10 sensor tekanan tayar terbaik dari AliExpress

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Tingkah laku kereta di jalan raya dan, oleh itu, keselamatan pemandu, penumpang dan pejalan kaki secara langsung bergantung pada keadaan tayar – ini jelas. Dan keadaan ini ditentukan oleh banyak petunjuk, termasuk tekanan udara dan keseimbangan antara semua roda. Untuk memantau tahap tekanan pada tayar, anda boleh menggunakan meteran tangan dan sensor khas yang dipasang pada setiap roda.

Kelebihan sensor automatik jelas – pemantauan tekanan tayar dilakukan dalam masa nyata, dengan sejumlah ciri dan fungsi tambahan. Sebaliknya, alat pengukur genggam sering kali sangat murah, sedangkan banyak pemandu tidak memasang 'mesin automatik' kerana takut dicekup oleh penceroboh.

Para editor menawarkan penilaian khas sensor tekanan tayar terbaik yang boleh anda beli di Aliexpress, kerana yakin dengan kualiti dan kebolehpercayaannya. Semua perkara lain sama, sensor dari Aliexpress jauh lebih murah daripada analog dari jenama terkenal – ini adalah kelebihan utama mereka. Walau apa pun, pakar kami telah mengelompokkan model yang dipilih mengikut kategori harga untuk kemudahan anda.

Penarafan sensor tekanan tayar terbaik dengan Aliexpress

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Sensor tekanan tayar belanjawan terbaik dengan Aliexpress 1 LEEPEE 10175 RUB 137
2 AutoLover Sport Gauge 272 r
3 Sistem Penggera Vexverm 105 RUB
Sensor tekanan tayar terbaik dengan Aliexpress dari segi harga, kualiti dan fungsi 1 Zeepin Android TPMS Kereta Pintar USB RUB 1 956
2 Jansite TY02S RUB 1,345
3 VISTURE T01C RUB 1.648
4 Cheshitong TY05 / 06 1 226 RUB
5 Deelife M3 RUB 1,545
Sensor tekanan tayar khusus terbaik dengan Aliexpress 1 TPMS Motosikal CAREUD M3 2 420 RUB
2 CAREUD U901 RUB 2,945

Sensor tekanan tayar belanjawan terbaik dengan Aliexpress

Dan kumpulan sensor tekanan tayar pertama dari Aliexpress adalah model yang paling murah, tetapi boleh dipercayai dan cekap. Ini merangkumi dua alat uji tangan dan satu set probe automatik jenis mekanikal sederhana. Fungsi mereka sangat minimalis – mereka menunjukkan dengan tepat apa tekanannya, dan tidak diperkaya dengan fungsi tambahan yang serius. Tetapi kos mereka adalah yang paling berpatutan di seluruh pasaran dunia pada umumnya.

LEEPEE 10175

Penilaian: 4.9

LEEPEE 10175

Nombor pertama dalam pencalonan ini adalah alat asas, ringkas, padat dan murah untuk mengukur tekanan tayar jenama China LEEPEE. Ini adalah alat pengukur tekanan elektronik genggam ukuran gantungan kunci, dan ia dibuat, sebenarnya, dalam bentuk faktor ini – dengan rantai dan cincin untuk memasang kunci.

Plastik sarung peranti ditutup dengan 'sentuhan lembut' yang menyenangkan untuk disentuh, namun, jika disimpan dengan cuai di ruang sarung tangan bersama dengan kunci dan barang lain, tidak mungkin mengekalkan kualitinya untuk waktu yang lama. Tetapi plastik itu sendiri tidak buruk, peranti dipasang dengan kuat, selesa di tangan dan pada masa yang sama beratnya hampir tidak ada.

Fungsi manometer dijangka minimalis – pada badan hanya terdapat butang kuasa dan skrin kristal cecair b / w. Benar, sensor mampu mengukur tekanan tayar dalam kuantiti yang berbeza – psi. inci, bar, kPa, kg / cm. persegi

Menurut banyak ulasan pengguna, sensor mengukur tekanan dengan sangat tepat, seperti faktor bentuk yang 'sembrono'. Dalam kebanyakan kes, ralat tidak melebihi + -0.2 bar. Bagaimanapun, seseorang mesti memahami bahawa ini sama sekali bukan alat profesional, tetapi hanya alat bantu. Tetapi lebih dari cukup untuk penyamaan tekanan 'di lapangan' dan pencegahan berkala.

Kami mengesyorkan membeli peranti di Kedai Dalam Talian LEEPEE SA rasmi. Di sana anda juga dapat membaca ratusan ulasan pelanggan dari seluruh dunia. Bungkusan itu tiba terus di peti surat – dimensi membenarkannya, dan penjual menggunakan peluang ini. Bonus yang bagus – bateri sudah termasuk dalam kit.

Kelebihan

  • berat hampir tidak ada;
  • saiz minimum dan faktor bentuk rantai kunci;
  • penutup sarung lembut yang menyenangkan;
  • lebih daripada ketepatan yang mencukupi, baik untuk format dan harga ini;
  • unit ukuran yang berbeza;
  • terus ke peti surat.

keburukan

  • tidak ada kekurangan yang signifikan untuk faktor bentuk dan harga ini.

AutoLover Sport Gauge

Penilaian: 4.8

Auto Lover Sport Gauge

Lebih jauh dalam pemilihan 'anggaran' penarafan sensor tekanan tayar terbaik dari Aliexpress, ada juga alat pengukur tekanan manual, tetapi sedikit lebih mahal dan 'lebih serius' daripada model sebelumnya. Ini adalah peranti jenama Cina dengan nama AutoLover yang agak lucu.

Peranti ini lebih besar daripada yang sebelumnya – 11×4.5 cm, beratnya 50 g, dan dibuat dalam bentuk faktor yang senang dengan pegangan ergonomik. Badan diperbuat daripada bahan yang tidak tergelincir. Warna – kuning-hitam. Pada casing terdapat butang kuasa merah (di hujung bawah) dan di sebelah – skrin kristal cair 21x10mm dengan lampu latar biru yang menyenangkan. Lubang di mana sensor menghubungkan ke injap tayar bersudut ke pemegang sehingga usaha fizikal minimum diperlukan untuk melakukan pengukuran. Lubang itu sendiri mengandungi lampu LED, sehingga walaupun dalam gelap, anda dapat dengan cepat memeriksa tekanan tayar tanpa harus menahan lampu suluh di tangan lain.

Sensor mampu mengukur tekanan dalam lingkungan 0 hingga 700 kPa (atau 0-100 psi atau 0-0.7 bar atau 0-0.7 kg / cm2). Seperti yang sudah jelas, peranti dapat menunjukkan nilai tekanan pada unit yang disenaraikan ini.

Sangat mudah untuk menggunakan peranti ini: tekan dengan kuat pada injap tayar untuk menstabilkan prestasi; cepat turun; penunjuk kiraan. Sensor akan mati secara automatik selepas 20 atau 60 saat. Untuk menghidupkannya, anda perlu menekan butang merah selama lebih dari 3 saat. Jeda ini disediakan untuk mengelakkan pengaktifan secara tidak sengaja dan, dengan itu, pengosongan bateri yang tidak dijangka.

Mengenai bateri – dalam hal ini, 'pil' 3V LR44 digunakan, dengan sensor tekanan tayar sudah dilengkapi. Satu-satunya perkara ialah untuk menggantinya, anda perlu melepaskan dan membongkar casingnya, yang menyusahkan. Walau bagaimanapun, menurut ulasan pengguna, sangat jarang dilakukan dengan penggunaan sederhana.

Kedai paling popular dengan penjualan model ini di Aliexpress adalah Car Future Store. Sebilangan besar pembeli memperhatikan kerja dan respons pekerja yang diselaraskan dengan baik.

Kelebihan

  • bentuk ergonomik;
  • bahan anti-slip badan;
  • pencahayaan lubang injap;
  • ketepatan bacaan yang mencukupi;
  • bateri disertakan.

keburukan

  • tidak selesa untuk menukar bateri.

Sistem Penggera Vexverm

Penilaian: 4.7

Sistem Penggera Vexverm

Dan nombor ketiga dalam pemilihan penarafan sensor tekanan tayar anggaran terbaik dengan Aliexpress mengikut versi, kami akan mempertimbangkan penyelesaian yang berbeza – ini adalah sensor dalam bentuk tulennya, yang dipasang pada injap semua roda dan dikendalikan secara berterusan. Ini adalah penyelesaian termudah seperti ini di Aliexpress, dan di antara tiga kedudukan murah itu adalah yang termurah.

Kit ini merangkumi empat penutup sensor yang menyambung ke injap tayar setiap roda kenderaan. Setiap sensor sedemikian lebarnya 10mm dan panjang 23mm, diperbuat daripada keluli tahan karat (bahagian penghubung) dan plastik ABS lutsinar tahan lama di sisi penunjuk.

Fungsi alat mekanik sederhana ini adalah asas – tahap tekanan pada tayar ditunjukkan dengan petunjuk warna. Hijau menunjukkan tekanan normal; kuning – kira-kira diturunkan, tetapi boleh diterima; merah bermaksud penurunan tekanan yang berbahaya dan keperluan segera untuk mengambil tindakan. Dalam nilai tertentu: isyarat hijau bermaksud bahawa tekanan tayar tidak lebih rendah daripada 2.5 bar, kuning – 2.4-2.2 bar, merah – kurang dari 2.2 bar.

Perlu mengetatkan sensor pada injap dengan ketat, jika tidak, udara dari tayar mungkin perlahan tetapi pasti keluar.

Pakar mengesyorkan memesan kit ini di Kedai Rasmi Vexverm rasmi di Aliexpress, di mana 1,500 pelanggan dari pelbagai negara telah memberikan ulasan. Saiz pakej: 10x10x5cm, berat – 0.04kg. Pek lepuh kukuh dan boleh dipercayai.

Kelebihan

  • harga paling berpatutan;
  • pembinaan yang kukuh;
  • kejelasan petunjuk.

keburukan

  • kandungan maklumat terhad.

Sensor tekanan tayar terbaik dengan Aliexpress dari segi harga, kualiti dan fungsi

Pada bahagian kedua penilaian, kami akan mempertimbangkan pemilihan empat model sensor tekanan tayar dari Aliexpress, yang dianggap pakar oleh kami optimum kerana fungsi, kualiti dan kos. Ini adalah sistem jarak jauh yang sangat popular di Aliexpress dan mempunyai maklum balas pengguna tertinggi.

Zeepin Android TPMS Kereta Pintar USB

Penilaian: 4.9

eepin Android TPMS Kereta Pintar USB

Dalam edisi pertama, kami menyajikan penyelesaian yang berkesan dan berkualiti tinggi dalam kategori harga tengah untuk Aliexpress. Ini adalah sekumpulan sensor tekanan tayar dalaman dengan fungsi memindahkan data ke alat on-board di bawah kawalan OS Android.

Selepas ini, mengenai sensor tekanan tayar dalaman, kami bermaksud yang berikut. Sensor jenis ini dipasang di bahagian dalam menggantikan injap roda. Untuk memasangnya, anda perlu melakukan urutan operasi: membongkar roda, melepaskan injap standard, memasang sensor di tempatnya. Kemudian, dalam urutan terbalik, pasangkan tayar dan timbang. Selepas itu, anda boleh meneruskan penyiapan terakhir sistem – komunikasi dengan penerima, penyegerakan dengan monitor, dan lain-lain. Setiap sensor tersebut ditandakan dengan tepat untuk pemasangannya yang betul – pada roda depan kiri, pada roda depan kanan, dll.

Setiap sensor terbuat dari dua komponen – silumin (aloi silikon aluminium) dan plastik berkekuatan tinggi. Panjang masing-masing ialah 75mm. Lebar – 57mm termasuk sensor itu sendiri, tertutup dalam kotak plastik. Setiap sensor mengandungi sel koin lithium 3V CR2050 dengan kapasitas 330mAh, yang mana sensor berkomunikasi dengan penerima, mengirimkan data mengenai tekanan pada tayar tertentu.

Julat pengukuran sensor tekanan tayar model ini adalah dari 0 hingga 8 bar. Selain tekanan secara langsung, mereka juga mengukur suhu. Data dihantar ke penerima di dalam kereta, yang, pada gilirannya, disambungkan melalui port USB ke mana-mana peranti on-board dengan skrin penuh dan sistem operasi Android – ini boleh menjadi radio kereta moden, navigator GPS pelbagai fungsi atau, jika ada senang, tablet.

Agar sistem berfungsi, aplikasi khas mesti dipasang pada peranti pemantauan. Semua perisian yang diperlukan terdapat pada stik USB yang disertakan. Perisian ini, yang menerima maklumat dari sensor, akan memberitahu mengenai keadaan roda dengan visualisasi yang mudah dan memberi isyarat kecemasan sekiranya berlaku penurunan / peningkatan tekanan tayar atau perubahan suhu yang tidak dijangka oleh ciri operasi.

Para editor mengesyorkan agar memesan sistem sensor tekanan tayar USB Smart Car TPMS Zeepin Android di kedai E-car di Aliexpress. Penjual ini telah membuktikan dirinya lebih baik daripada yang lain, seperti yang dibuktikan oleh penilaian yang tinggi dan beratus-ratus ulasan positif.

Kelebihan

  • bebas dari kesilapan dan penyatuan sensor dengan perisian;
  • ketepatan bacaan;
  • Perisian dalam Bahasa Inggeris dan Rusia;
  • ketersediaan sijil PRC wajib ujian luaran;
  • pembungkusan berkualiti tinggi.

keburukan

  • sebilangan pengguna tidak berpuas hati dengan silumin dan bukannya keluli tahan karat.

Jansite TY02S

Penilaian: 4.8

Jansite TY02S

Nombor kedua dalam pemilihan penarafan sensor tekanan tayar terbaik dari Aliexpress mengikut versi, kami akan mempertimbangkan satu lagi penyelesaian menarik dari jenama Jansite dari China.

Lot ini di Aliexpress di Jansite Tech Store rasmi menyiratkan dua pilihan konfigurasi – berdasarkan sensor tekanan tayar dalaman atau luaran.

Selepas ini, mengenai sensor tekanan tayar luaran, berikut disiratkan. Sensor sedemikian mempunyai faktor bentuk penutup dengan sensor tekanan dan bateri di dalamnya. Cap ditutup dengan terus ke injap roda OEM dari luar. Jelas bahawa kelebihan peranti sedemikian adalah kemudahan pemasangannya, yang tidak setanding dengan kerumitan memasang sensor dalaman. Selain itu, sensor tekanan tayar luaran lebih murah daripada sensor dalaman. Walau bagaimanapun, terdapat juga kelemahan: jika skru tidak cukup ketat, ia dapat mengeluarkan udara dari tayar; rata-rata memberikan ralat yang lebih besar daripada sensor dalaman; tanpa pertahanan terhadap penceroboh walaupun dengan peralatan pelindung khas.

Dimensi sensor dalaman: lebar – 53mm, tinggi – 78mm. Dimensi sensor luaran: lebar – 21mm, tinggi – 17mm. Hayat bateri nominal sensor dalaman adalah 5 tahun, luarannya adalah 2 tahun. Bateri boleh diganti, jadi dalam kes yang sangat jarang berlaku apabila bateri 'mati' atau benar-benar tidak berfungsi terdapat dalam bungkusan, ia boleh diganti sebelum memasang sensor.

Tidak seperti model sebelumnya, di mana perlu untuk menyambung ke monitor on-board yang ada, di sini modul pemantauan termasuk dalam set penghantaran. Dia juga berfungsi sebagai penerima. Pada masa yang sama, perlu menekankan kelebihannya – ia dipasang di kaca depan, dan modul bateri solar diletakkan di bahagian belakang. Oleh itu, ia tidak memerlukan bekalan kuasa berwayar, yang merupakan nilai tambah yang besar. Modul ini dilengkapi dengan skrin LCD pelbagai warna yang memaparkan bacaan sensor tekanan tayar dalam masa nyata. Lebar modul – 85mm. Untuk insurans, modul boleh dicas melalui port USB, sekiranya anda merancang perjalanan jauh pada waktu malam.

Keseluruhan sistem 'pintar' dan diaktifkan secara automatik ketika mesin dihidupkan sebagai tindak balas terhadap getaran.

Kelebihan

  • ketepatan pengukuran;
  • pemilihan sensor luaran atau dalaman untuk set lengkap;
  • monitor termasuk;
  • monitor berkuasa solar;
  • hayat bateri yang panjang dalam sensor;
  • penghantaran dari gudang di Persekutuan Rusia adalah mungkin.

keburukan

  • tidak ada kekurangan yang dapat dikenal pasti.

VISTURE T01C

Penilaian: 4.7

VISTURE T01C

Penarafan diteruskan oleh satu lagi yang sangat popular dan dikenali di sistem sensor tekanan tayar Aliexpress tanda dagangan VISTURE. Ini adalah analog yang hampir lengkap dari model di atas, dengan perbezaan minimum, tetapi dengan harga yang lebih rendah.

Terdapat juga dua pilihan konfigurasi di sini – versi berdasarkan sensor dalaman dan berdasarkan pilihan luaran. Perbezaan antara sensor model jiran ini sangat tidak penting – secara harfiah hanya dalam bentuknya. Jangka hayat bateri juga hampir sama – 2 tahun pada sensor tekanan luaran dan 5 tahun pada sensor dalaman.

Monitor-penerima sama persis dengan kes sebelumnya, hanya saiz yang sedikit berbeza – 9.5x8x2.7cm. Ia mampu beroperasi dari bateri solar, dan juga dari kapasiti lithium-ion 400mAh terbina dalam. Masa pengisian penuh adalah sekitar 1 jam. Ciri-ciri skrin adalah sama dengan model di atas.

Pakar mengesyorkan memesan model ini dari Visture AutoHome Store rasmi.

Kelebihan

  • semua kelebihan model di atas, kecuali penghantaran dari Persekutuan Rusia;
  • Perakuan pematuhan Eropah.

keburukan

  • tidak ada kekurangan yang dapat dikenal pasti.

Cheshitong TY05 / 06

Penilaian: 4.6

Cheshitong TY05

Kedudukan seterusnya dalam pemilihan peringkat sensor tekanan tayar harga pertengahan terbaik dengan Aliexpress adalah sistem ketepatan tinggi jenama Cheshitong. Tidak ada monitor yang disertakan dalam bungkusan, dan dengan latar belakang dua model sebelumnya, ia kelihatan seperti langkah mundur. Walau bagaimanapun, model ini dibezakan dengan ketepatan tinggi, kualiti yang lebih tinggi secara purata, peratusan kecacatan yang jauh lebih rendah dan ketiadaan masalah yang hampir lengkap ketika mengintegrasikan alat pemantau ke dalam sistem operasi. Itulah sebabnya di Aliexpress sensor tekanan tayar ini telah mendapat hadiah simpati pengguna dalam bentuk penarafan tertinggi ratusan pembeli.

Lot ini di Aliexpress (di Kedai Shop2659128 yang disyorkan) menyiratkan dua pilihan konfigurasi – berdasarkan sensor luaran atau dalaman. Dimensi sensor dalaman adalah 59x78mm, yang luaran adalah 21x17mm. Sensor luaran dilengkapi dengan mesin basuh khas, yang menjadikannya sangat sukar atau mustahil bagi penceroboh untuk menyekat sensor bersama-sama.

Sebagai tambahan kepada sensor, kit ini merangkumi penerima dengan antara muka USB, pemacu kilat dengan perisian OS Android dan alat untuk memasang sensor tekanan luaran dalam kit yang sesuai.

Jangka hayat bateri dalam sensor tekanan dalaman adalah 36-60 bulan, bergantung pada intensiti penggunaan kenderaan. Di luaran – 24-36 bulan.

Dimensi bungkusan – 19x13x5cm, berat – 0.2kg.

Kelebihan

  • ketepatan tinggi;
  • bilangan minimum kes kerosakan kilang;
  • kebolehpercayaan;
  • perlindungan terhadap pemadatan sensor luaran yang tidak dibenarkan;
  • pembungkusan berkualiti tinggi dan boleh dipercayai;
  • penilaian pengguna maksimum di Aliexpress.

keburukan

  • tidak ada kekurangan yang ketara.

Deelife M3

Penilaian: 4.5

Deelife M2

Pencalonan penarafan optimum dari segi harga, kualiti dan fungsi sensor tekanan tayar dengan Aliexpress diselesaikan oleh model termahal dalam pemilihan ini, tetapi pada masa yang sama kemampuannya diperluas secara signifikan dibandingkan dengan semua penyelesaian yang dijelaskan di atas.

Dari segi fungsi dan konfigurasi, sistem ini serupa dengan dua yang dijelaskan di atas dengan monitor yang disertakan dalam kit. Pilihan peralatan berdasarkan jenis sensor tekanan – dalaman atau luaran. Julat pengukuran dalam kedua-dua jenis adalah dari 0 hingga 9.9 bar. Ini menjadikannya tidak hanya berlaku untuk kereta penumpang, tetapi juga untuk SUV dan trak kecil. Sensor dalaman terbuat dari keluli tahan karat di bahagian injap dan campuran poliamida / serat kaca kekuatan tinggi di bahagian sensor. Bahan yang sama digunakan dalam sensor luaran. Dimensi sensor dalaman adalah 37x80mm, yang luaran adalah 23x17mm. Kedua-dua jenis dicirikan oleh peningkatan kekuatan, ketahanan terhadap suhu yang melampau, dan kelas tahan kelembapan IPX7.

Sensor dilengkapi dengan bateri yang boleh diganti: dalaman – Hitachi CR2032 dengan jangka hayat 3-5 tahun; luaran – Hitachi CR1632 dengan jangka hayat 2-3 tahun.

Penerima monitor mandiri disertakan dalam pakej. Ukuran skrin monokrom dengan latar oren ialah 5.8×2.3cm. Dilengkapi dengan dua sumber kuasa – bateri solar dan bateri 800mAh terbina dalam. Sistem dihidupkan secara automatik semasa enjin kereta dihidupkan.

Pakar mengesyorkan agar memesan sistem yang dijelaskan di Deelife Automobiles & Motorcycles Store, yang paling dikenali oleh pembeli di Aliexpress.

Kelebihan

  • pengukuran tekanan yang berlanjutan;
  • peningkatan kebolehpercayaan, kestabilan dan kestabilan;
  • perlindungan sensor luaran dari solekan yang tidak dibenarkan;
  • peningkatan ketahanan air dan perlindungan dari kotoran;
  • Perakuan pematuhan Eropah.

keburukan

  • ralat pengukuran lebih tinggi secara purata berbanding model lain dari kelas yang sama.

Sensor tekanan tayar khusus terbaik dengan Aliexpress

Pencalonan ketiga untuk penilaian sensor tekanan tayar terbaik dengan Aliexpress didedikasikan untuk penyelesaian yang lebih khusus daripada semua yang sebelumnya. Di sini kita akan melihat hanya dua sistem sensor tekanan tayar – untuk motosikal dan trak. Kedua-dua sistem tersebut adalah jenama CAREUD.

TPMS Motosikal CAREUD M3

Penilaian: 4.9

careud m3 motosikal tpms

Motosikal sering memerlukan pemantauan tekanan tayar yang lebih berhati-hati daripada kereta kerana risiko yang diturunkan kepada pemandu. CAREUD menawarkan penyelesaian khusus – sistem pemantauan tekanan yang disesuaikan khusus untuk motosikal.

Atas sebab-sebab yang tidak diketahui, buat masa ini, kedai rasmi di Aliexpress, Kedai Rasmi CAREUD, hanya mempunyai peralatan terhad dalam katalog, yang merangkumi hanya sensor luaran, monitor dan aksesori. Sekiranya penyelesaian seperti itu cukup untuk anda, maka masuk akal untuk membeli dari kedai ini. Tetapi jika anda masih memerlukan sensor dalaman, para pakar mengesyorkan menghubungi kedai lain yang terkenal – Kedai Dalam Talian Aksesori Mobil, di mana anda boleh memilih sensor tekanan tayar luaran dan dalaman dalam kit sistem TPMS Motosikal CAREUD M3 yang sama.

Penerima paparan dilengkapi dengan skrin LCD 48x48mm dengan pengezonan penunjuk dan elemen grafik warna yang cukup bagus. Monitor dikuasakan oleh bateri 850 mAh terbina dalam. Pakej ini juga merangkumi pemutar skru untuk sensor luaran dan kabel USB untuk mengecas monitor.

Semuanya baik-baik saja dengan sistem pemantauan tekanan tayar motosikal ini kecuali harganya. Ia dua kali lebih tinggi daripada kebanyakan sistem automotif di atas. Ini sebahagiannya disebabkan oleh ketiadaan pesaing yang hampir sempurna, dan mereka yang ada tidak lebih baik dan tidak semestinya lebih murah.

Kelebihan

  • ketepatan pengukuran yang mencukupi;
  • pemasangan monitor yang selesa;
  • mengecas monitor dari USB;
  • sensor ABS-plastik tahan lama di bahagian sensor;
  • Perakuan pematuhan Eropah.

keburukan

  • harga yang agak tinggi.

CAREUD U901

Penilaian: 4.8

CAREUD U901

Dan penilaian sensor tekanan tayar terbaik dari Aliexpress, menurut versi, adalah sistem yang paling mahal dalam keseluruhan tinjauan, tetapi harganya dibenarkan sepenuhnya. Ini adalah sistem pemantauan tekanan tayar trek CAREUD U901, yang direka untuk trak dengan dimensinya (penting untuk penghantaran isyarat), tekanan tayar standard dan jumlah roda.

Kit sistem merangkumi enam sensor luaran khas untuk pemasangan pada bahagian casis yang sesuai, monitor luaran, pemasangan monitor, pengulang isyarat (repeater), antena, pengecas pemantik rokok, enam mur, kunci pas skru, manual pemasangan, manual operasi.

Dimensi monitor adalah 86x57x26mm. Pemasangan universal membolehkan anda meletakkannya dengan selamat di papan pemuka atau cermin depan. Skrin monitor secara skematik menggambarkan 'siluet' trak dengan infografik visual – tekanan di hadapan setiap bahagian casis dan suhu ditunjukkan. Selain menampilkan nilai yang tepat, monitor memancarkan isyarat suara peringatan ketika nilai kritikal dikesan di salah satu tayar.

Sensor itu sendiri dibuat dalam bentuk faktor yang paling biasa dari penutup kecil, tetapi sensor di dalamnya lebih luas, berdasarkan ciri tayar lain. Julat pengukuran adalah 0 hingga 15 bar. Sensor dilengkapi dengan peranti yang melindungi daripada mencabut penceroboh. Data tekanan ban dihantar ke monitor setiap 3 saat.

Kelebihan

  • kemudahan pemasangan;
  • ketepatan;
  • kebolehpercayaan;
  • peralatan.

keburukan

  • harga tinggi.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen