dalam jumlah besar dengan pemeriksaan harian.

Anemometer juga dibahagikan mengikut cara mereka membaca aliran gas, di mana terdapat tiga kategori yang paling umum, di mana tinjauan kami dibahagikan.

Penilaian anemometer terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Anemometer Vane Terbaik 1 Testo 410-2 13 500
2 MEGEON 11005 7 440
3 CEM DT-318 5 100
4 MEGEON 11002 1 900
5 AMTAST AMF001 2 350
6 Instrumen ADA AeroTemp 30 1 990
Anemometer terma terbaik 1 Testo 425 39 900
2 CEM DT-8880 11 649
3 Testo 405 9 900
Anemometer cawan terbaik 1 ATT-1021 10 860
2 SKYWATCH METEOS BARU 6 670
3 Megeon 11030 5 920

Anemometer Vane Terbaik

Ini adalah jenis anemometer yang paling biasa, berdasarkan putaran pendesak dan tafsiran pembacaannya. Yang lebih sejuk mula bergerak dari angin sepoi-sepoi. Pengiraan dibuat berdasarkan bilangan putaran paksi yang telah siap untuk nilai masa tertentu. Probe dan peranti itu sendiri boleh berada dalam satu perumahan atau yang terpisah. Peranti ini mampu mengukur suhu dalam nilai negatif dan kelajuan angin dari 0,4 hingga 45 m / s. Peranti ini adalah yang terbaik dari segi nilai untuk wang.

Testo 410-2

Penilaian: 4.9

Testo 410-2

Di tempat pertama adalah anemometer dalam perumahan tunggal dengan pendesak 6 bilah. Hanya ada 3 kekunci untuk kawalan: hidupkan, mulakan dan pemilihan mod. Peranti ini mampu mengukur kecepatan pergerakan udara dalam lingkungan 0,4-20 m / s. Dalam kes ini, kesalahannya adalah 2%. Anemometer lain mengira suhu aliran dari -10 hingga +50 darjah. Berat peranti 110 g, dan dimensi casing 133x46x25 mm, jadi tidak sukar untuk membawanya ke dalam poket anda. Pemilik dalam ulasan menyukai autonomi anemometer 60 jam, jika anda tidak menggunakan lampu latar paparan.

Kelebihan anemometer ini adalah keupayaan untuk mengukur kelembapan udara juga. Untuk ini, sensor kapasitif digunakan. Julat pengiraan 0 … 100% RH membantu mengenal pasti sebarang nilai. Dalam kes ini, kesalahannya adalah 2.5%. Resolusi pengukuran dilakukan dengan indikator 0.1% RH. Berkat fungsi ini, anemometer akan menunjukkan gambaran lengkap pergerakan massa udara di dalam bangunan (kelajuan, suhu dan kelembapan), yang penting untuk bilik dengan keperluan tinggi (hospital, hotel, kolam renang, dll.). Model ini termasuk dalam Daftar Negeri, oleh itu diperakui untuk aktiviti rasmi, peperiksaan dan kesimpulan.

Kelebihan

  • bateri bertahan selama 60 jam;
  • terdapat lampu latar skrin;
  • mengukur suhu negatif hingga -10 ° С;
  • ralat 2%.

keburukan

  • harga tinggi;
  • perumahan tidak dilindungi dari air dan habuk (IP10).

MEGEON 11005

Penilaian: 4.8

MEGEON 11005

Di tempat kedua adalah anemometer, yang dapat mencatat suhu, kelajuan dan aliran udara. Peranti berfungsi selama kira-kira 20 jam dengan sekali caj. Sekiranya tidak ada operasi selama 15 minit, kuasa akan mati secara automatik untuk menjimatkan tenaga. Julat pengukuran kelajuan adalah 0 … 45 m / s dengan kesalahan 3%. Suhu udara diukur hanya dalam nilai positif dari +1 hingga +45 darjah dengan kesalahan 1 ° C. Badan mengandungi 13 kunci kawalan getah yang membolehkan anda mengatur mod dan mengubah unit pengukuran. Pengguna dalam ulasan seperti itu, anemometer mempunyai kemampuan untuk menyambungkan kabel USB, yang membolehkan anda menyambungkan peranti ke komputer dan memaparkan data di layar besar untuk pengiraan lebih lanjut.

Pada pendapat kami, anemometer adalah yang terbaik untuk memeriksa kelajuan pergerakan massa udara bekalan dan pengudaraan ekzos, yang kisi-kisi terletak pada ketinggian 3 m. Blok dengan pendesak adalah luaran dan dapat dipasang pada tripod untuk memberi makan hanya probe ke panggangan. Ini menjadikan prosesnya cepat dan mudah.

Kelebihan

  • terdapat penunjuk pelepasan bateri;
  • memori untuk 500 sel untuk memperbaiki pengukuran sebelumnya;
  • anda boleh menyambungkan kabel USB;
  • skrin lampu latar;
  • dijual dalam beg dan sarung pelindung.

keburukan

  • harga tinggi;
  • mengukur suhu hanya dalam julat positif;
  • tidak termasuk dalam Daftar Negeri.

CEM DT-318

Penilaian: 4.7

CEM DT-318

Anemometer CEM DT-318 dilengkapi dengan paparan empat baris dengan lampu latar dan mampu mengukur kelajuan angin dari 0 hingga 30 m / s, serta suhu dari -10 hingga +60 darjah. Kesalahan pada kes pertama mencapai 3%, dan yang kedua – 1.5 ° C. Dimensi sarungnya ialah 163x45x34 mm. Peranti mudah alih dikuasakan oleh satu bateri Krona 9 V. Penutupan automatik membantu menjimatkan kuasa bateri. Ulasan menunjukkan bahawa setelah pencetus seperti itu, peranti mengingat mod terakhir dan, apabila dihidupkan semula, menghasilkan semula. Ini memudahkan beberapa pengukuran dengan gangguan di bangunan besar. Peranti dihantar dalam kotak, yang memudahkan penyimpanan dan pengangkutan.

Kami mengenali anemometer sebagai yang terbaik kerana probe fleksibel yang dibuat dengan selang jalinan logam. Ini membolehkan anda memperoleh hasil dalam keadaan yang paling sukar, misalnya, ketika sensor pendesak perlu diberi makan di antara batang besi grid. Tiub getah model lain tanpa perlindungan seperti itu akan cepat usang dalam keadaan operasi yang serupa.

Kelebihan

  • mod tangkapan data;
  • penunjuk tahap caj;
  • menunjukkan suhu hingga -10 darjah;
  • beratnya 257 g.

keburukan

  • tidak termasuk dalam Daftar Negeri;
  • anda tidak dapat melihat jumlah jisim udara yang lewat.

MEGEON 11002

Penilaian: 4.6

MEGEON 11002

Selanjutnya dalam tinjauan, sekali lagi, produk dari jenama domestik MEGEON. Model 11002 anemometer dilengkapi dengan pendesak 6 bilah dan merakam pergerakan udara dari 0,4 hingga 30 m / s. Ketepatan bacaan adalah ± 5%. Peranti ini mampu mengukur suhu, tetapi hanya dapat dilakukan dalam julat positif dari 0 hingga +45 darjah. Anemometer dikuasakan oleh bateri 3 V, yang dapat bertahan selama 8 jam operasi berterusan. Sekiranya tiada tindakan berlaku dalam masa 15 minit, penutupan automatik akan dicetuskan. Dalam ulasan, pengguna menyukai dimensi anemometer padat, iaitu 118x45x21 mm. Juga di sini lampu latar skrin menyala secara automatik berkat sensor cahaya bersepadu.

Pakar kami menganggap anemometer sebagai yang terbaik dari segi perlindungan jatuh, yang sering berlaku semasa penggunaan kerap. Tubuh peranti di tepi perimeter dengan pad getah, yang melembutkan kejutan dan mencegah keretakan.

Kelebihan

  • paparan tahap pengecasan bateri;
  • penutupan automatik;
  • pendaftaran nilai purata dan minimum;
  • dijual dengan penutup.

keburukan

  • memaparkan suhu hanya dalam nilai positif;
  • tidak termasuk dalam Daftar Negeri;
  • kesalahan 5%.

AMTAST AMF001

Penilaian: 4.5

AMTAST AMF001

Anemometer baling yang lain yang berpatutan untuk mengukur suhu dan kelajuan angin boleh didapati dari Amtast. Model AMF001 terbuat dari plastik dan mempunyai pendesak enam bilah terpadu di bahagian atas perumahan. Di bahagian bawah terdapat paparan dua baris yang menunjukkan kelajuan dalam m / s dan suhu dalam darjah. Layar mempunyai petunjuk pengisian bateri dengan empat tahap pengosongan. Hanya ada dua butang untuk kawalan, jadi pemula pun tidak dapat keliru. Peranti ini mampu mengenali dari -10 hingga + 45º С, serta mengesan pergerakan aliran udara dengan kepekaan 0.3 hingga 30 m / s. Kesalahan tidak melebihi 2%. Sekiranya tidak ada yang ditekan selama 14 minit, kuasa akan mati secara automatik.

Anemometer diakui oleh pakar sebagai timbangan yang terbaik – berat alat meteorologi hanya 60 g. Ini adalah alat paling ringan dalam kategori. Dia juga mempunyai tali leher dengan karabiner plastik di badannya. Anda boleh melekatkan tali yang lebih panjang ke atasnya dan memakai anemometer di leher anda supaya sentiasa berada di tangan semasa anda bekerja.

Kelebihan

  • kawalan sederhana dan intuitif;
  • penunjuk pengecasan bateri;
  • harga berpatutan;
  • keupayaan untuk mengira kelajuan angin purata.

keburukan

  • skrin kecil 30×25 mm;
  • jaminan produk 6 bulan.

Instrumen ADA AeroTemp 30

Penilaian: 4.4

Instrumen ADA AeroTemp 30

Melengkapkan kategori anemometer baling-baling adalah ADA AeroTemp 30, yang mencatat halaju udara dari 0,4 hingga 30 m / s dengan ketepatan 3%. Peranti ini mampu mengukur suhu dalam lingkungan dari -20 hingga + 70 ° C. Peranti ini dikuasakan oleh 3 bateri 1.5 V. Pemilik senang dengan ulasan dengan autonomi anemometer, iaitu 60 jam. Beratnya berat 84 g, dan dimensinya tidak melebihi 178x56x30 mm. Hasil pengukuran dapat diubah dalam m / s, batu nautika, km / jam, atau ft / min. Empat butang memudahkan operasi. Produk ini dilengkapi dengan fungsi Tahan yang memungkinkan anda menyimpan data yang diterima di layar.

Pakar kami menganggap produk itu terbaik kerana dua sebab. Walaupun kategori anggaran, anemometer dapat mengukur suhu udara dalam nilai negatif hingga -20 darjah. Paparan juga memiliki latar belakang hitam, dan angka disorot dengan warna putih, yang meningkatkan penglihatan di bawah sinar matahari yang terang (pesaing memaparkan skrin dalam skema warna terbalik).

Kelebihan

  • menunjukkan nilai minimum dan maksimum;
  • lampu latar skrin terbina dalam;
  • matikan semasa terbiar;
  • autonomi hingga 60 jam.

keburukan

  • tidak menunjukkan kelembapan;
  • anemometer tidak boleh digunakan untuk pemeriksaan rasmi.

Anemometer terma terbaik

Prinsip operasi anemometer termal adalah memanaskan elektrod dengan arus dan mengukur rintangan elektrik, yang berubah kerana penyejukan dari aliran udara. Peranti sedemikian tidak mengandungi bahagian berputar secara mekanikal dan lebih tahan lama dalam operasi. Mereka lebih mahal, tetapi mereka mempunyai kepekaan yang lebih tinggi dan kurang kesilapan.

Testo 425

Penilaian: 4.9

Testo 425

Di tempat pertama dalam kategori anemometer dawai panas adalah model dari jenama Jerman Testo. Peranti mengesan pergerakan udara dari 0 hingga 20 m / s. Tubuh dikurniakan layar dengan lampu latar biru yang menyenangkan. Probe dipasang pada batang teleskopik dan dihubungkan dengan kabel ke modul pengkomputeran, yang memudahkan akses ke tempat yang sukar. Berdasarkan ulasan, pemilik menyukai ketepatan dan kesederhanaan peranti. Tidak sukar untuk memahami cara kerjanya berkat antara muka yang mudah. Baterinya 9 V juga dapat diisi semula, yang akan memberikan penjimatan kecil dengan penggunaan biasa. Dengan sekali cas, anemometer mampu beroperasi berterusan selama 20 jam.

Pakar memuji anemometer kerana kualitinya yang sempurna. Model ini dipasang terus di Jerman dan disertakan dengan sijil antarabangsa. Ia berfungsi dengan stabil dalam keadaan sukar dan bacaannya tidak merosot dari pendedahan kepada suhu tinggi hingga +70 darjah (gunakan di sebelah dandang perindustrian yang kuat, litar pemanasan, dll.).

Kelebihan

  • antara muka yang jelas dan ringkas dengan 4 kekunci;
  • lampu latar skrin biru;
  • pemegang prob teleskopik;
  • memaparkan pengiraan nilai volumetrik;
  • bateri boleh dicas semula.

keburukan

  • harga tinggi;
  • badan yang telap air.

CEM DT-8880

Penilaian: 4.8

CEM DT-8880

Di antara anemometer terma, CEM DT-8880, yang dihasilkan di China, lebih berpatutan berbanding dengan produk Jerman. Model ini dilengkapi dengan sensor dengan diameter 10 mm, yang memberikan kepekaan yang meningkat. Ia menempel pada bar teleskopik untuk kemudahan penggunaan yang lebih baik di tempat yang ketat. Anemometer mencatatkan suhu dan kelajuan angin. Dimensi casing adalah 210x75x50 mm, dan modelnya berat 280 g. Ia dikuasakan oleh bateri boleh dicas semula 9 V. Peranti dihantar dalam kotak dan mempunyai penyesuai untuk mengisi semula. Ia dapat digunakan pada suhu sekitar 0 … + 50 darjah.

Anemometer dengan prinsip operasi terma terkenal untuk mengukur kelajuan pergerakan udara dari tahap terendah 0.1 m / s. Nilai kepekaan maksimum mencapai 25 m / s. Ciri lain dari peranti ini ialah ia mempunyai kemampuan untuk menyambung ke komputer melalui kabel USB untuk mengeluarkan data ke layar besar. Ini membolehkan anda segera membina jadual dan grafik untuk mengesan perubahan bacaan dari masa ke masa.

Kelebihan

  • batang teleskopik pada wayar;
  • dibekalkan dalam sarung mudah alih;
  • anda boleh menetapkan nilai minimum, purata dan maksimum;
  • petunjuk status bateri.

keburukan

  • harga tinggi;
  • mencatat suhu udara hanya dalam julat positif.

Testo 405

Penilaian: 4.7

Testo 405

Akhirnya, kategorinya adalah model termal 405 yang menarik dari Testo. Anemometer tidak mempunyai skrin dan hanya terdiri daripada pemegang dengan butang dan batang yang boleh ditarik. Menghidupkan peranti disertakan dengan pencahayaan diod hijau. Semua data ditampilkan di layar ponsel dengan Bluetooth, di mana aplikasi Smart Probes dipasang. Anemometer mampu merakam halaju aliran dari 0 hingga 30 m / s, penggunaan udara dan suhu dalam lingkungan -20 … + 50 ° C. Pegangannya mempunyai 3 bateri masing-masing 1.5 V, yang cukup untuk 15 jam operasi berterusan. Ulasan pengguna menyukai kepekaan sensor dan kemudahan tetapan.

Thermal Anemometer berjaya sampai ke atas untuk penggunaan sebelah tangannya. Sambungan tegar lengan teleskopik dan pemegangnya memberikan ergonomik ketika bekerja pada ketinggian (sampel di dekat siling, di bawah penutup kubah, dll.), Di mana pengguna dapat bertahan dengan tangan yang lain, yang meningkatkan keselamatan. Batang dengan probe dapat mengubah kedudukannya relatif terhadap badan sebanyak 180º berkat engsel, yang secara signifikan meningkatkan kebolehgunaan.

Kelebihan

  • senang dikendalikan;
  • anda boleh mengukur data pada sudut dan lombong dalam;
  • dari aplikasi, anda boleh menghantar sendiri jadual dengan hasil dalam format Exel melalui surat;
  • pemasangan berkualiti tinggi.

keburukan

  • harga tinggi;
  • kadang-kadang menyambung ke Bluetooth bukan kali pertama;
  • kerana panjang 200 mm, ia kelihatan di luar poket.

Anemometer cawan terbaik

Jenis peralatan ini adalah yang paling mudah dan berfungsi dengan memulakan putaran empat cawan dari pergerakan angin. Model mengira kelajuan dengan membahagikan bilangan putaran dengan masa pengukuran. Anemometer ini sesuai untuk operasi pegun dan sesuai untuk memeriksa daya tuju dalam pengeluaran, kapal layar atau ladang. Tetapi sentiasa membawa anda ke objek yang berbeza tidak menjimatkan kos.

ATT-1021

Penilaian: 4.9

ATT-1021

Di tempat pertama adalah anemometer mudah alih, dibina berdasarkan kawalan mikropemproses. Ia boleh digunakan di tapak pembinaan, kren menara dan tempat terbuka yang lain. Pembeli dalam ulasan berpuas hati dengan sarung IP65 yang ditutup, yang membolehkan alat cawan digunakan ketika hujan. Termistor dibina di dalam, jadi alat ini menunjukkan bukan hanya kelajuan angin, tetapi juga suhu udara. Anemometer mencatat nilai pertama dalam julat 0,9-35 m / s, dan yang kedua dari 0 hingga +50 darjah. Kesalahan tidak melebihi 2%. Paparan dua baris disediakan untuk memaparkan hasilnya. Dimensi anemometer adalah 190x42x32 mm, tetapi kerana cawan dengan diameter 135 mm, tidak selesa untuk membawanya ke dalam poket anda. Nasib baik, pengeluar hadir dengan beg.

Anemometer cawan menonjol dari yang lain dengan kualiti binaannya yang tinggi dan jangka hayat yang panjang. Bilah berputar pada paksi yang dipasang pada galas geseran rendah, sehingga unit tidak luntur untuk waktu yang lama dan berfungsi tanpa serangan balik, yang menghilangkan peningkatan ralat.

Kelebihan

  • terdapat memori dalaman dengan 100 sel;
  • pengekalan nilai yang diperoleh;
  • mati secara automatik semasa terbiar;
  • menghafal bacaan maksimum dan minimum.

keburukan

  • harga tinggi;
  • skrin kecil;
  • kepekaan bermula dari 0.9 m / s.

SKYWATCH METEOS BARU

Penilaian: 4.8

SKYWATCH METEOS BARU

Model ini juga tergolong dalam anemometer cawan mudah alih, tetapi bukannya cawan, terdapat bilah melengkung, seperti baling-baling. Ini memungkinkan untuk mengurangkan dimensi casing dan peranti mudah dimasukkan ke dalam poket anda. Antaramuka diwakili oleh paparan tiga baris dan empat butang. Terdapat ikon pengecasan bateri. Kekunci yang terpisah menyalakan lampu latar selama 5 saat, yang menjimatkan tenaga, kerana tidak ada yang melihat pembacaan lebih lama. Pengukuran suhu udara dilakukan dalam lingkungan -20 … + 50 darjah.

Ciri anemometer cawan adalah bekas yang ditutup rapat yang tidak membenarkan air mengalir semasa rendaman. Sehubungan dengan itu, produk ini telah tersebar luas di kalangan peselancar dan kapal layar. Ulasan pengguna menunjukkan bahawa anemometer tidak tenggelam ketika jatuh ke dalam air, dan berkat sisi oren yang terang, mudah untuk melihat dan mengambilnya. Kelebihan lain dari anemometer adalah adanya benang untuk tripod, sehingga dapat dilekatkan pada buritan kapal dan tidak dipegang terus di tangan anda. Peranti ini akan membantu anda menentukan kapan hendak berlayar dan melintas di jalan raya.

Kelebihan

  • lampu latar diod skrin;
  • berat 235 g;
  • butang getah yang selesa;
  • menunjukkan kelajuan dalam 6 unit;
  • menangkap nilai purata, minimum dan maksimum.

keburukan

  • harga tinggi;
  • kebergantungan kuat dari hasil pada sudut kecenderungan.

Megeon 11030

Penilaian: 4.7

Megeon 11030

Model 11030 dari jenama domestik Megeon dilengkapi dengan blok berputar cawan yang terletak tepat di atas paparan. Skrin membolehkan anda memeriksa bacaan secara visual. Kelajuan angin tetap dari 0 hingga 30 m / s. Dalam kes ini, kesalahan tidak melebihi 3%. Selain kecepatan, peranti ini juga menunjukkan arah aliran udara. Di sini, ketidaktepatan hanya mungkin dilakukan oleh 1 °. Anda boleh menggunakan anemometer walaupun pada musim sejuk pada -10 darjah. Peranti mudah alih seberat 300 g dan mempunyai dimensi 350x80x80 mm. Pemilik dapat memaparkan hasilnya dalam 5 unit. Pemegangnya mempunyai ruang untuk 3 bateri 1.5 V, yang cukup untuk 10 jam operasi berterusan. Dalam testimoni, pelanggan menyukai kemampuan untuk mengadakan bacaan dan bacaan rata-rata kerana tiupan angin dapat mengaburkan gambar.

Anemometer terkenal kerana kehadiran baling-baling cuaca yang boleh ditanggalkan. Peranti disekat di atas cup meter dan menunjukkan sisi dari mana angin bertiup. Sarung ini mempunyai kompas terpasang untuk menavigasi arah. Berkat fungsi ini, peranti ini optimum untuk beroperasi di kapal di laut terbuka di bawah layar.

Kelebihan

  • pengiraan yang tepat;
  • keupayaan untuk menunjukkan nilai rata-rata, walaupun hembusan angin;
  • pemegang getah untuk pegangan yang selamat;
  • kebakaran dalam 1 saat.

keburukan

  • struktur tidak boleh dijatuhkan;
  • kepekaan bermula dari 0,8 m / s;
  • dijual tanpa kes;
  • tidak menunjukkan suhu udara.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen