10 gincu mewah terbaik

Penilaian produk kesihatan dan kecantikan terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Gincu adalah salah satu kosmetik yang paling popular dan biasa digunakan. Bahkan pada zaman Neolitik, wanita memikirkan kecantikan, seperti yang dapat dilihat pada lukisan batu, di mana mereka digambarkan dengan bibir yang dicat. Fesyen wanita Rom kuno harus benar-benar mengorbankan diri. Untuk mendapatkan pigmen gelap, besi oksida dan bromin, yang sangat berbahaya bagi kesihatan, ditambahkan ke cat. Untuk mencapai kesan cahaya, seseorang harus menahan bau sisik ikan, yang termasuk dalam resipi.

Wanita Yunani Kuno juga tidak mengabaikan produk kosmetik ini, dan bahkan dalam mitos terdapat legenda di mana dewi itu menghiasi penampilannya dengan bantuan serbuk dan gincu. Di Rusia, untuk waktu yang lama, bibir cerah yang sihat, bibir lezat dan kesegaran wajah dipandang tinggi. Untuk ini mereka menggunakan strawberi, raspberi, bit dan juga batu bata yang hancur. Tetapi pada Zaman Pertengahan, gincu adalah pantang larang, dan untuk penggunaannya dapat dibakar hidup-hidup, kerana disamakan dengan ilmu sihir.

Penciptaan produk, yang secara beransur-ansur berkembang dan telah menjadi atribut fesyen moden yang sangat diperlukan, kami berhutang pada Cardinal Richelieu. Dia sangat menyukai aroma epal sehingga dia memerintahkan untuk membuat salap, yang dia sapukan ke bibir atas atau ujung hidung. Dan kerana tidak sukar ditebak, dia memanggilnya pomme. Diterjemahkan dari bahasa Perancis, ini bermaksud epal.

Tarikh rasmi penciptaan gincu dianggap pada tahun 1903, ketika produk berdasarkan lemak rusa dipersembahkan. Ia dibungkus dalam pelbagai balang atau kotak. Jenama legenda Guerlain merevolusikan industri kecantikan. Dia mengeluarkan tiub dengan tongkat memutar, yang langsung dihargai oleh wanita fesyen di seluruh dunia.

Hari ini, wanita disajikan dengan pelbagai pilihan lipstik sehingga tidak sukar untuk mencari warna dan konsistensi yang tepat untuk melengkapkan penampilan apa pun. Jenama kosmetik moden menghasilkan produk matte dan berseri, nada tahan lama dan ringan, kaya atau neutral. Tetapi gincu mana yang lebih baik untuk dipilih agar pembelian tidak mengecewakan? Sebelum meneruskan penilaian, mari kita bahas ini dengan lebih terperinci.

Cara memilih gincu

Artis solek profesional menasihatkan anda untuk memperhatikan kriteria berikut:

  1. Jenis warna. Kanak-kanak perempuan dengan kulit gelap harus memberi tumpuan kepada warna ceri, coklat, warna merah. Nada merah jambu pucat, kuning air, warna peach sesuai untuk orang yang berkulit cerah. Peraturan utama perlu diingat. Sekiranya warna kulit hangat (krim, pic), maka gincu mestilah hangat. Untuk wajah yang sejuk (porselin), nada sejuk yang mulia sangat sesuai.
  2. Warna pakaian. Kriteria yang sangat penting berdasarkan gincu mana yang dipilih. Lagipun, anda berdua dapat memperbaiki imej, dan dengan pilihan yang salah, menjadikannya gagal. Gincu dalam warna neutral sesuai untuk semua warna pakaian. Gaun biru dan hijau digabungkan dengan nada yang sejuk. Kain dari kuning terang hingga coklat gelap akan menonjolkan bibir yang diwarnai dengan warna persik, oren dan gincu warna hangat yang lain.
  3. Saiz bibir. Ramai yang sudah mengetahui bahawa dengan bantuan gincu anda dapat menjadikan bibir anda lebih kecil secara visual atau, sebaliknya, lebih hebat. Warna cahaya memberi rasa bengkak pada bibir yang sempit secara semulajadi. Untuk menghilangkan kelantangan, gunakan nada gelap.
  4. Masa memakai solek. Lebih baik membuat solekan pada waktu siang dengan menggunakan nada yang tidak terang dan mencolok. Ini adalah lipstik bogel ringan atau glosses bibir lut sinar. Untuk solekan malam, pilih warna gelap kaya dengan tekstur matte padat.
  5. Umur. Setiap fashionista mempunyai gincu warna kegemarannya di gudangnya. Tetapi perlu memilih warna yang sesuai dengan usia dan tidak menjadikan pemiliknya lebih tua dari usianya. Untuk kanak-kanak perempuan, kerana usia muda, nada cahaya lembut sesuai, untuk wanita pertengahan umur – warna lebih berair. Wanita yang lebih tua boleh memilih warna yang lebih gelap.

Dalam artikel kami, kami akan membincangkan objek impian banyak gadis – lipstik mewah. Mereka menggabungkan segalanya dengan sempurna: warna, tekstur, dan pakaian yang selesa. Secara semula jadi, harganya tidak boleh rendah, jadi kami tidak akan menganggap kos tinggi sebagai kerugian. Dalam penilaian kami, kami akan mempersembahkan 10 lipstik mewah yang bukan sahaja menghiasi busur, tetapi juga menjadi hiasan bergaya dalam beg kosmetik anda. Artis solek bintang dan pelanggan sebenar mengambil bahagian dalam pemilihan.

Penilaian lipstik mewah terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penilaian lipstik mewah terbaik 1 Tom Ford Warna Bibir yang sangat kaya RUB 4,500
2 La Mer bersinar untuk bibir dan pipi RUB 3,300
3 Cermin Mata Hitam Nagel Urban Decay (5 palet gincu) RUB 3,130
4 Guerlain Rouge G Koleksi Krismas RUB 2,714
5 Sisue Le Phyto Rouge Hydratation Longue Tenue RUB 2 786
6 Helena Rubinstein Mahukan Rouge RUB 2,690
7 Sensai gincu RUB 2,422
8 Warna bibir luxe coklat Bobbi RUB 2,465
9 Marc jacobs kecantikan le marc RUB 2,290
10 Dior Diorific Khôl Kayalovaya RUB 1,699

Tom Ford Warna Bibir yang sangat kaya

Penilaian: 4.9

TOM FORD ULTRA-RICH LIP COLOR.JPG

Tempat pertama diduduki oleh gincu mewah, yang boleh didapati di beg tangan setiap fashionista. Warna yang kaya dan berseri menyerlahkan keindahan bibir, menjadikannya lebih cerah dan sensual. Walaupun kulit kering dan retak segera terhidrat, mengelupas dan rasa tidak selesa hilang.

Produk ini sangat tahan lama. Ia dijamin bertahan selama 6 jam, tetapi banyak pengguna memperhatikannya dalam kenyataan, dan untuk waktu yang lebih lama. Walaupun pengambilan makanan atau air, intensiti pigmen tidak berubah. Gincu tidak menggosok, tidak bergulung, tidak memerlukan pewarnaan tambahan.

Sarung putih dengan hiasan emas sesuai dengan selesa di tangan, kelihatan sangat bergaya dan mahal. Menurut ulasan, gincu dari satu aplikasi bertindih dengan warna semula jadi bibir, kerana ketahanannya, ia dimakan secara ekonomi, mempunyai kualiti pelembab yang sangat baik, teksturnya merata, menyenangkan bibir, tidak menyebabkan kerengsaan. Peringkat sebulat suara stylist dan gadis yang ditemuramah adalah 'lima'.

Kelebihan

  • warna bergaya;
  • penghidratan yang kuat;
  • tindakan berterusan;
  • pakaian yang selesa;
  • kes mewah.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

La Mer bersinar untuk bibir dan pipi

Penilaian: 4.8

BLUSH UNTUK LIPS DAN CHEEKS LA MER.jpg

Ramai kanak-kanak perempuan menyukai ubat sejagat. Warna memberikan kilauan dan kilauan pada warna mutiara, dengan lebih baik menekankan bentuk bibir dan tulang pipi, memberikan ekspresi pada wajah. Tekstur minyak meleleh pada kulit, menimbulkan rasa selesa yang tidak realistik, lapisannya sama sekali tidak dirasakan di wajah. Kesan pelembab tahan lama selagi solek dipakai dan setelah dikeluarkan.

Gincu mewah sesuai untuk solekan pada waktu siang atau malam yang lembut. Warnanya kelihatan semula jadi dan semula jadi. Sarung merah jambu lembut kelihatan sangat feminin dan memberikan keseronokan estetik.

Menurut ulasan, gincu dari La Mer tidak hanya menghilangkan rasa sesak dan kering, tetapi juga melembutkan, memberikan sedikit kesegaran pada bibir yang sakit. Pada masa yang sama, mereka menjadi lebih gemuk dan sensual. Semua pencinta solekan semula jadi memberikan skor tertinggi untuk warna universal, yang disukai oleh semua pelanggan tanpa kecuali.

Kelebihan

  • Alat 2 dalam 1;
  • naungan semula jadi yang indah;
  • kilauan cahaya pearlescent;
  • tekstur yang menyenangkan;
  • penghapusan kekeringan dan pengelupasan.

keburukan

  • hanya satu naungan yang dibentangkan.

Cermin Mata Hitam Nagel Urban Decay (5 palet gincu)

Penilaian: 4.8

SUNGLASS NAGEL VICE NECEL DECAY URBAN (PALETTE OF 5 SHADES LIPSTICK) .jpg

Lebih jauh dalam penilaian kami menyertakan gincu mewah yang dikeluarkan dalam edisi terhad. Setiap palet mengandungi 5 warna yang berbeza dengan tekstur dan kemasan yang berbeza. Mereka akan menjadi alat yang sangat diperlukan untuk membuat solekan pada waktu siang, malam atau perayaan, dan berkat casing miniatur, mereka akan masuk ke dalam beg tangan terkecil dan akan selalu ada jika anda perlu menyesuaikan alat solek anda.

Palet mengandungi 4 warna Vice legendaris dan 1 eksklusif. Formula yang dipatenkan memberikan aplikasi yang lembut dan sekata serta hasil yang tahan lama tanpa kehilangan kecerahan warna. Pelembap dan pelembutan disebabkan oleh komposisi minyak. Bibir menjadi licin, rapi, lebih cerah.

Eksklusiviti diberikan oleh hiasan kes. Setiap menampilkan ilustrasi oleh artis legenda Patrick Nagel, yang memuji kecantikan seorang wanita, dan membuat semua gambarnya dengan gincu terang di bibirnya. Cermin mata hitam Nagel Vice Decay disarankan oleh stylist selebriti dan gadis yang sudah menghargai kualiti produk mewah yang luar biasa.

Kelebihan

  • pelbagai warna untuk penampilan yang berbeza;
  • ketepuan warna;
  • reka bentuk unik;
  • kes mudah;
  • formula pelembap.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Guerlain Rouge G Koleksi Krismas

Penilaian: 4.8

GUERLAIN ROUGE G THE CHRISTMAS COLLECTION.jpg

Separuh wanita bersiap dengan penjagaan khas untuk cuti Tahun Baru, memilih pakaian perayaan dan kosmetik hiasan untuk menjadi ratu malam dan kelihatan 100%. Jenama Perancis Guerlain telah mencipta edisi terhad lipstik mewah khusus untuk Tahun Baru.

Tekstur yang sangat kaya melapisi bibir dalam satu aplikasi untuk warna berpigmen bergaya dengan sorotan keemasan. Pengilang menjamin bahawa pada malam Tahun Baru salutan akan tetap dalam bentuk yang sama dengan segera setelah permohonan. Gincu tidak gosok di bawah pengaruh makanan dan air, tidak bergulung, tidak melekat, tidak menyumbat retakan.

Kes itu kelihatan seperti hadiah paling mewah yang pernah ada. Gabungan warna emas dan hitam menjadikan gincu bukan hanya 'gadget' yang bergaya, tetapi aksesori mahal yang menarik perhatian pemiliknya. Wanita yang memilih Rouge G The Christmas Collection mendapat liputan sempurna, ketahanan yang sangat baik, kesan pelembutan dan pelembab yang tinggi.

Kelebihan

  • pigmentasi ultra tepu;
  • koleksi terhad;
  • cahaya keemasan;
  • ketahanan tinggi;
  • kes eksklusif mahal.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Sisue Le Phyto Rouge Hydratation Longue Tenue

Penilaian: 4.7

SISLEY LE PHYTO ROUGE HYDRATATION LONGUE TENUE.jpg

Kedudukan memilih gincu mewah dengan formula unik baru yang membolehkan anda mencapai intensiti warna dan ketahanan, serta penghidratan maksimum dan penghapusan ketidaksempurnaan kulit bibir yang lembut dengan cepat. Terdapat bayangan di palet untuk sebarang gambar yang diciptakan. Terdapat warna oren terang dan krem ​​lembut, raspberry sejuk dan merah jambu karang, coklat susu dan warna terakota gelap.

Buat pertama kalinya, formula ini merangkumi kompleks inovatif yang tidak hanya tepu dengan kelembapan, tetapi juga mengekalkannya di dalam epidermis, memberikan kelembutan, kehalusan bibir dan mencegah penuaan kulit. Tekstur meliputi permukaan dalam lapisan yang sekata, menciptakan lapisan yang sangat ringan dan pada masa yang sama sangat berpigmen. Rasa selesa bertahan sepanjang masa anda memakai alat solek, dan kesan pelembab berlangsung selama 8 jam.

Banyak artis solekan menyatakan bahawa mereka telah mengadopsi produk dari Sisley, yang membantu membuat penampilan malam atau malam yang semula jadi yang mewah. Pembungkusan itu diserlahkan. Gincu dibalut dengan sarung keemasan, dan penutupnya mengingatkan wanita bersemangat dan sensual yang memiliki produk ini.

Kelebihan

  • 20 warna berbeza;
  • sebagai sebahagian daripada asid hyaluronik;
  • pelembap selama 8 jam;
  • tekstur satin yang menyenangkan;
  • pembungkusan mewah.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Helena Rubinstein Mahukan Rouge

Penilaian: 4.7

HELENA RUBINSTEIN DIPERLUKAN ROUGE.jpg

Jenama kosmetik mewah jenama Amerika Helena Rubinstein telah mengembangkan gincu mewah yang tidak hanya boleh diletak dengan warna yang cantik, sekata, tetapi juga berkilau dengan seribu bunga api yang bermain dengan cahaya dan mencipta cahaya yang mulia. Teksturnya halus dan sutera, membentuk kemasan satin lembut yang tidak bergolek, tidak mengalir, tidak melekat, dan tidak pudar pada siang hari.

Gincu yang dikembangkan berdasarkan serum mengandungi bahan aktif yang berharga. Pigmen Chroma tinggi bertanggungjawab untuk ketepuan dan ketahanan rona. Asid hyaluronik mengimbangi kekurangan kelembapan, menormalkan hidrobalance, melicinkan dan menghilangkan kekeringan dan pengelupasan. Ekstrak ginkgo meningkatkan peredaran darah dan melancarkan bekalan oksigen ke lapisan kulit yang dalam.

Ulasan responden membincangkan kualiti produk kecantikan yang sangat baik, yang sesuai untuk solek harian dan untuk perayaan. Semua memperhatikan tekstur berkrim yang menyenangkan, kesan peremajaan yang kelihatan dan penjagaan bibir yang tahan lama.

Kelebihan

  • warna berkilau yang mulia;
  • tekstur sutera yang menyenangkan;
  • kesan anti-penuaan;
  • pemulihan keseimbangan air dan lemak;
  • aplikasi yang selesa.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Sensai gincu

Penilaian: 4.6

SENSAI THE LIPSTICK.jpg

Terima kasih kepada banyak ulasan positif dan pendapat pakar profesional, gincu unik termasuk dalam penilaian, yang mempunyai perawatan anti-penuaan yang sangat berkesan. Bibir menjadi lembut, kedutan dilancarkan, mikrokrak sembuh. Alat ini bukan sahaja melawan tanda-tanda awal layu, tetapi juga mempunyai kesan pencegahan yang kuat.

Warna berair akan membantu melengkapkan penampilan yang dibayangkan. Palet mengandungi pelbagai nada dari berpasir hingga burgundy. Resipi itu mengandungi serbuk sutera emas, yang memberikan pigmen kaya, kepadatan liputan tinggi dan kilauan mulia yang mewah.

Bahan-bahan berharga yang membentuk komposisi juga bertanggungjawab untuk melembapkan, menormalkan proses metabolik dan memperbaiki penampilan bibir. Penutup menjadi halus dan seragam. Sarung matte yang bergaya nampaknya mengingatkan bahawa produk mahal eksklusif yang mengandungi komponen emas terdapat di dalamnya, dan pemiliknya hanya memilih barang mewah.

Kelebihan

  • nuansa bangsawan;
  • pelbagai warna;
  • kesan anti-penuaan yang kuat;
  • komponen mahal yang berharga;
  • kompleks penyayang.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Warna bibir luxe coklat Bobbi

Penilaian: 4.6

BOBBI BROWN LUXE LIP WARNA.jpg

Gincu mewah dari Bobbi Brown menghasilkan warna yang sangat berpigmen dengan kemasan matte ringan. Pelbagai nada akan membolehkan anda memilih warna untuk penampilan siang hari dan untuk busur yang khusyuk. Palet merangkumi warna bogel, neutral dan cerah untuk semua jenis kulit. Rumusannya merangkumi koktel vitamin yang melembapkan dan melembutkan bibir. Lilin lebah menghilangkan pengelupasan, melicinkan.

Tekstur yang menyenangkan diedarkan secara merata, mewujudkan lapisan yang sekata dan sekata. Solekan kekal sempurna sepanjang hari. Gincu mempunyai kesan yang berpanjangan, tahap kelembapan tetap terjaga walaupun telah dikeluarkan.

Sesuai dengan kosmetik mewah, sarungnya kelihatan sangat mengagumkan. Ia dihiasi dengan nada emas dengan sisipan hitam, logo jenama terukir di topi. Semua gadis yang membeli gincu menghargai konsistensi berkrimnya, pelbagai warna, dan penjagaan bibir yang baik. Stylists juga mengesyorkan menggunakan Luxe Lip Color untuk penampilan yang sempurna.

Kelebihan

  • ultrapigmentasi;
  • warna bergaya berair;
  • pelembutan dan penjagaan jangka panjang;
  • penghapusan kekeringan dan sesak;
  • sarung emas bergaya.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Marc jacobs kecantikan le marc

Penilaian: 4.5

MARC JACOBS BEAUTY LE MARC.jpg

Peringkat tersebut merangkumi gincu mewah jenama terkenal Marc Jacobs. Tekstur berkrim yang kaya memberikan rasa selesa sehingga 10 jam. Pigmen tidak berubah, tidak tercemar, tidak luntur selepas makan. 18 warna dari pastel hingga cerah dan lezat akan membantu anda membuat solek sempurna dari sebarang kerumitan.

Komposisi penyayang merangkumi vitamin dan minyak semula jadi, yang lembut mempengaruhi kulit, menghaluskan dan menghilangkan kedutan halus. Bibir menjadi lebih lebat, lembut, dan rasa tidak selesa hilang.

Pembungkusan eksklusif dalam reka bentuk hitam dan perak akan menggembirakan anda dengan reka bentuknya dan akan berada di tempat yang sesuai dalam beg kosmetik mana-mana fesyen. Gadis-gadis yang ditemuramah mencatat konsistensi yang luar biasa menyenangkan, yang secara harfiah meluncur di bibir dan sepenuhnya menutupi pigmen semula jadi dengan satu aplikasi, ketahanan selama 10 jam dan lebih dan kes mewah.

Kelebihan

  • pelbagai warna;
  • lapisan padat tanpa merebak;
  • tekstur satin yang kaya;
  • ketahanan jangka panjang tanpa pewarnaan;
  • penjagaan dan pemulihan kulit yang halus.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Dior Diorific Khôl Kayalovaya

Penilaian: 4.5

DIORIFIK KHÔL KAYALOVAYA.jpg

Jenama kosmetik mewah Perancis telah menawarkan gincu baru kepada peminatnya yang sangat mudah digunakan berkat hujung yang tajam dan tekstur yang padat yang menghasilkan kemasan yang sekata dengan kesan matte. Kali pertama anda dapat memperoleh warna yang cerah, yang memungkinkan untuk menghabiskan produk mewah secara ekonomi.

Rumusannya merangkumi lilin berkrim dan koktel vitamin yang merawat kulit bibir yang lembut, menghaluskannya, menghilangkan kekeringan, menjadikannya lebih lembut dan lebih cerah secara visual. Bentuk dan warna emas sarung logam yang menarik menarik perhatian. Gincu mengambil tempatnya yang betul di meja solek dan di beg kosmetik.

Banyak gadis telah mengenal pasti aroma karamel 'enak', yang agak kuat, tidak mengganggu bau minyak wangi, serta bentuk batang khas, dengan mana anda boleh mendapatkan garis besar yang jelas tanpa menggunakan pensil.

Kelebihan

  • liputan ultra berpigmen;
  • bentuk khas untuk aplikasi yang tepat;
  • kemasan matte serbuk;
  • bahan emolien dan pelembap;
  • pembungkusan pereka yang mahal.

keburukan

  • tidak dapat dikesan.

Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen