11 tilam kembung terbaik mengikut ulasan pelanggan

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Tilam kembung adalah keperluan serba boleh dan berguna dalam rumah tangga. Mereka dapat dengan mudah menyelesaikan masalah mencari tempat tidur di rumah, dan semasa perjalanan negara mereka mewujudkan keadaan yang selesa untuk tidur. Mereka tidak menyebabkan kesukaran semasa pengangkutan dan penyimpanan. Tinggal hanya memilih model-model yang ada di pasaran.

Kedudukan tilam kembung terbaik

pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Tilam kembung terbaik 1 Katil Klasik Intex Rest Bantal (66770) 1700
2 Intex Deluxe Single-Tinggi (64708) 1400
3 Outwell Flock Classic dengan Bantal & Pam Double 2293
4 Ruang Rehat Intex Convertible 4300
Tempat tidur tilam kembung terbaik untuk tidur dengan pam elektrik 1 Intex Comfort-Plush (67768) 3500
2 Katil Aliran Udara Intex Supreme (64464) 6536
3 Intex PremAire Elebed Airbed (64486) 8200
4 Cara terbaik Comfort Cell Tech (67494 BW) 4426
sofa kembung terbaik 1 Tempat lepak Lamzac 2900
2 Bestway Multi Max II Air Couch 3998
3 Bestway Double 5-in-1 (75056 BW) 3134

Tilam kembung. Syarikat mana yang hendak dipilih?

Kategori barang ini popular di antara pelbagai kategori orang – pemilik rumah, tetamu hosting, peminat luar rumah, penduduk musim panas. Tetapi tidak banyak syarikat yang terlibat dalam pembuatan tilam udara. Ini menyukarkan pembeli membuat pilihan yang tepat.

Intex

Salah satu jenama yang berkaitan dengan pengeluaran tilam udara dan produk serupa yang lain. Syarikat ini meletakkan dirinya sebagai pengeluar produk kembung untuk percutian keluarga. Semua produk diperakui, oleh itu berkualiti tinggi.

Bestway

Jenama Bestway juga diketahui oleh pengguna Rusia yang berminat untuk membeli tilam udara, kolam renang atau produk PVC lain yang serupa. Produk syarikat terdapat di banyak pasar raya besar.

Lamzac

Jenama ini lebih rendah populariti daripada pesaing sebelumnya, tetapi pelbagai syarikat merangkumi sejumlah model yang menarik. Yang popular adalah tilam udara Lamzak, yang muncul pada tahun 2016.

Tilam kembung terbaik

Katil Klasik Intex Rest Bantal (66770)

Penilaian: 4.8

Katil Klasik Intex Rest Bantal (66770)

Model dua orang yang serba boleh dengan lapisan velor tahan lama untuk mengelakkan tergelincir dan basah. Sistem injap '3-in-1' membolehkan anda mengembung tilam dengan cepat dan melindungi daripada deflasi semasa tidur. Panjangnya 203 cm, jadi tilam selesa untuk orang tinggi. Lebarnya 183 cm, jadi 2 orang dapat ditampung jika perlu. Beban maksimum mencapai 273 kg. Ini adalah salah satu model termurah di segmen tilam.

Pilihan anggaran untuk tilam berkhemah, ringan dan senang digunakan. Ia tidak terlalu tinggi, tetapi panjang dan lebar.

Kelebihan

  • salutan kalis air berbondong-bondong;

  • kehadiran sandaran kepala;

  • sederhana dan tahan lama dalam operasi;

keburukan

  • tiada kit pembaikan;

  • salutan mempunyai bau yang tidak menyenangkan.

Intex Deluxe Single-Tinggi (64708)

Penilaian: 4.7

Intex Deluxe Single-Tinggi (64708)

Tilam udara berganda dalam warna cahaya yang bergaya, direka untuk muatan maksimum 237 kg. Ini adalah model termurah di segmen ini, tetapi ia adalah hasil dari saiznya yang kecil dan kekurangan penutup kepala. Model ini mempunyai bingkai membujur dengan tulang rusuk yang kaku yang memastikan kestabilan semasa tidur. Panjangnya 191 cm dan lebar hanya 137 cm, jadi dua orang tidak mungkin dapat berehat dengan selesa.

Pilihan yang murah bagi mereka yang mencari tilam mendaki atau pondok musim panas. Sekiranya anda memerlukan tilam untuk tidur, lebih baik melihat model lain.

Kelebihan

  • beban yang dibenarkan tinggi;

  • bahan tahan haus dan kalis air;

  • kit pembaikan sebagai standard;

  • pembinaan stabil;

keburukan

  • saiz kecil;

  • kekurangan penutup kepala.

Outwell Flock Classic dengan Bantal & Pam Double

Penilaian: 4.6

Outwell Flock Classic with Pillow & Pump Double

Salah satu tilam paling kuat dan tahan lama dari pengeluar Denmark. Model berganda ini dianggap paling ringan – hanya 3.28 kg. Harganya hampir 2x lebih tinggi daripada tilam sebelumnya, tetapi menawarkan rangka mesh yang menanggung beban, sandaran kepala yang selesa, dan juga beg simpanan. Ia dibezakan dengan penampilannya yang menarik dan kemampuan menyambungkan pam kaki, walaupun harganya hampir 2 kali lebih tinggi daripada pesaing. Tilam 1.5 tempat tidur selebar 137 cm dan panjang hanya 185 cm, jadi orang tinggi akan merasa tidak selesa dan mereka berdua tidak dapat tidur nyenyak.

Model ini ditujukan terutamanya untuk berkhemah, kerana lebarnya yang kecil membolehkan anda meletakkan tilam di khemah. Di rumah, ini tidak begitu selesa, dan tidak semua orang akan menyukai harganya, tetapi secara semula jadi ternyata tempat tidur yang selesa.

Kelebihan

  • tilam tahan lama dengan liputan berkualiti;

  • hayat perkhidmatan yang panjang.

keburukan

  • lebar kecil – 135 cm;

  • harga tinggi.

Ruang Rehat Intex Convertible

Penilaian: 4.6

Ruang Rehat Intex Convertible

Tilam kembung dari peneraju pasaran – harganya lebih mahal daripada model lain, tetapi menawarkan lebih banyak pilihan. Katil rumah yang lengkap dengan punggung tinggi hingga 71 cm, sandaran tangan dan kelebihan khusus untuk kestabilan. Beban maksimum mencapai 273 kg. Dengan panjang 203 cm dan lebar 153 cm, ia menjadi sofa penuh untuk beberapa orang. Bahkan ada pam elektrik di dalam kit, jadi anda boleh mengembungkannya dalam 1-2 minit.

Tempat tidur untuk tidur dan berehat yang baik, untuk kediaman, pondok musim panas dan alam semula jadi. Kelemahannya termasuk kos dan berat yang tinggi, tetapi ini agak biasa untuk model ini.

Kelebihan

  • sandaran berfungsi dengan sandaran tangan dan peluncur minuman terbina dalam;

  • salutan berkelompok.

  • injap untuk pam elektrik;

keburukan

  • berat berat – kira-kira 7.5 kg;

  • harga tinggi.

Kedudukan tilam tidur kembung terbaik dengan pam elektrik

Intex Comfort-Plush (67768)

Penilaian: 4.9

Intex Comfort-Plush (67768)

Pilihan belanjawan di segmen katil kembung. Tetapi ia sedikit lebih kecil daripada pesaingnya – panjang 191 cm dan lebar 137 cm. Tingginya kurang dan 33 cm, tetapi ini bukan untuk semua orang. Jika tidak, tilam ini cukup sesuai untuk tidur – ia mempunyai bingkai melintang dan tepi khusus untuk melindunginya daripada herotan, penutup berbondong lembut dan penampilan yang menyenangkan.

Tempat tidur kembung terlalu besar dan kerana ketinggian 33 cm. Intex Comfort-Plush tidak sesuai untuk setiap khemah. Tetapi di rumah ia boleh menggantikan tempat tidur penuh dengan mudah. Ini adalah salah satu model yang mampu dimiliki di segmen ini.

Kelebihan

  • bingkai melintang yang selesa;

  • lapisan tahan kelembapan tahan lama;

  • beg galas dan kit pembaikan;

keburukan

  • dimensi besar.

Katil Aliran Udara Intex Supreme (64464)

Penilaian: 4.8

Katil Aliran Udara Intex Supreme (64464)

Tilam kembung yang luas ini dapat menggantikan tempat tidur sepenuhnya. Dengan mudah, pam elektrik sudah terpasang dan tidak perlu disambungkan secara berasingan. Tempat tidur mempunyai dimensi penuh – panjang 203 cm dan lebar 152 cm, oleh itu ia direka untuk dua orang dengan muatan maksimum hingga 272 kg. Ini adalah model tertinggi di kelas – 51 cm.

Tempat tidur untuk mereka yang suka tidur tinggi. Tetapi Intex Supreme Air-Flow Bed mahal. Oleh kerana saiznya, hampir tidak mungkin untuk membawanya ke alam semula jadi, tempat tidur ini eksklusif untuk kotej rumah atau musim panas.

Kelebihan

  • tempat tidur yang luas selebar 152cm;

  • bingkai sarang lebah dengan kesan urut;

  • ketegaran dan keanjalan optimum;

  • kekuatan tinggi;

keburukan

  • dimensi besar dengan ketinggian 51cm;

  • tidak sesuai untuk mendaki.

Intex PremAire Elebed Airbed (64486)

Penilaian: 4.7

Intex PremAire Elebed Airbed (64486)

Model canggih kembung untuk kegunaan rumah, sesuai untuk tempat tidur sementara dan kekal. Ia dilengkapi dengan pam elektrik terpasang, jadi tempat tidur dapat disiapkan untuk tetamu dalam 2 minit. Ia mempunyai dimensi tempat tidur standard – panjang 203 cm dan lebar 152 cm, jadi ia menggantikan tempat tidur. Intex PremAire Elevated Airbed mempunyai kerangka rentas silang, kelebihan khusus, dan kemasan flocked yang tahan lasak, tetapi tidak ada kelebihan yang jelas daripada persaingan.

Tempat tidur kembung dengan berkesan dapat membantu menyelesaikan masalah kekurangan tempat tidur di rumah atau di negara ini. Oleh kerana kos yang tinggi, katil kembung ini tidak begitu popular kerana tilam murah dengan ciri serupa dapat dijumpai.

Kelebihan

  • bahan tahan lama dan tahan kelembapan;

  • kit pembaikan;

  • penguat melintang untuk kestabilan;

  • kot atas lembut;

keburukan

  • saiz dan berat yang besar;

  • harga tinggi.

Bestway Comfort Cell Tech (67494 BW)

Penilaian: 4.6

Bestway Comfort Cell Tech (67494 BW)

Tempat tidur popular dengan nilai wang. Ini adalah tempat tidur tiup yang murah dengan ukuran standard – panjang 203 cm dan lebar 152 cm. Ketinggiannya tidak terlalu besar – 43 cm, tetapi cukup untuk tempat tidur. Keistimewaannya termasuk penampilan bergaya dengan kombinasi warna kuning air dan kopi. Tempat tidur mempunyai kemasan berkelompok yang menyenangkan dan kelebihan khusus untuk kestabilan.

Salah satu model terbaik dari segi nilai untuk wang. Ketinggian optimum 43 cm, penampilan yang menyenangkan dan penutup berkualiti tinggi menjadikan katil kembung ini cukup popular di segmennya.

Kelebihan

  • salutan berkelompok tahan lama;

  • ketinggian optimum 43 cm;

  • pam elektrik terbina dalam;

keburukan

  • berat berat 8.52 kg.

Kedudukan sofa kembung terbaik

Tempat lepak Lamzac

Penilaian: 4.8

Tempat lepak Lamzac

Sofa kembung untuk bersantai setiap hari. Saiznya padat, sehingga sesuai dengan beg kecil atau disimpan di rak. Ia mempunyai lapisan tahan kelembapan dan dapat menahan beban hingga 200kg. Model ini eksklusif untuk rekreasi luar, tidak sesuai untuk tidur.

Pilihan yang popular untuk tilam untuk bersantai di luar negara atau di udara terbuka. Ia padat apabila dilipat, sehingga boleh diletakkan di dalam beg.

Kelebihan

  • penggunaan sejagat untuk kediaman, pantai atau musim panas;

  • nilon kekuatan tinggi;

  • saiz padat apabila mengempis;

keburukan

  • kapasiti kecil;

  • tidak sesuai untuk tidur;

  • kekurangan pam elektrik;

Bestway Multi Max II Air Couch

Penilaian: 4.7

Bestway Multi Max II Air Couch

Sofa kembung praktikal yang boleh menyediakan ruang tempat duduk yang selesa untuk dua orang. Ia dilengkapi dengan punggung tebal, sandaran tangan dan bantal untuk tidur, serta ruang tidur yang luas dengan panjang 200 cm dan lebar 160 cm. Penutup berpelindung tidak menyerap kelembapan dan melindungi dari kotoran.

Tilam yang besar dan lapang sesuai untuk tidur dan bersantai. Sekiranya anda memerlukan model 2 dalam 1, maka pilihan ini bagus.

Kelebihan

  • tempat rehat penuh dengan punggung;

  • penguat melintang;

  • keanjalan dan kestabilan yang tinggi;

keburukan

  • kerumitan inflasi;

  • berat badan yang besar.

Bestway Double 5-in-1 (75056 BW)

Penilaian: 4.6

Bestway Double 5-in-1 (75056 BW)

Sofa kembung mempunyai penampilan yang menarik. Ia menyerupai sofa klasik. Model ini direka untuk tidur dan berehat sederhana. Rangka sarang lebah merata beban sehingga 295kg dan memastikan kestabilan. Ia tidak seberat model sebelumnya, sementara ia mempunyai tempat tidur panjang 188 cm dan lebar 152 cm.

Sofa yang menarik sesuai untuk rekreasi rumah dan luaran. Beratnya 5.6kg, jadi anda boleh membawanya bersama. Model 2 dalam 1 yang lain, dan pada masa yang sama salah satu yang paling murah di antara sofa kembung.

Kelebihan

  • penampilan yang menarik;

  • tempat tidur yang luas dengan lebar 152 cm;

  • pembinaan sarang lebah elastik dengan punggung yang padat;

keburukan

  • sukar untuk melipat sofa selepas digunakan;

  • sukar untuk menyesuaikan ketegaran semua petak.

Tilam udara mana yang hendak dibeli?

  1. Ada baiknya menggunakan tilam kembung, kerana ia akan membantu sekiranya kedatangan tetamu atau bantuan semasa rekreasi luar. Model sederhana Intex Pillow Rest Classic Bed untuk satu orang. Sekiranya anda memerlukan tilam dua orang yang sederhana, maka model Intex Deluxe Single-High akan berfungsi.

  2. Katil kembung universal – Intex Comfort Plus. Ia terbuat dari bahan tahan lama, sehingga digunakan dalam situasi yang berbeza. Selalunya berlaku bahawa tidak ada tempat tidur penuh di rumah, jadi tilam kembung akan menggantikannya. Dalam kes ini, anda harus memperhatikan model Intex Supreme Air-Flow atau Intex PremAire Elevated Airbed yang serupa.

  3. Sofa kembung digunakan untuk bersantai dan bersantai. Lamzac Hangout adalah pilihan mendaki. Model ini semakin popular. Bestway Multi Max II Air Couch atau model Bestway Double 5-in-1 dalam reka bentuk klasik digunakan sebagai sofa penuh untuk dua orang.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen